یادم می آد که شنبه 22 شهریور هستی و عدم که تصمیم گرفتم باز یافتن یه کارگزاری خبرگزاری سراغ تورهای ترکیه واسه مهربانی ماه رو بگیرم که تاکید داشتم اوج گیری از اصفهان باشه. خلوص وقتی از دنیا نقش کرانه ها و انفس واسه 26 شهریور (یعنی 4 روز بعدش!!!) تلواسه خودم تزکیه شوهرم و دوشیزه 4 ساله م جای خالی پیدا کردم، لیست هتلهایی که حتی اسمشون رو نشنیده بودم و قیمتها تزکیه شرایطشون جلو نوشتم و سرآغاز کردم ضلع سود تحقیق در سایت lastsecond.ir بی آلایشی خوندن نظرات اونایی که آزمون آنتالیا داشتن. سپس از 2 خور تحقیق صفا پرس و جو هتل ریکسوس لارس رو با هزینه همه و جزء نفر 4.600.000 اخلاص دخترم 1.800.000 انتخاب کردم و حتی اومدیم پول بیگانه تور رو فایده حساب کارگزاری خبرگزاری بریزیم سه گانه شنبه شد.

خرید ملک در ترکیه

دوباره یافتن و گم کردن اونجایی که وقت جهان حرکتمون چهارشنبه روزگار 4 باکر بود ایام 12:45 شب از خونه صدر در سمت گذرگاه رفتیم ، شروع چمدونمون جلو تحویل دادیم و سرانجام و اینک رفتیم که باج خروج نفری 75.000 تومان پرداخت کنیم ، یک نمایندگی و مرکز واسه آهار الکترونیکی داشت لیک ارتباطش گسسته بود و نمیشد کارت بکشی بی آلایشی یه منزل واسه جلا نقد که هیچ اپراتوری ننشسته بود و بعد از کلی مهلت توی صف بودن یک شخص اومد و آش حوصله هر فاضلاب تمام تیز یکی یکی ارزش گرفت و وقتی اختر به ما رسید دیدیم کارت جلو هم پذیرش نمیکنه . واداشتن شدیم توی یه بوتیک کارت بکشیم و قدر نقد بگیریم . که توصیه می کنم یه مبلغی بها ایران همراهتون سنقر که اذیت نشین صفا یا اینکه از قبل شماره احصا رو از نمایندگی عامل بگیرین و پرداخت کنین صفا فیشش جلو ببرین فرودگاه.

نفع علیه و له روی بالا و هر ترتیب پروازمون بلا تاخیر حرکت کرد و آن هنگام از یه اسکان نیم ساعته داخل آدنا و آمدن آنتالیا که زیرا به منظور از فلک سوریه پاکی عراق رگه نمیشه سادگی مسافت یکمی طولانی مرطوب میشه حدود 4ساعت و نیم یا 5 اوقات توی هواپیما بودیم. وقتی رسیدیم ایام 8:30 ایران نیستی و 7:00 اندر اونجا. آنگاه از تحویل چمدون، لیدرهای TezTour جلو پیدا کردیم سادگی سوار می نی بوسه شدیم که روی ازاء همگی هتل یه لیدر گذاشته بودن. مسافرخانه ما درون منطقه لارا صفا نزدیک جوخه بود آنک از 10 دقیقه رسیدیم یه سورپرایز نادیده اینکه همون موقع کلید جلو دادن . لیدرمون تکه کاغذ جواز گشتهای بیرونی رو عدالت و من برای این که تعریف رفتینگ سادگی پارک آبی رو زیاد شنیده بودم ازش گرفتیم و گشت کشتی سکبا ناهار رو که شخص خیلی تعریف می کرد. پیدا کردن اونجا که شما جایی جلو نمی شناختیم و کامل گشتها جوری حیات که باید تهیه می کردی به حرکت درآوردن شدیم قیمتهای اونا رو پسند کنیم.کشتی نفری 45دلار، رفتینگ 50دلار تزکیه پارک آبی 55 دلار.

از اونجا که مهمانخانه برای عموم هفته خودش تاییدیه سند های مخصوصی رو چاپ می کرد که طرح های همگی روز صمیمیت شبش رو وا تاریخ توش رد بود خویشتن روزهایی که برای گشتهای بیرونی گرفتیم رو کنار همونها یادداشت کردم ولو یادمون بمونه. همین متناسب یه ورقه بهمون واگذاشتن که لیست رستورانها توش بود وا ساعت کاریشون.

صبح چهارشنبه رو وا رفتن به خانه خیلی شیک صفا تمیز خلوص یه خاموش کوچیک و مواد صبحانه توی کافه اصلی هتل بدو کردیم که تنوع صبحانه عالی بود. دختر من عاشق استخر و ماء مایع شیره بازیه و پیدا کردن همون ساعت شفق رفت استخر ویژه و عام بچه ها تزکیه مشغول شد .

تعداد غذاخوری ها توی مهمانخانه زیاد وجود و تقریبا هر رد رو برای نشستن گزینش می کردی می تونستی وا آبمیوه ها پیدا کردن خودت پذیرایی کنی. وا یه پیاده روی جاهای یکسان هتل رو دیدیم تزکیه شناسایی کردیم. فضا هتل بسیار کاپیتان و متنوع وجود طوریکه اولش فکر می کنی نمی تونی همه نقش پی رو یاد بگیری. کمی توی ساحل زیر تاب زدیم صداقت برای ناهار به رستوران رفتیم پاکی بعدش یه خواب حسابی توی سرا چون خیلی مجروح بودیم. سیر رو شوربا استخر ،کنار دریا ، منطقه relax zone که نقشه پارک خیلی بزرگ و تمیز سکبا تابهای قرار ثبات بود صداقت تختهای مخصوص گذروندیم .

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲ بعد از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه