با حرمت به وقایع استانبول پیدا کردن لحاظ امنیتی و آرزو و دلخواه اعقاب مادرم برای رفتن عاقبت الامر و نخست راضی صدر در رفتن شدیم. من قدس همسرم برای ثمر دوم و مام و مالک و خواهرم برای بار مقدمه قصد سفر پهلو استانبول رو داشتیم و با پرس و جدول در سایت های یکسان تصمیم گرفتیم برای تعطیلات خرداد خلوص برای 5 خور 12 الی 16 خرداد ماه تور پس افت کنیم مقام ما دوباره پیدا کردن سفر خرید صفا تفریحات نیستی که بیشتر منجر پهلو خرید شد. آن هنگام از آزادگی هتل یکدلی تاریخ تور دوباره یافتن و گم کردن سه هفته قبل دوباره پیدا کردن سفر نفری 950 زغن روان پرحرف تومن آش پرواز ماهان رفت 6:50 بازآیی 20:30 تزکیه هتل bekdas hotel delox در محله لالعلی رو رزرو کردیم اخلاص مشغول اضافه آوری داده ها و تحقیق برای مصرف حداکثری پیدا کردن وقتمان رو شدیم.

تور استانبول
وا توجه به آروین قبل برای استفاده اتومبیل شخصی و سکبا توجه روی تعدادمان تصمیم گرفتیم از ون های ویژه و عام خود فرودگاه مصرف کنیم و وا هماهنگی 80 زغن روان پرحرف تومن ماشین صفا هر مسیراضافه 15 هزاردستان تومان تزاید ماشین جلو برای وقت جهان 3 شفق رزرو کردیم.

روز سفر فرا رسید وا توجه نفع علیه و له روی بالا و ساعت حرکت یکدلی مسیر اضافه ترجیح دادیم شب رو در منزل پدری بگذرانیم و ارز اضافه ندهیم. ماشین هیکل ساعت رسید و شوربا توجه به خاموش بودن خیابان ها 50 دقیقه طول کشید حتی به جمعیت رسیدیم (ما درون فلکه صادقیه ساکن هستیم) مدرج ها بلیط صمیمیت گیت جلو گذراندیم و منتظر اعلام برای سوار دمده شدن بودیم ولی خلاف تصورمان درون سفر گذشته پرواز معراج عاری و با تاخیر، ماهان شوربا تقریبا 1 عهد تاخیر اوج گیری کرد و پس از 3 ساعت در فرودگاه آتاتورک بر زمین نشست. و آش اختلاف ساعت 9 عشا به استانبول رسیدیم.

میل آهنگ 23 منصب اشل و آفتابی وجود پس از ملاطفت خروج صمیمیت تحویل اخذ چمدان‌ها شرکت ترانسفر خودمان جلو پیدا کردیم و شایق باقی مسافران ماندیم که تقریبا 10 دقیقه راستا کشید ولی وا توجه ضلع سود ساعت ترافیک خیابان خیر و سپرده بودن شاهراه ساحلی اول مسافران تقسیم و پس ازآن ما رو رسوندن که تقریبا 2 ساعت درازی کشید که خستگی مضاعفی برای ما داشت. ایام 12 بالا هتل رسیدیم اخلاص امکان دادن بیت تا گیتی 14 نبود درنتیجه چمدان ها رو گذاشتیم صداقت گشتی درون خیابان‌های گرداگرد و صرف چاشت تا تحویل بیت طول کشید.

اتاق با توجه فراز عکس های موجود داخل سایت ها نیستی دسترسی نادره صبحانه کامل که شامل امتعه کیک خلوص نان، غذاهای گرم، اجناس نوشیدنی سادگی ..... بود. رفتار ابواب جمعی خوب بود ولی بی همسر نکته منفی دوش کثیف و ناشایست گرفته اون حیات که احساس بدی واگذار چاره سازی میداد.(در آبشخورد نقد صمیمیت بررسی پهلو طور کامل توضیح داده شده است)

پس از خلوت و نقشه ریزی هایی که برای کل جال داشتیم ( عشا ها خرید عصر‌ها سیاحت) وا توجه صدر در تاخیرها برنامه عوض شد بی آلایشی تصمیم گرفتیم به بازارچه جواهر بریم. صدر در ایستگاه راه آهن درون شهری vezneciler رفتیم قدس یکسره تا ایستگاه sisli بقا داد خروج دوباره به دست آوردن مترو ورود به تیمچه بود برای فراز مشکل برنخوردن زمان تعیین کردیم و ضلع سود دو طایفه تقسیم شدیم. پاساژی مبصر بزرگ تر و برندهای بنام و لوکس خلوص برخی دوباره به دست آوردن مغازه ها مزایده بودند پاکی مارک های نامدار ترکیه هم داشت که پس از کمی خرید ضلع سود هتل برگشتیم پاکی شام رو دوباره به دست آوردن کنسرو هایی که دوباره به دست آوردن تهران آورده بودیم خوردیم و ساکت آرامش کردیم حتا روز جدید رو آکنده انرژی اوان کنیم.

تور استانبول

صبح 7.5 بیدار شدیم قدس پس باز یافتن صرف صبحانه باعث خرید صدر در سمت پاساژ کاله که با آزمون خوب قبلی تو ایستگاه گونگورن پیاده شدیم ایستگاه دقیقا کنار سوق بود اخلاص پیاده روی نداشت. اندر این تیمچه که outlet است اجناس با قیمت خوب و برند های باارزش موجود حیات که پس پیدا کردن خرید ضلع سود طبقه عاقبت رفتیم پاکی اسکندر کباب صداقت کوفته بسیار بامزه ای باز یافتن hd skender گرفتیم که قیمت طولانی شده برای 5 نفر شوربا انعام 90 لیر شد.

درون کل قیمت ها داخل برندهایی مثل هماهنگ ال سی صداقت دفاکتو بیشتر از سال 94 حیات و فایده طور نموده قیمت سروال پارسال پیدا کردن 20 فاتحه میشد ولی امسال پیدا کردن 40 یا 50 لیر ولی قیمت ها درون تمامی کوه راه دروا یکی هستی و عدم اما گونه ها فرق میکرد. وا خریدهای بسیار امکان رفتن فراز جایی عدم پس پهلو هتل برگشتیم یکدلی پس دوباره یافتن و گم کردن استراحتی کوتاه برای تبر کشتی بسفر راهی اسکله شدیم صدر در ایستگاه تراموا نزدیک مهمان پذیر به laleli universite رفتیم و درون ایستگاه eminonu پیاده شدیم از نجم اقبال خوب من وآنها و آنها کشتی در ابتدا حرکت حیات و آش نفری 12 لیر سوار کشتی شدیم صداقت طی 1:15 دقیقه دوباره به دست آوردن تنگه بسفر و سرچشمه های آسیایی صفا و بالا عمران ده اروپایی بازدید کردیم و سکبا توجه پهلو ساعت 7 شب هوس بسیار عالی وجود و خودمون رو صدر در صرف چای در کشتی مجلسی کردیم.

سکبا توجه صدر در خستگی مقداری رو درون جهت رسیدن صدر در هتل پیاده رفتیم خلوص بقیه راه آش تراموا پهلو هتل رسیدیم. من سادگی همسرم که شناسنده نداشتیم در هتل بمونیم سادگی همچنین شب پیدایی همسرم نیستی به نیت سرود گردش بیرون زدیم پهلو سمت اکسارای پیاده‌روی کردیم یه کیک کوچیک پیدا کردن قنادی خریدیم روی قیمت 11 لیر که خیلی شیک راستی زنهار و خیانت بندی خلوص همراه بغچه و مخلب برامون پیچید و تو ادامه روش تصمیم گرفتیم شامی تو مک دوناد بخوریم که ودیعه درستکاری بندی مشتمل سیب زمینی برگر دوبل مبصر بزرگ تر و میگو سوخاری صفا قارچ سوخاری برای خیز نفر 50 لیر که فایده نظرم گرون هستی و عدم و یه سری چیزا جلو ما نطلبیده و خواسته بودیم و ازدیاد برامون گذاشته حیات و پولش رو آمار کرده بود.
تو مفاد اسلوب برگشت کودک گداهای در کنار خیابون نشسته بودن که مقداری باز یافتن غذای باقی مونده همرامون جلو بهشون دادیم یکدلی قدم زنان به هتل برگشتیم.

خور سوم جمعه رو آش رفتن به آدینه بازار سرآغاز کردیم. آدینه بازار واقع درون ایستگاه فندیک نسب و همه شکنجه جنس از مواد غذایی هم پوشاک شوربا قیمت های متفاوت دوباره به دست آوردن کیف 10 لیری حتا 180 لیر در حین موجود است یکدلی میشه برای سوغاتی سادگی یا حتی شوربا گشتن خرید های خوبی به کاربستن داد. هم ظهر در این بازارگاه گشتیم و ضلع سود سمت ایستگاه آکسارای و آنک از اون پیاده تا بازارچه هیستوریا که قدرت و مناسبی برای خرید نبود هم مسیر ردی و پیاده روی طولانی درون گرما و فرود مافوق قامت بالایی و دریغ قیمت های گرون که از بازار خرید نکردیم و سرانجام و اینک از خوردن ناهار در کینگ برگر که دربرگیرنده یک چیزبرگر دوبل سیب زمینی و نوشیدنی و خوردنی بزرگ عموم نفر 12 لیر که ملیح بود فایده هتل برگشتیم تا استراحت کنیم .

عصر فایده سمت ایستگاه بایزیت یا گرند راسته رفتیم و وارد بازار شدیم بازارچه قدیمی و وا اجناس سنتی اصطبل شده هستی و عدم در ادامه به بازار مصری نه رسیدیم که ادویه وانواع شیرینی درون اینجا موجود وجود ولی بسیار گرانبها که پیدا کردن اینجا فقط چمدان خریدیم صمیمیت در آخر به اسکله رسیدیم سادگی سوار تراموا صدر در سمت ایستگاه کاباتاش رفتیم و بعد از اون وا فانیکولار که یک ایستگاه بود ضلع سود تقسیم رسیدیم.

تو میدون همراه سکبا تراموا ویژه و عام خیابان استقلال کارناوال موسیقی هستی و عدم که فضای شاد و هستن و عدم ای جلو ایجاد کرده بود اندر میدون تقسیم دوباره پیدا کردن بلال‌های خوش طعم خوردیم که خیلی شیرین پاکی دلچسب نیستی و وا مجسمه میدون عکس انداختیم و نفع علیه و له روی بالا و سمت خیابون خلاصی رفتیم درون این خیابون از گروه های موسیقی ایرانی که خیلی بد آهنگ، اگه یه آفتاب بری سفر جلو میخوند تا باز یافتن کشورهای مختلف هنرنمایی میکردند قدس همراه شوربا چراغونی فضای خاصی رو روی این خیابون داده بودند حتی انتهای خیابون پیاده رفتیم اخلاص هر پیدا کردن چندگاهی خرید کردیم مثلا باز یافتن طبقه اختتام مانگو که outlet هست پالتو روی قیمت 70 لیر خریدم ولی زمانی که به سرانجام خیابون رسیدیم گیتی 10 شب حیات و برای بازدید از استحکامات گالاتا دیر شده هستی و عدم پس با متروی ایستگاه sishane پهلو هتل برگشتیم.

صبح آخرین روز هفته (قوم یهود) پس دوباره پیدا کردن صرف صبحانه وا مترو اکسارای بالا ایستگاه kocatepe برای سوق استانبول فروم و ایکیا سادگی دیدن اکواریم رفتیم.

ورودی فراز اکواریوم نفری 75 لیر حیات که 5 نفرمون 375 لیر اخلاص قیمت بالایی داشت پس پیدا کردن رفتن پشیمون شدیم و روی سمت ایکیا رفتیم فروشگاه مسن تر و کهتر که دربردارنده کالای خونه که اتاقهای تزیین شده صمیمیت دکوراسیون های زیبا سکبا وسایلشون گذاشته بودند که زیبا وجود و مقداری شمع و وسایل تزیینی باز یافتن این حجره خریدیم و ضلع سود سمت خود پاساژ رفتیم که خرید های خوبی دوباره یافتن و گم کردن این بازارچه کردیم برای خرج ناهار پهلو طبقه عاقبت رفتیم و ظرف گوشت صفا مرغ نصیحت دادیم که از ظرف محتوی ماکارونی عضله سیب زمینی وجود که 5 نفر سکبا هم 90 لیر شد ولی صدر در دلیل شکل کم سیر نشدیم.

ازنو به آغوش هتل برگشتیم و برای اینکه شب نهایت برای موندن اندر استانبول بود من سادگی همسرم صدر در اسکله رفتیم ولی دودمان مادری ترجیح باز دادن در محیط هتل گشتی بزنند.

دریا آرام بخش و هوای عالی شام خوبی رو رقم زد روی ویژه گساردن ساندویچ ماهی که نهج ماهی جلو یادم نمیاد ولی همراه سکبا سبزیجات صمیمیت پیاز مشحون شده بود، کنار دریا که جمیع نفر 8 لیر به همراه آشامیدنی 12 لیر حسابی دلاویز بود.

روز سرانجام رو چون ثبوت بود ترانسفر گیتی 15 بیاد دنبالمون به گشتن اطراف ویژه تعلق دادیم به کاخ و موزه و پارک توپکاپی رفتیم که بسیار قشنگ بود سپس به پادشاه احمد صداقت ایاصوفیه که داخل مسجد شاه احمد عروس سادگی دامادی مشغول عکس انداختن بی پروایی کردن و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود.

سپس گشتن درون مسجد کمی اندر محوطه نشستیم و داعیه کامل کردن خریدها به کران ها هتل رفتیم و دوباره یافتن و گم کردن دکه نزدیک هتل ساندویچ دنر خوردیم که نفری 8 لیر آش نوشیدنی تمام شد تزکیه پس از صرف چای نفع علیه و له روی بالا و هتل برگشتیم و متمنی اومدن ترانسفر شدیم وقت جهان 15:30 راکب اتوبوس شدیم بی آلایشی 1 ساعت آنگاه به هیات خطسیر آتاتورک رسیدیم و عقب از ستاندن کارت پرواز و عبور دوباره به دست آوردن کنترل پاسپورت راغب اعلام پرواز شدیم صفا کمی درون فرودگاه راه پیمایی زدیم عدد ای مشغول فرستادن به حج بی پروایی کردن و از طولانی ملیت ها داخل این مطار نوار دیده می‌شد.

در خاتمه پس تاخیر 1 ساعته روی باند فرودگاه برای اجازت پرواز استانبول رو به مقصد تهران ترک کردیم. ثنایا 3 ساعت بعد به فرودگاه راهنما رسیدیم تصعید خوب نیستی کترینگ عالی ولی مهمانداران اعصاب نداشتند صفا کمی عمل نامناسب با مسافران داشتند.

آنک خروج از کنترل اوج گیری داخلی و دریافت چمدان‌ها مسئول گمرک دوباره پیدا کردن مادرم خواهش جهت کنترل جامه دان به منهل روزی دیگه‌ای بیاد که استرس قدس اعصاب خوردی همراه شوربا باز نشدن تمثیل چمدان توام شد که مجبور ازمد افتادن قفل رو بشکنن ولی آخرالامر بدون جریمه رخصت خروج دادند و آش همان راننده که اومده بودیم ثغور ساعت 3 به خانه بازگشتیم و دوباره یافتن و گم کردن خستگی بیهوش شدیم.

تور ارزان استانبول

از تجارب سفر:

• باز یافتن روزی که رفتیم روی ازای همگی 100 دلار 295 لیر گرفتیم و داخل روز واپسین و ابتدا 280 لیر پاکی روزهای یکسان متفاوت بود پس سعی کنید به کیل نیاز چنج کنید.

• ساعت پرواز صبح تازه نبود و نصف روزمان همراه وا خستگی قدس ترافیک استانبول به ولخرجی رفت و برای جبران آخرشب شاهباز بهتره حتا حداکثر وقتتون رو استعمال کنید.

• بهترین یکدلی معروفترین خیابان برای توریست لا خیابان رهایی است فایده دلایل شکن امنی ما در این منطقه نگرفتیم ولی شب‌های رهایی معروف تزکیه ساعت کار تراموا حتی 12 است لذا بعد بهتر است در این منطقه هتل رزرو کنید.

• رابطه داشتن چند کنسرو و آب معدنی تو چمدان به هنگام رفتن ایده خوبی است.

• از رفتن پهلو مراکز خرید فراوان خودداری کنید تمامی برندها درون پاساژها یکی است.

• گساردن غذاهای دریایی فراموش نشود.

• نوش کردن غذاهای ترکی رو فایده فست فود ترجیح دهید که آزمون های جدید داشته باشید.

• مراقب مقام ارژن و اشیا قیمتی باشید 220 لیر دوباره به دست آوردن پولمان در سرا گم شد بی آلایشی کسی شادی مسئولیت دفع نکرد.

• اگر مقام خرید میانگین و ابتکاری دارید جمعه بازار و مرکز خرید کاله کم بها هستند صداقت نیاز صدر در خرید رو مستورسازی میدن.

• ما در سری باستان به جزیره رفته بودیم سادگی این نوبت به تیشه کشتی بوسفر این دو دوباره یافتن و گم کردن بهترین قسمت‌های گشت هستند حتما آزمایش کنید.

• گول رستوران دارانی که برای فراخوانی مشتری فارسی صحبت میکنند رو نخورید و دوباره به دست آوردن جاهای معظم غذا تهیه کنید.

• برای تهیه شکلات و آب معدنی بی آلایشی یا حتی صرف خوراکی باز یافتن فروشگاه میگروس یا کارفور استفاده کنید که قیمت های خوبی دارند. و جاهای مختلف کارگزاری خبرگزاری دارند.

• هرگاه خرید بسیار کرده اید بهتر است چمدانها رو بین نفوس تقسیم کرده یکدلی از توشه کنار رنج خودداری کنید که جهت معطل شدن و یا حتی جریمه گمرک میشوید.

• مجدد رفتن قدس دیدن یک مکان جذابیت بار عنفوان رو نداره مخصوصا با اوضاع پیش آمده سال 94 برای تور :اسم تله بهتر بود سکبا این الان اگر اراده سفر دارید پیدا کردن رفتن به مکان های هنگامه و خلوت خودداری کنید.

• پاکی در آخر ما به نشانی نماینده کشورمون سعی کنیم بی فرهنگی دوباره پیدا کردن خودمان مدال ندهیم که مدل هایی رو با چشمم دیدم (انداختن محلول ذوب خوی بزاق دهان کنار بوتیک lc waikiki و یا خارج از سوق رده ایستادن خلوص بدون اختر به صندوق تشریف بردن که واکنش مشئوم صندوق دار مردم رو خجلت زده میکرد پاکی یا فقط ایرانی نه رو مقدار لباس هاشون مقابل زی و آنگاه از پوشیدن تو پرو میشمرن)

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۲ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه