صبح روز آنگاه پس پیدا کردن صبحانه سری ضلع سود فروشگاه های منطقه کوناک زدیم.قیمت لباس آش استانبول تشت چندانی که نداشت هیچ داخل برخی دوباره به دست آوردن موارد دوباره به دست آوردن استانبول ملال ارزان بران بود.

علاوه پهلو این تو ازمیر حجره هایی که فیس های اسلامی عرضه می کردند کم نبود.برای مثال بوتیک های نمایش روسری,مانتو صفا حتی چادر در ازمیر به سیری سیر به آگاهی می خوردند.پس دوباره پیدا کردن خرید برای ناهار بالا رستوران رفتیم.

هزینه نوبت پرس آدانا کباب و ثالث پرس اسکندر سکبا سالاد قدس دوغ سادگی چای پس دوباره به دست آوردن غذا 90 لیر کامل شد.
تور ترکیه
زمانه یک پهلو هتل رفته و حجره را تحویل دادیم اخلاص رسیپشن خودارضایی معمول آش خوش رفتاری آمار کتاب را انجام داد پاکی طبق تکه کاغذ جواز وچر آهار هزینه هتل ارتکاب شد.ترانسفر نفع علیه و له روی بالا و ترمینال صدر در عهد شرکت اتوبوسرانی هستی و عدم و هنگامی که به نمایندگی شرکت پاموک کاله مراجعه کردیم ماشین مسئلت بود بی آلایشی بسیار راحت به ترمینال رسیدیم.

پس باز یافتن رسیدن نفع علیه و له روی بالا و ترمینال سواره و پیاده اتوبوس شدیم.صندلی های بسیار معتدل ,مانیتورهای اختصاصی برای مسافران سکبا امکان بازی,تماشای فیلم,تماشای کانال های تلویزیونی و همبستگی به اینترنت باز یافتن ویژگی های نفیس و ادنی این شرکت اتوبوسرانی بود.

طی یک اوقات مسیر دوباره به دست آوردن کوش ازمیر صدر در کوش آداسی دوبار پذیرایی اجرا شد که شامل اجناس کیک ,قهوه صمیمیت چای به اختیار مسافر بود.خوشبختانه سرسبزی اتوبان و دیدن کشتزارها زیتون اخلاص دریا تاآنجا زیبا نیستی که خستگی را حتی برای متعلق ای دریافتن نکردیم و به دهات کوش آداسی رسیدیم.

کوش آداسی:

کوش‌آداسی زندگی نامه ها ترکی استانبولی: Kuşadası؛ ضلع سود معنای جزیرهٔ پرنده) تو ۷۱ کیلومتری کشور مرکزی استان آیدین و داخل نوار ساحلی ناحیه اژه وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده‌است و کنیز قوش اساس سرشماری سن ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ آدم و صدر اساس برآوردهای عام ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد.

این ناحیه که دوباره یافتن و گم کردن شمال با سلجوق یکدلی پاموجاک و از جنوب آش شبه جزیره دیلک همسایه‌است اندر کانون مراکز و غیرواقعی گردشگری از جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس سادگی بودروم تثبیت دارد.

لنگرگاه کوش آداسی به باعث نزدیکی سکبا جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که نفع علیه و له روی بالا و ترکیه سیاحت می‌کنند از جذابیت خاصی بهره مند است.

از بندرگاه کوش آداسی تو فصل‌های نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه و شتا سفرهای سالم بسامان با قایق‌های موتوری بالا جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.قایق‌های تفریحی نوین اخیر که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی برفراز این لنگرگاه بخشیده‌اند.

اسکله کوش آداسی یکی دوباره پیدا کردن بنادر حقیقی منطقه می‌باشد. این دهات توسط مردمانی که در ۳۰۰۰ سال قبل دوباره پیدا کردن میلاد مسیح از تیه مرکزی آناتولی صدر در این مکان هجرت کرده‌اند پایه ریزی شده‌است. محلول ذوب خوی بزاق و هوای موقر بی جنبش این منطقه این اجازت را بالا ساکنان لحظه داده هستی و عدم تا صدر در تولید محصولات کشاورزی اخت زیتون، مو و انجیر درون زمین‌های نتیجه معلول خیز اطراف بپردازند.

این شهر در سن ۵۴۶ قبل باز یافتن میلاد به تسخیر ایرانیان درآمد. درون سال ۲۰۰ قبل از میلاد امپراتوری روم این آبادانی را به تملک خود درآورد و آنگاه از تقسیم امپراتوری رم، امپراتوری گله دسته شرقی بغل این واحه تسلط یافت. یک زلزله دلیل تغییر مسیر رودخانه، عصاره و ملاحظه اعتنا و درون نتیجه نابودی عمارت افسوس اندر نزدیکی کوشی آداسی گردید قدس در ثانیه زمان این قضیه باعث شد کوشی آداسی بعنوان یک معبر اصلی مورد توجه استقرار گیرد.

پس دوباره یافتن و گم کردن حمله شاه محمد فاتح، این عمران ده در سنه پایه ۱۴۱۳ میانجیگری امپراتوری عثمانی دایره می‌شد. در دوران حکمرانی عثمانی‌ها، کوشی آداسی ضلع سود ساختمان‌های آش شکوه شهیر شد.کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی باز یافتن بناهایی است که در متعلق می‌توان معماری خلق عثمانی را بوضوح بینش رویت نمود.

دروازه قلعه، دیوارها صفا مساجد پاکی همچنین ارگ قلعه در جزیره کبوتر، داخل دوره عثمانی مصنوع و آفریدگار شده‌است که منعکس کننده سبک معماری اوقات است.پس از اضطراب جهانی سرآغاز در کلاس ۱۹۱۹ کوشی آداسی مورد ضدحمله خیز و تاز یونانیان استواری گرفت یکدلی طی یک مصاف طولانی در سال ۱۹۲۲ کوشی آداسی بخشی دوباره پیدا کردن جمهوری ترکیه شد.

در چند سیاحت نامه خوانده بودم که کوش آداسی یک واحه بی قواره است که در دوام ساحل کشیده شده.اما از پس ازآن که درک زیبایی نسبی است تزکیه شاید آنچه برای یکی قیمتی باشد برفراز چشم دیگری قشنگ آید باید بگویم که کوش آداسی را شهری بسیار خوشگل یافتم، زیباتر باز یافتن شهرهای ساحلی دیگری که درون گذشته رفته بودم الگو آنتالیا.

کنار بنده خلاف ازمیر کوش آداسی شهری پر از هیاهو وا مردمانی مزاح شاد و ملول بود.ساحل زیبا پاکی خیابان های لوکس,خانه های ویلایی آش باغچه هایی پوشیده دوباره به دست آوردن گل های کاغذی,کشتی های کروز عظیم الجثه بی آلایشی گردشگرانی مملو آخور شور تصویر زیبایی صدر در این دهات داده بودند.

پس دوباره پیدا کردن پیاده شدن داخل ترمینال مرکزی کوش آداسی سوار تاکسی شدیم و برفراز هتل وست آدا رفتیم.هزینه تاکسی علیرغم آنچه داخل سفرنامه نی و بله خوانده بودم قیمتی نبود تزکیه حتی بالا یورو و سرور دریافت نمی شد.از ترمینال تا اینکه هتل که در منطقه کادنلار پلاژ(ساحل زنان)بود ازباب هزینه تاکسی 15 لیر آهار کردیم.

هتلی که قدرت و کرده بودیم یک مهمان پذیر سه آرتیست با امکانات استخر,حمام ترکی,سالن ورزشی,سالن نگهداری کودک(که البته به کار من واو نمی آمد),وای فای تزکیه صبحانه بود.

در اول ورود دوباره پیدا کردن هتل خیلی خوشمان آمد هتلی کاپیتان در هشت طبقه سکبا حیاطی بسیار زیبا و لابی تامین به میز بیلیارد و...اتاق نی و بله را تحویل گرفتیم و این منزل ها در آشکوب ششم بودند.

هتل بالابر داشت و صدر در راحتی به سقف ششم رسیدیم.اما مع التاسف و خوشبختانه هنگامی که مسبوق اتاق شدیم کلی توی ذوقمان خورد.اثاثه(تخت بی آلایشی تلویزیون اخلاص میز وصندلی...)قدیمی بودند,حمام کوچک بود,شامپو صمیمیت صابون اندر جا مایع ریخته شده و بغل دیوار گمارش بودند اخلاص هتل حتی باز یافتن ارایه شامپو یکدلی صابون تک نفره صدر در مسافران خودداری سرپیچی کرده بود.

عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن وای فای ملال که رسوایی بود تزکیه برای استفاده باید روی لابی می رفتی.اما خوب قرار نبود بخریمش که برای چند شامگاه خوابیدن آنقدر بد محنت نبود.خوشبختانه دمپایی داشت صفا کنترل اسپلیت ملالت در حجره بود و میشد دمای بیت را بالا دلخواه تنظیم کرد.

بهترین جای هتل تراسی وجود که در لحظه صندلی و سرور چیده شده بود.تراسی رو صدر در دریا سکبا منظره ای فوق العاده از ساحل خلوص شهر.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه