تبلیغات

گردشگری سر پشه دره ایران-گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به نام آدرس مسافرت تفریحی در نظر ناراحت می‌شود. هر چند که مدخل سرپوش سال‌های اخیر گردشگری حاوی هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه وقت حسن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود.واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این فرمان ممکن شد.

 

اغلب گردشگرها بیش از همه چیز به عصیر حل و هوا، ادب یا طبیعت مقصد خود علاقمند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، حکماً نه به فاعل اتفاقی، بلکه درون نهایت به یک منظور خاص. به طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و رد هنری، درک کردن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک حرفه بسیار مهم داخل تمام عالم است.

 

گردشگری درب ایران

 

گردشگری درون ایران به مجموعه امکانات گردشگری از کل بناهای تاریخی، مکان‌های تفریحی، طبیعت، حمل و نقل، هتل‌داری و ... گفته می‌شود.

 
گردشگری تو ایران به شهرت یک تکنیک از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای برکشی و توسعه برخوردار است.بر محور گزارش سازمان جهانی جهانگردی،گردشگری باب ایران مقام دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه‌ پنجم جاذبه‌های طبیعی را در دنیا دارا است و یکی از امن‌ترین کشورهای صف و آفاق از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی است.در سال 2008، تو حدود 2 میلیون گردشگر خارجی از ایران بازدید کرده‌اند و این در حالی است که در این سال ۸۴۲ میلیون سیاح در دنیا سفر کرده‌اند.

 

 

به نظاره کارشناسان،صنعت گردشگری مدخل سرپوش ایران از توسعه‌ای که شایستهٔ وقت حسن است برخوردار نبوده‌است. از دلایل کم رونق بودن صنعت گردشگری درب ایران  می‌توان به تامین نبودن بسترهای اقتصادی مناسب برای کشش سرمایه‌گذاری تو ساخت مسافرخانه و سایر صنایع جانبی این حوزه تلویح کرد.یکی دیگر از دلایل کم رونق بی پروایی کردن گردشگری باب ایران بی‌خبر بی پروایی کردن سرمایه‌گذاران از زمینه‌های موجود داخل ایران و تبلیغات ضعیف و نیز انتشار داستان ها نادرست و منفی از ایران، محدودیت‌های اجتماعی و مذهبی برای گردشگران خارجی و همچنین تنش‌های سیاسی با بعضی کشورهای غربی نیز از دیگر موانع در راه برکشی صنعت گردشگری مدخل سرپوش ایران است.

 

 

 

گردشگری مدخل سرپوش ایران-صنعت گردشگری بر خلا‌ف بخش‌های اقتصادی دیگر از مجموعه‌ای از ارایه کنندگان خدمات محتوی دفاتر خدمات مسافرتی و تورگردانی، عاملا‌ن حمل و شیرینی گزک هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی، هتل‌ها، مهمان‌سراها و مهمان‌پذیرها، متصدیان جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، فروشگاه‌های محصولا‌ت صنایع دستی، اقلا‌م سوغاتی، پوشاک، کفش، اشیا چرمی‌و سایر اقلا‌م مورد علا‌قه گردشگران است.

 
تنوع فعالیت‌های مناسب به ساختن گردشگری باعث شده است تا برتری این بخش، اثرهای اقتصادی بالا‌یی را برای میانه روی و اسراف کشور سر پشه دره مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی ایجاد کند. علا‌وه بر این مطالعات پایان شده اثر داده‌اند توسعه این صنعت نقش موثری  تو کاهش بیکاری و چنین بهبود توزیع مدخل و هزینه و ازدیاد درآمدهای هستی حکومت دارد. این موضوع به تنگه درخور از ثانیه جهت که تو کشور ما بیکاری به کنیه اصلی‌ترین مشکل اقتصادی ملک مطرح است دربایست است وقت و شب به یوم دوره به کنا جدی تری مورد توجه سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور سکون گیرد.

عمده مشکل ایران تو حوزه گردشگری، مناسب به مسائل اجرایی و مدیریتی است که چنانچه دیدگاه زمانه بینی خود را تعریض دهیم مبحث اقتصادی این صناعت نیز حل خواهد شد.

با توجه به این مطالب، این تفحص تلاش دارد که خویشی به شناسایی عوامل تاثیرگذار بر برکشی و توسعه هنر گردشگری در ایران رفتار نموده و ضمن شناسایی موثرترین عوامل، راهکارهای واجب و ریشه ای در توسعه و رشد را جهت استفاده متولیان و بخشهای خصوصی و دولتی ساختن جهانگردی ارایه دهد.

 

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در دوشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: سفر
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha