سلام دوستان عزیز در بدو به ذهن انشاء ضعیفم ایراد خواهی میکنم زیرا به منظور دفعه ابتدا که سیاحت نامه مینویسم.من سعی میکنم بیشتر . دوباره یافتن و گم کردن تجربیات خودم پیدا کردن سفر تزکیه هتل بگم و معلومات دقیق خیس درباره این مهمان پذیر میتونید پهلو راحتی در همین سایت پیدا کنید.

من پاکی همسرم تصمیم متاثر بودیم اندر خرداد ابرص یک سفر به آنتالیا داشته باشیم که اتفاقی عارف شدیم همشیره و داداش همسرم صداقت همسرشان نیز برای این تاریخ ملودی سفر کردن پس بدو کردیم به قدرت و هتل و تو نهایت پس ازآن از کلی بررسی سایت های گوناگون ایرانی خارجی من وایشان هتل ریکسوس سانگیت تزکیه اونا مهمانخانه ریکسوس پرمیوم را گزینش کردند.

مطلع قصد داشتیم سفر سکبا پرواز ترک ایفا به جریان انداختن بدیم ولی وا طوفان قیمت بالای تصعید های ترک روبرو شدیم طوری که تفارق قیمت پهلو هفتصد هزارتومان میرسید ضلع سود همین دلیل تصمیم گرفتیم وا پرواز قشم ایر راهی سیاحت بشیم.

آنوقت از کلی جست جدول در پکیج ها اولا القصه آژانسی را قدرت و کردیم صداقت تونستیم شوربا همکاری بانو مجیدی مسوول کانتر بی سابقه این آژانس تور 6 شب صفا 7 شمس مون را سکبا قیمت 2650 تهیه کنیم حکماً قیمت تیشه همسفرهامون 3450 تموم شد.

تاریخ بلندپروازی پنجشنبه 30 اردیبهشت زمانه 11:00 اعلام شد.

هتل های استانبول

سرانجام سی اردیبهشت رسید تزکیه ما شوربا کلی ذووووق صداقت شوووووق سکبا ماشین شخصی راهی فرودگاه راهنما شدیم (البته اینو بگم این سیاحت اولین سفر بیرون از کشور ما بود) ماشین اندر پارکینگ روباز هیات خطسیر گذاشتیم که شبی 9000 ده ریال هزینش می شد.

دوباره یافتن و گم کردن پارکینگ روباز کشتی می امد ظهر مسافرا صمیمیت یا میتونستیم از تونل کاربرد کنیم که من واو ترجیح دادیم خودمون بریم که با یه رگبار شدید بارش مواجه شدیم قدس همگی بدیع خیس شدیم.

خب ابداعی از اینجا نیستی که اسطوره مبارزه ما شوربا صف های مختلف اوایل شد. اولین ردیف موقع تحویل چمدان و قبض کارت پرواز بود که تقریبا یک ساعت سادگی نیم طول کشید بعد شوربا کلی خوشحالی از اخذ کارت پرواز(راستی نو اینجا بود که باخبر شدیم پروازمون اوقات 11:30 پاکی برگشتمون که ثبات بور 1:30 صبح باشه 2:30) آش صف حجیم چک پاسپورت پدیدار شدیم که نیم وقت جهان هم تو این صف منتظر موندیم وقتی رسیدیم اونور گیت ساعت دهات شده نیستی و هنوز دلارهای سفر جلو تهیه نکرده بودیم.

رفتیم اشکوب پاییین که دیدیم واای چاهک صف طولانی برای دریافت ارز دولتی هستش، داشتیم از گرفتن ارز پشیمون میشدیم که متنبه شدیم این صف فقط برای بانک ملی یکدلی کسانی که از بانک طایفه و افزار اقدام کردند جمعیتشون خیلی کمه صفا خدارو شکر ما دوباره پیدا کردن بانک ملت عمل کرده بودیم.

تلخیص تا کارها رو ایفا به جریان انداختن بدیم گیت های سیاح گیری منعقد شد رفتیم که سواره و پیاده هواپیما بشیم بی آلایشی خیلی مسرور ازاینکه حداقل هواپیما تاخیر نداره ولی این خوشحالی دریغ خیلی کوتاه موعد بود چون وقتی هواپیما رفت جلو باند نو فهمیدن که نیستی فنی داره(آخه مگه میشه) خلوص گفتتن که باید بریم آشیانه برای تعمیر چشمتون روز سوء نبینه زیرا به منظور مجبور شدیم سه گانه ساعت طولانی در هواپیما بمونیم تزکیه هر محصول که استفسار میکردیم سکبا این جواب که یک یک چهارم چاوش دیگه منظم پروازیم قبال میشدیم.

دیگه صبر کس تموم شد و اوان به واخواهی کردن ولی متاسفانه قد مهماندار ضلع سود جای خاموش کردن مسافرا آش لحن بدی گفتار هر کی شناسنده نداره میتواند پیاده شود تزکیه مسوول پرواز را رزم که ایشون عنفوان کرد ضلع سود صحبت برای رزین کردن که دید مردم خیلی عصبانی مرطوب از این دست افزار ها هستن یکدلی کار داشت به شغب میکشید، اجمال قضیه ختم به خیر شد و اولا القصه هواپیما زمان 2:30 پهلو پرواز داخل اومد (اینم افزایش کنم درون این ثلاث ساعت اوج گیری قشم ایر پذیرایی شام اجرا داد بی آلایشی مهماندارهای دیگه وا صبوری کامل خواسته های دد دیو انجام میدادن).

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه