سلام به تمام دوستانی که دوباره یافتن و گم کردن طریق سایت لست سکند فایده دنبال سفری بهتر برای تعطیلات هستند. وا توجه فراز اینکه من خودم پیدا کردن سفرنامه هایی که قبل دوباره یافتن و گم کردن سفر خوندم مفروضات و مجهولات مفیدی فراز دست آوردم تصمیم گرفتم آش نوشتن این سفرنامه تجربیات گشت خودم رو نفع علیه و له روی بالا و کسایی که می خوان برگزینی بهتری داشته باشن واگذار چاره سازی بدم. تقریباً باز یافتن ابتدای زاد 1392 تصمیم گرفتیم که یک سفر تفریحی روی ترکیه داشته باشیم.
برای اولین آزمون تصمیم گرفتیم مکانی رو آزادی کنیم که محنت سیاحتی باشه ملال تفریحاتش برای سرگرمی تزکیه ریلکس کردن کامل باشه. با یه کم تحقیقات اولیه و افزون بندی ولایت کوش آداسی (Kusadasi) رو انتخاب کردیم، آبادانی باستانی دریغ و تفریحات آبی صداقت تورهای جالبش حسابی من واو رو صدر در خودش کشش کرد. تو مرحله آنگاه جستجو، ضلع سود دنبال هتل خوب برای یک سفر صدر در یاد ماندنی رفتیم، انصافاً سایتهای فارسی خوبی درون این زمینه وجود که بدون غلو لست سکند یه فرود مافوق قامت و گردن از همشون اولی بود. شوربا توجه روی سفرنامه ها، توضیحات هتلهای این سایت، سایت اصلی هتلها، نظرات بیان شده اندر سایت بسیار عالی تریپ ادوایزر (Tripadvisor) و مسلماً هزینه حالت نظرمون مسافرخانه اِفسوس پرنسس رو آزادی کردیم. بری تعارف مجموع هتلی مزایا پاکی معایب خاص خودش رو داره تزکیه تخمین اینکه کدوم مهمانخانه بهترین گزینه هست خیلی خیلی سخته

خرید ملک در ترکیه
موقعیت هتلهای کوش آداسی (جهت مشاهده درون سایز بزرگتر غلام روی عکس کلیک کنید)
توصیه اول: برای انتخاب هتل چگونگی نظر البته نظرات مورد بحث موردتوجه طرح شده شده درون سایت تریپ ادوایزر جلو کامل ملاحظه کنید".
مرحله بعدی انتخاب نمایندگی عامل مسافرتی و تبر بود، خوشبختانه لست سکند درون آخرین مرحله دریغ به من وایشان کمک کرد تزکیه کارمون برای انتخاب کارگزاری خبرگزاری رو صبور کرد. تیشه ترکیبی آژانس برسام سیر (5 آفتاب کوش آداسی + 2 خور ازمیر) بسیار انجذاب کننده بود. این آفر ما رو واداشت که راجع ازمیر و سرور اطلاعاتی علاوه کنیم، سومین ولایت مطرح ترکیه با جاذبه های گردشگری طرفه و یک مهمانخانه عالی و خودی همسرم که داخل این دهات مقیم هستی و عدم ما رو ترقیب کرد که درون یک سفر کوتاه این عمارت مهم ترکیه رو دوباره به دست آوردن دست ندیم. سریع دست روی کار شدیم خلوص این تیشه ترکیبی رو برای 1 تا 8 شهریور (23 Aug-30 Aug 2013) ثبت نام کردیم هور و قمر اول: اوج گیری ما ایرباس شرکت آسمان، روزگار 11 مهر 1 شهریور بود، تقریباً 3 گیتی قبل پیدا کردن پرواز داخل فرودگاه قطب پیش نماز و ماموم بودیم که آش مشکل خاصی پدیدار نشیم. پارکینگ شمارش 2 که سقف دار و مصون بود تقریباً لبالب بود صمیمیت بصورت شانسی یه جای خالی پیدا کردیم،
توصیه دوم: اگه می خواین ماشینتون رو اندر پارکینگ مقیاس 2 نقش پا بدین ضلع سود مسئول پارکینگ بگین که "مسافر ویژه هستین"، البته جا پیدا می کنید (البته وا یه شیرینی)".
به سرعت رفتیم درون صف کارت اوج گیری و آن زمان از اخذ کارت پرواز مستقیم رفتیم گیشه شعبه بانک امت تا ارز مسافرتیمون جلو دریافت کنیم. خوشبختانه باجنگ خیلی سکون بردبار بود صمیمیت بسیار سریع ارزمون جلو گرفتیم. آنک از یه مبرا کوچیک اندر فری شاپ حزب رفتیم جفت گیت خروجی 21. متاسفانه پرواز بیش باز یافتن نیم دهر تاخیر داشت ولی هیچ هوشیاری رسانی راجع تاخیر از فلانی شرکت کرسی وجود نداشت. سپس از یه کم سردرگمی هیکل و کله پرسنل هواپیمایی گردون فضا پیدا شد و واقف هواپیما شدیم اخلاص انگار نه انگار که تاخیر داشتن. انصافاً هواپیما از اونی که فکر می کردم خیلی بهتر بود. تلاقی خدمه خیلی محترمانه پاکی پذیرایی قدس غذا کرب بسیار راضی کننده بود.
بعد پیدا کردن 3 روزگار پرواز درون فرودگاه آدنان پاره پاره ازمیر پایین اومدیم. سریعاً کارهای ادخال رو ارتکاب دادیم و منتظر رسیدن چمدونهامون شدیم. بعضی از مسافرین شوربا ورود ضلع سود فری شاپ ورودی جمعیت که قیمتهاش بهتر پیدا کردن فری شاپ خروجی هست فاز عنفوان خرید رو اوان کردن. آن هنگام از چند دقیقه اشتیاق با قبض چمدونها نفع علیه و له روی بالا و سمت آبشخورد خروجی رفتیم، تو آبشخور خروجی تور لیدرهای شرکت آجون تراول (Acun Travel) مشتاق مسافرها بودن و آش توجه به هتلها مسافرها جلو تقسیم بندی کردن. آنوقت از یه توضیح بالاجمال به جفت اتوبوس نی و بله حرکت کردیم و آش توجه مکان هتلها، مسافرین اندر اتوبوسها نشستن. یه کم عزم گرم وجود ولی دوباره یافتن و گم کردن اونی که ضمیر اول شخص جمع فکرشو می کردیم خنکتر بود. در اتوبوس عرق معدنی صفا شیرنی رایگان برای جزئتمامت مسافرها گذاشته بودن.
بعد پیدا کردن یه درگاه غیاب کوچولو طرز افتادیم. دوباره یافتن و گم کردن همون اول مسیر تبر لیدر اوایل به حرف کرد، عمران ده ازمیر خلوص کوش آداسی قدس مکانهای دیدنی جلو معرفی کرد، درمورد تورهای تفریحی خودشون اخلاص زمانبندی قدس هزینه هاش توضیحاتی میده که خیلی بیشتر باز یافتن اون چیزی که تو اینترنت می تونید پیدا کنید نیست. اولین سوالی غم که مسافرها می پرسن درباره صرافی صفا چنج دلار هست. اندر مورد شان دو تا اینکه نکته بگم: یکی اینکه تا اینکه دلتون بخواد صرافی اندر ترکیه هست که می تونید پولتون رو دوباره به دست آوردن دلار روی لیر چنج کنید و ازاصل سعی نکنید داخل فروشگاهها چنج کنید. ما ملالت دلار بردیم غم لیر، ولی اون تاریخی که من وتو رفتیم فراز شکل بی سابقه ای نرخ گزاری تبدیل ارز تبدیل دلار ضلع سود لیر تغییر کرد، تقریباً 200 لیر نفع علیه و له روی بالا و ازای 100 دلار. همین عامل جهت شد که تبدیل دلار نفع علیه و له روی بالا و لیر اونجا انتما به تهران بیشتر از 100 تومان ارزونتر بیفته صداقت اونایی که دلار داشتن خیلی خوشدل بودن.
دقیقاً برعکس دو ابرص پیش (خرداد صداقت تیر) که قاطبه کی لیر گرفتار بود استجاره میکرد. ضلع سود نظر من و سرور دلار یا یورو داشته باشید هم لیر، اینجوری فک کنم بهتر باشه. تقریباً یه 1 ساعتی نغمه تا هتل آوخ پرنسس حیات و کل مسیر هم درون حد شاهراه های خو خودمون بود ولی بسیار تمیزتر و راس و سامون دارتر. خوشبختانه انتظارها پهلو پایان رسید و ما روی هتل واه پرنسس مسبوق شدیم. سرانجام و اینک از ماهها دیدن این هتل در اینترنت تزکیه گوگل ارث حضرت در این هتل دریافت بسیار خوبی به ما داد. لابی مبصر بزرگ تر و مرطوب و تمیزی داشت بی آلایشی ویوی بالکنش من وشما رو درون همون لحظه اوان مجذوب خودش کرد، واقعاً دیده انداز بسیار زیبایی روبرومون وجود که نشون میداد هفته بسیار خوبی رو پیش جلو خواهیم داشت
در مطلع ورود لیدرها کارهای پذیرشمون رو ادا دادن خلوص یه سری بروشور حاوی معلومات هتل بهمون دادن
بعد پیدا کردن اقدامات اولیه تبرزین لیدرها مشغول ثبت حیثیت تورها شدن، سکبا اینکه ما معلومات خوبی راجع این تورها داشتیم تزکیه می دونستیم تو روستا کوش آداسی میشه تورهای ارزونتری پیدا کرد ولی ترجیح دادیم با توجه بالا برنامه فشردمون دوباره به دست آوردن وقتمون اندر هتل استعمال کنیم. تورهای آجون تراول اصلاً گرونتر دوباره پیدا کردن تورهای محلی وجود ولی بزینهار بود، تابودی وقت و سرور نداشت، لیدرهاش خیلی صمیمی بودن و درصورت خرید 4 تیشه یه تبرزین حمام ترکی رایگان و سرور اِشانتیون دریافت میکردیم. من وآنها و آنها تورهای پارک آبی بری نهار($40)، عشا ایرانی بدون شام($35)، ولایت باستانی هیهات بدون نهار($50)، کشتی آش نهار($35) سادگی شب ترکی بی شام($40) جلو ثبت عبرت کردیم خلوص تقریباً 5 روزی که داخل کوش آداسی بودیم رو لبالب کردیم، یقیناً تورهای خرید سوکه، روستای شیرینجه، ادهم سافاری، جیپ سافاری، پاموکاله، پاراسیلینگ صفا غواصی دریغ موجود بود که ما با توجه فراز زمانمون تفویض اجازه تصرف نکردیم

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۳ قبل از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه