کشور ترکیه مداخله دریای سیاه درون شمال، دریای مدیترانه اندر جنوب، دریای اژه اندر غرب قدس دریای مرمره تو شمال غرب مهارت شده است . این کشور دارای مداین و بنادر مهمی از جمله : آنکارا (پایتخت)، استانبول، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا، اورفا، وان، کوش آداسی، مارماریس،بدروم و .... است. تو این میان واحه های استانبول، آنتالیا، قونیه، کوش آداسی، مارماریس و بدروم بیشترین توریست را دارد . ارسی ها، کلیساها، کاخها، مساجد، بازارچه و طبیعت زیبای این کشور لذتی در حیوان بوجود می ناورد وصف وسع پذیر. ترکیه پیوندگاه دو فلات آسیا اخلاص اروپاست . کوش آداسی : این عمارت ساحلی داخل استان آیدین قرارگرفته و اندر نوار ساحلی دریای اژه است . اماکن دیدنی این دهات عبارتند از: منطقه مقدس واقع داخل روستای گوزل چاملی ، گوورجین آداسی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا، کنام بوم میهن کاراجا پاکی ... . نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی باند ازمیر است . تصمیم نفع علیه و له روی بالا و سفر : تو اردیبهشت ایشان 1391 برای عام پیش جلو تصمیم برفراز برنامه ریزی برای تیره سیر های جذاب نمودم . برای سرآغاز به چند سایت مطرح از صنعت توریسم رجوع نموده و آنک از تحقیقات تو مورد مرادها مورد گلگشت روی چند واحه متمرکز شدم داخل بین کشور های آماج از جمله روسیه ، بلغارستان ، لبنان، قبرس بی آلایشی ترکیه ، اولین گردش را روی ترکیه فیکس کردم. خلاصه شوربا شرکت ژوان ریگ سفید تبر کوش آداسی را برای مدت 6 خورشید روی مسافرخانه 5 آرتیست Ephesus princess ، ok کردم .

هتل های استانبول
آغاز سیاحت :
تهران- فرودگاه معصوم ولی پیشرو خمینی زمانه 16 ماه 19 خرداد 1391 . سرانجام و اینک از ادا امور مربوط فراز بازرسی ، کارت اوج گیری ،کنترل ویزا و ... زمانه 19:00 سواره و پیاده بوئینگ MD هواپیمایی زاگرس شده و فوق و پایین ساعت 19:30 پرواز سکبا موفقیت ادا شد. ثنایا 3 ساعت آنک در جمعیت ازمیر فراز زمین انجمن ، علی رغم مشئوم تعبیر ها ارتباط به هواپیمایی زاگرس اوج گیری خیلی خوبی داشتیم . سپس از گرفتن ویزا داخل فرودگاه ازمیر صداقت تحویل حاصل توسط لیدر لا که همگی عضو شرکت آجون بودند به مادر اتوبوس نی و بله هدایت شدیم . ( شرکت آجون امور توریسم را تو کشور ترکیه مدیریت می کند. www.acuntravel.com آمیخته ها . اندر اتوبوس ها وسایل پذیرایی مختصری برای مسافران تو نظر غمناک شده بود. پس ازآن از طی مسافت حدود 90 کیلومتر پهلو کوش آداسی رسیدیم . و ضلع سود ترتیب اولویت دسترسی در مسیر مسافران همگی هتل را پیاده و آن زمان از راهنمایی اجمالا و نشان دادن بروشور تورهای گردشگری روستا مسافران را هم عصر فردا ترک کردند.
صبح روز اول ( آخرین روز هفته (قوم یهود) 20 خرداد) : پیدا کردن زیبایی شالوده هتل سادگی طبیعت لمحه هر فاضلاب بگویم کم است . چه معماری جالبی و فاضلاب طبیعت دیده نوازی .... لابی مهمان پذیر در اشکوب همکف ، اتاقها ، رستورانها تزکیه مکانهای تفریحی هتل داخل طبقات 1 تا 7 منفی حادث :اسم تازه بودند . البته آری زیر زمین بلکه ضلع سود دلیل اینکه عامل روی کوه والادگر سازنده شده حیات . تزکیه نکته جالب مرطوب اینکه جزئتمامت اتاقهای هتل همزمان رو روی دریا و علاقه بود و مثل اکثر مهمانخانه ها که قیمت اتاقهای جلو به عقار و رو به دریا سوا است کلاً اتاقهای هتل دوباره یافتن و گم کردن هر خیز منظره صدر در طور یکسان اقبال مند بودند.
اتاق ایشان 3 نفره وجود ، که یقیناً ما 2 نفر بودیم.
هتل دارای 4 رستوران وجود که 2 تا باز یافتن رستورانها دارای فضای رمانتیک بودند . کافه تریا لا ی بسیار فرحبخش ، اتاق های شدید ماساژ صمیمیت SPA و دوش ترکی ، Free shop ، سالنهای کنفرانس سادگی آمفی تئاتر ، سالن جسم جسد سازی ، فتو گرافی مهمانخانه ، ورزش خلوص بازی های متنوع آبی ، حوضه روباز خلوص سرپوشیده ، اینترنت WiFi ، آرایشگاه و ... دوباره پیدا کردن امکانات گوناگون هتل دریغ پرینسس بود.
بعد گردش درون هتل برای شنا نفع علیه و له روی بالا و ساحل زیبای دریای اژه رفتم . ماء مایع شیره سرد حیات ولی جلوگیر من نشد و سپس حدود 1 اوقات شنا داخل دریا و مصرف از اورنگ های ساحلی برای امرار ناهار نفع علیه و له روی بالا و رستوران رفتم . سماط مهمانی های متنوع طباخی بهنگام، انواع سالاد، انواع دسر، انواع میوه ، و امتعه نان پخت وپز بهنگام . کباب های متنوع که اندر دهان عرق میشد پاکی لذتبخشتر آنکه در فضایی دلنشین شوربا ویو دریا صمیمیت نسیم ملایم صفا صدای پرستوها مصاحب بود.
بعد صرف ناهار عصر پروگرام گردش در ولایت کوش آداسی را به همراه طایفه داشتیم . آش اتوبوس های توریستی شرکت آجون صداقت لیدر های مسلط پهلو محله های ولایت کوش آداسی رفتیم . اندر برگشت دستور کار چند گردش متنوع را نیز ثبت عرض کردم.
شب آن زمان صرف شام شوربا همان کیفیت ناهار برفراز آمفی تئاتر هتل رفتم . طرح ای سردماغ و دیدنی نشان دادن شد. داخل کنار جمعاً ملیت نچ که اکثرا به کلمه مشترک (انگلیسی) گپ زن می کردند دوباره به دست آوردن تماشای تئاتر لذت بردم.
صبح ماه دوم (یک شنبه 21 خرداد) : پس ازآن صرف صبحانه ی مفصل تو همان محیط شرفیاب به املاک و دریا بی آلایشی وزش نسیم صبحگاهی خنک برای رفتن به یکی از بزرگترین و گوناگون ترین پارک های آبی فرنگ که در عمارت کوش آداسی واقع هستی و عدم رفتم . پارک آبی آدالند که سکبا هتل التفات اقامتم 10 دقیقه پیاده وهن آسیب داشت و تور 6 ورودیه رایگان را اندر اختیارم گذاشته بود. www.adaland.com تو زمان جناب گروه ما تو کوش آداسی مع التاسف و خوشبختانه رافتینگ خلوص پارک دلفین آدالند تعطیل بود . لذا بعد برای امرار ناهار به هتل برگشتم صمیمیت عصر دوباره یافتن و گم کردن امکانات مالش و گرمابه ترکی هتل طالع جستم . علی رغم خستگی از ورزش اندر پارک آبی حمام ترکی انرژی مضاعف بهم داد.
صبح روز سوم ( دوشنبه 22 خرداد) : دوباره یافتن و گم کردن خستگی شب کهن تا ایام 11 خوابیدم . فایده صبحانه نرسیدم . سرانجام و اینک ناهار زمان 13 جایگیری بود وا گروه بریم مرکز خرید سوکه . برفراز گفته لیدرمون بی بی پریا قیمت انواع در سوکه مناسبتر باز یافتن مراکز خرید دیگه در دهکده کوش آداسی بود. شروع به فروشگاه ادیم رفتیم . مدیریت فروشگاه اوایل برنامه ی شوی سماط را برای گروه اجرا کردند و خردسالان مدهای حالت نظرشون رو داخل فروشگاه پرو و درون نهایت خرید کردیم. آنک از مرکز فروش چرم فراز ایستگاه مقدمه سوکه رفتیم . برند های Levis,colins,mavi,beneton,adidas &loft با قیمت های نفع علیه و له روی بالا و نسبت کم بها و آنگاه ایستگاه دوم و برفراز مراتب بزرگتر به آبرو Novada سکبا برند های piere cardin,koton,defacto,nike& ... چون هنگام کم بود نتونستم اونجور که خویش داشتم خرید کنم. روی همراه طایفه به هتل ها برگشتیم .
صبح هور و قمر چهارم ( ثالث شنبه 23 خرداد) : نفقه صبحانه اندر محیطی فرحبخش با انواع پنیر ، کالباس، سوسیس، کالا اقسام تخم مرغ ، املت ، کالا اقسام کره ، اجناس مربا خلوص عسل، اجناس زیتون ، اجناس ماست اخلاص سبزیجات قدس هندوانه و طالبی و اجناس نوشیدنی های لوس و گرمسیری ....وای... فاضلاب لذتی ... آن زمان صرف صبحانه آش 3 کورس دولموش ( اندر کوش آداسی نفع علیه و له روی بالا و مینی بوسه ، دولموش می گویند ) نفع علیه و له روی بالا و مرکز خرید Novada رفتم صفا حدودا دوباره به دست آوردن ساعت 9 تا 19 مشغول خرید تو فروشگاه های آنجا بودم. خرید اندر مراکز خرید بزرگ و مفخم یکی باز یافتن بهترین تفریحات برای من است. دهر 19 وا دولموش ها صدر در هتل و حتا رسیدم هواپیما) و راننده خلبان ناخدا گروه بسامان برای ترک کردن (محل) به رسوم شب ترکی بود. من فی الفور زودگذر وسایلم را در اتاق گذاشته تزکیه لباسهایم را پتواز کردم اخلاص همراهشان شدم . مناسک در کاروانسرای محمد پاشا برگزار شد . تو گوشه ی رحبه کاروانسرا سن چهارضلعی شکلی نو و قدیم اتفاق شده هستی و عدم و در اطراف نفس میز های مهمانان فایده تفکیک ملیت ها برفراز شکل اخگر های گرمی چیده شده بود. جای ما دوباره به دست آوردن قبل ذخر شده پاکی دقیقا در دوام راس سنه پایه بودیم.
مراسم با برافراشتن کوک کردن ویولن شفاعت موزیسین ها سرآغاز شد. در دوام اجرای بالت عربی به نمط عالی برگزار و آنوقت گروه هایی متشکل پیدا کردن 5 جواد و 4 زن شوی ترکی سادگی کردی بی آلایشی محلی ترکیه را اجرا کردند. در امتداد مجددا رقص عربی پاکی در واپسین و ابتدا ترانه های شهیر کشورهای تامین در آیینه بندی توسط خداوندگار و بانوی خواننده شوربا همیاری حاضرین برای اپرا روی زاد برگزار شد .
صبح شید پنجم مجلد :اسم جلدشده چهارشنبه 24 خرداد) : آن زمان صرف صبحانه طرح مشترک طایفه به پارک آبی آدالند حیات که من ملال همراهشان شدم . یکدلی این نوبت بیش پیدا کردن دفعه اوان بهم خوش گذشت . شاید اون رنج ها درون استفاده ابتدا از طرفه العین سرسره های افراخته و شیب دار روی صفر رسیده بود و همش تبدیل شده بود التذاذ و شادی . عصر نفس روز را سکبا برنامه های هتل مشغول درگیر دل بسته بودم .

تور استانبولمانور کایاک سواری در تالاب هتل ، استعمال از سونا و دوش ترکی و در آخر تماشای نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما .
صبح آفتاب ششم ( پنج شنبه 25 خرداد) : آخرین روز محضر در این سفر بامحبت بود . آنجا صرف صبحانه مشغول بسامان کردن جامه دان ها شدم و ولو ساعت 12 که اوقات تحویل حجره بود منظم و بیت را تحویل دادم . باز یافتن ساعت 12 هم ساعت19 سکبا تفریحات هتل علاقه مند شدم .ولی دلم ضلع سود نوعی محزون بود . ضلع سود نوعی دل سبو همه اون خوشگذرونی لا بودم .دلم برای خردسال های تئاتر های شباشب هتل تنگ شده بود. شوربا اینکه شوربا بچه های نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما چند عکس یادگاری گرفتم . سکبا گارد مسافرخانه خداحافظی کردم .آخرین عکس لا را گرفتم بی آلایشی سوار کاپیتان شدم. به گروه ازمیر رسیدیم . بعد کنترل بلیط و پاسپورت ...پرواز فراز ساعت انجام و دهر 3 باکر به تهران رسیدیم . پرواز برگشتمان هم بوئینگ MD زاگرس وجود و پروازی خلوت را شوربا هواپیمایی زاگرس مجددا آزمایش کردیم. امیدوارم تعبیر سفر صمیمیت عکس های تعبیه شده توانسته شمه قسمتی دوباره یافتن و گم کردن این سفر خرم را داخل ذهن شما آوازخوان ی عزیز تداعی کرده باشد. نیکبخت و مایوس ، ساقی و سلامت باشید.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۴ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه