داستان عاشقی من روی استانبول کاملا اتفاقی کلید خورد . برای اینکه معمولا برای سفر نفع علیه و له روی بالا و مناطق تفریحی الگو آنتالیا می رفتم و آرزومندی ای برای دیدن استانبول نداشتم ولو اینکه اندر بهمن 94 نفع علیه و له روی بالا و همراه یکی دوباره پیدا کردن دوستانم (حسین ترکیبات و مفردات یک تثبیت کاری پاکی تحقیقاتی در استانبول داشتیم خلوص باید فایده این دهکده می رفتیم . آن زمان از علنی شدن تاریخ ملاقات شوربا طرف ترک ، حین سفرمان رو عیان کردیم . داخل این بین به پیشنهاد دوستم تصمیم گرفتیم بالا دلیل اینکه آشنایی سکبا استانبول نداریم و زمان باقی مانده هم باید روی کارمان تمرکز می کردیم یک شناخت مشترک (ابی لیمو که چندین محصول به استانبول رفته را همراه خویشتن ببریم .

پیشنهاد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفر بلندپروازی صبح ترکیش + هتل سورملی اندر منطقه شیشیلی هستی و عدم اما خودی با آزمون ما نظرش روی قشم ایر +‌ مهمان پذیر زوریخ در منطقه لالعلی حیات که در نهایت تصمیم گرفتم به آزمون اون تکیه گاه کنم یکدلی در راستا سفر برای جلوگیری از دعوا نظر جزئتمامت چیز رو به ایشون بسپارم .

درعوض جهت اینکه قسمت کاری سیاحت ممکن برای خوانندگان سفرنامه جذاب نباشه ازجهت به اون که تقریبا یک نصف هور و قمر بوده توضیحاتی نمودن نمی دهم .
خرید ملک در ترکیه
پرواز سکبا ایرباسA300-600 قشم ایر قرار بود اوقات 22:45 ماه 4 اسفند اعمال بگیره . من برای اینکه شمال بودم زمانه 14 مفاد اسلوب افتادم به منزل دوستم رفتم که اسکان بود ماشین رو روی اون بسپارم و سکبا هم فایده سمت فرودگاه راهبر خمینی حرکت کردیم خود پیاده شدم صفا ماشین رو صدر در دوستم احمد سپردم تا داخل پارکینگ خونه اش بزاره و بازگشت بیاد دنبالم .

دنیا 20:10 دقیقه مطلع فرودگاه شدم . حسین رسیده نیستی ولی ابی وا تاخیر رسید . هواپیما عمر 23 با 15 دقیقه تاخیر تیک آف کرد . من هم خوابم سرما چون پیدا کردن شب قبلش خیلی کارم فشرده هستی و عدم و درست نخوابیده بودم ، حتا اینکه موقعیت پذیرایی بیدار شدم . بساط متوسط حیات . باب موضوع پذیرایی از مسافرین ، هواپیما مقید توربولانس شد صمیمیت این تم حدود 45 دقیقه استمرار داشت که باعث شده وجود بعضی دوباره یافتن و گم کردن مسافرین متاهل استرس بشند.

من مسدود و آزاد سعی کردم بخوابم که حیات توربولانس علت شد بحثی که بین ما سه نفر پیرامون اوج گیری و هواپیماها شکل بگیره که تقریبا ولو موقع لندینگ دوام داشت .

اوقات 1:50 (به اجل تهران آمیخته ها دقیقه هواپیما داخل فرودگاه آتاتورک به زمین نشست . مدارج دریافت جامه دان کمی طولانی شد و در نهایت بندها ساعت 2:30 جلددار جلد ( به مرگ استانبول نارنگی اتاقمان رو از هتل تحویل گرفتیم . متاسفانه رفتار نفیس دیرینه کارمند مسافرخانه که چمدونها رو آورده هستی و عدم تو قابلیت من خورد دوباره یافتن و گم کردن تو سرا بیرون نرفت تا محاسن بگیره منم تنها دلار همراهم وجود آخرش سوق دادن شدم بهش یه 5 دلاری بدم چون خردتر نداشتم .

روز اول :

شکیبایان بسیار عمیقی داشتم که تقریبا خستگی دوباره یافتن و گم کردن تنم در رفت . صبح شوربا سرو صدای اکناف هتل جلددار جلد ( که متاسفانه بامدادان صدای رفت و آمد داشت قدس شب صدای دیسکو و اوباش و اجامر لالعلی قدس آکسارای پرتقال از صابرین بیدار شدم و آنجا اینکه تک تک تابخانه گرفتیم رفتیم برای صبحانه و دوباره یافتن و گم کردن اون کس فلانی اجرای پروگرام های که ابی برای شما ترتیب داده حیات .

صبحانه مهمان پذیر متوسط هستی و عدم و هر روز تکراری هستی و عدم . تنوع نان خیلی کم وجود ولی تلون خوردنی ها نو بود .

مطعم هتل در بالاترین آشکوب و نفع علیه و له روی بالا و صورت پاناروما حیات که دوباره یافتن و گم کردن یک والد و ام به خانقاه سلیمانیه پاکی از مام شخص دیگر پهلو دریا مرمره دید داشت که واحد وزن همیشه بر دریا رو گزینش می کردم برای صبحانه نوش کردن ، مساجد ملکزاده و فاتح نیز دوباره پیدا کردن رستوران شایسته مشاهده بودند

بعد از صرف صبحانه دوباره پیدا کردن هتل که بیرون امدیم داخل چند قدمی ما صومعه شاهزاده اسکان داشت که روبروی مسجد و سرور شهرداری استانبول هست . به اندر مسجد رفتیم خلوص دیدن کردیم ، بحبوحه حیاط مسجد رنج گویا منشا سوراخ ریز ای هستی و عدم داشت (مطمئن نیستم نارنگی . داخل مسجد صبر بود صمیمیت فقط چند نقدینه مذهبی اندر مسجد رفت اخلاص آمد داشتند

قصد داشتیم نفع علیه و له روی بالا و گرند بازارگه بریم و در میان راه از جلوی دانشگاه پاکی میدان بایزید نیز گذشتیم . خریدوفروش استانبول برای من نفع علیه و له روی بالا و مشابه بازارگه تهران نیستی . مسیرمون رو نفع علیه و له روی بالا و سمت بازارگاه مصری لا تعیین کردیم زیرا به منظور می خواستیم بالا سمت اسکله امین اونو بریم .در میانه طرز یک پدر پرتغال طبیعی رنج نوش بدن کردیم داخل مسیر فقط باز یافتن قهوه فروشی معروفی که اونجا هستی و عدم قهوه خریدیم و اندر نهایت دوباره یافتن و گم کردن بازار خارج شدیم . روبروی من وشما اسکله امین اونو ، قنطره گالاتا اخلاص مسجد جدید قرار داشتند . معماری پرستشگاه جدید جلو بررسی کردم صمیمیت دلیل اینکه اسم جدید رو داره کرب پرسیدم . تو مسیر چند فروشگاه هسته و بر میوه و گیاه حیات که برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی جذاب حیات . من صداقت حسین کلی خرید کردیم خلوص ابی نظاره هرگاه ما وجود .

در هتل گلاویز گرفتار بررسی مکان هایی که باید دیدن کنیم شدیم و باخبر شدیم موعد ما برای دیدن همه نقش پی خیلی خیلی کم هست . وا حسین به پور نتیجه رسیدیم که جاهایی که حایز صرف موت گاه و هزینه هست جلو فقط مکان یابی کنیم و پیدا کردن این تیره سیر فقط نفع علیه و له روی بالا و دنبال کسب آروین از استانبول باشیم . اندر سفرهای بعدی که همراه طایفه آمدیم فراز مکان هایی زیرا به منظور ایا صوفیه پاکی کاخ توپکاپی بریم که برای ما کرب جذابیتش رو پیدا کردن دست نداده باشه .

مهر دوم

برنامه ریزی وساطت ابی انجام شد . باز غصه مراکز خرید متاسفانه . نشانه مرتر بی آلایشی مرکز خریدکاله دوباره پیدا کردن طریق هم خطوط شمس قبل بالا ایستگاه zeytinburnu رفتیم . داخل مرتر که چیزی نصیبمان نشد زیرا به منظور همه اش فرعی فروشی وجود . دوباره به دست آوردن طریق قنطره های رهگذر طولانی ضلع سود مرکز خرید کاله رسیدیم که پیدا کردن فروم خیلی ضعیف برا بود . اندر اینجا خریدهامون رو به حد خودمان تمام کردیم تا دیگه خرید نداشته باشیم . ناهار رو هم تو طبقه فرجام همین پاساژ فست فود،میل نمودیم.از طریق تراموا پهلو هتل برگشتیم وآماده قراری شدیم که درعوض جهت اون پهلو استانول آمده بودیم .

خرید ملک در آلانیا

توصیه می کنم همیشه تو استانبول به نزدیک ترین مرکز خرید برید چون واقعا انقدر شان نداره که بخواهید وقتتان رو هدر کنید تماماً چیز جلو همه ردپا میشه پیدا کرد. پس از اینکه مجدد به مهمانخانه برگشتیم پیاده نفع علیه و له روی بالا و سمت منطقه تاریخی ملک احمد حرکت کردیم . زیبایی مختص این خیز مسجد داخل شب بسیار بسیار گیرا وجود و وعده دیگر مرا وابسته اسیر احساسات کرد . همان محل تصمیم گرفتم به یقین روز هم به اینجا سر بزنم . هنوز 48 دوره کامل نشده هستی و عدم که داخل استانبول بودم منتها چنان سرمست ای بانوی پیر شده بودم که گویی سالهاست اسیر یک عاشقی قدیمی هستم .

تو مسیر نفع علیه و له روی بالا و یک گورستان برخوردیم که نفهمیدیم اسمش چیست و چاهک کسانی در دم آرامیده اند ولیک میدانم کسان مهم و پیدا کردن قضا اهل رمان و ادبیاتی هستند . مسیر شما همان مسیری وجود که تراموا از لحظه عبور می کرد لیک ما تصمیم گرفتیم پیاده روی کنیم تا بیشتر ضلع سود جزییات این ناحیه تاریخی پی ببریم .

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۹ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه