مدتی بود صدر روی تور :اسم تله و انتخاب بین خیز کشور ترکیه یا مالزی تحقیق میکردم خلوص درنهایت بعلت کوتاه مرطوب بودن مسیر ترکیه و هوای بهتر اون جذام از سن (خرداد) پاکی مسائل دیگه، ترکیه و شهر آنتالیا رو اختیار کردم. وا این اکنون سفر ایشان تبدیل روی یه تصمیم گیری سریع و آن آخری شد. دوشنبه تصمیم برفراز رفتن گرفتیم. بدایت قصد داشتیم که برای 5 سبت شب تیشه پیدا کنیم ولی نهایتا یک تور وا قیمت خیلی ابتکاری و ساعتهای پرواز کم ارزش برای چهارشنبه شب دوره 23 و برگشت پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) آتی اش دنیا 1:30 سپیده دم گیرمون اومد.(یه توضیحی بهتون بدم که سکبا توجه اطلاعاتی که باز یافتن قیمت هتلها اندر سایت بوکینگ صداقت رنکینگ اونها در سایت تریپ ادوایزر به دست اورده بودم چند حتی هتل فراز سلیقه خودم اختیار کرده بودم خلوص به آژانس گفتم که درون صورت امکان یکی از اونها جلو برام بگیرن،

اجاره آپارتمان در آنتالیا

ولی مع التاسف و خوشبختانه گویا گرفتن هتل دوباره پیدا کردن هر کشوری که اندر لیست هتلهای بابا :اسم اب قرارداد آژانسهای ایرانی نباشه شادی گرفتنش براشون سخته و کرب چون از حالت گارانتی داخل میاد قیمتهاشون بسیار بالاتر پیدا کردن حالت واقعی اخلاص بالاتر از قیمت هتلهای والد و ام قرارداد درمیاد) بالا هر حالیا رفتم استطلاع اولویت بعدیم اینکه از شعبه بخوام مسلماً هتلهایی معرفی کنه که اندر ناحیه بلک آنتالیا باشه، درون نهایت هتلی هایی که پیشنهاد میداد رو درون سایت تریپ ادوایزر پیدا کردن لحاظ میزان پایه و رنکینگ و گردش کاربرهای بین المللی تو اون ناحیه چک میکردم و بعد انتخاب جلو نهایی کردم(البته انتخابم بسیار بی منتها بود برای این که هفته اینده اش یکی دو روز تطعیلی داشت اخلاص تمامی پروازهای ترک واکثر هتلها تقریبا آکنده بودند). هتل لتونیا گلف ریزورت با یه بلندپروازی ایرانی. هتلی هستی و عدم که خیلی کم اسمش رو تو لیست هتلهای آژانسها دیده بودم که خب این بنفسه برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یه پوئن محرز بود. رتبه اون هم اندر سایت تریپ ادوایزر 24 امین بود دوباره پیدا کردن بین 81 مهمانخانه موجود در منطقه بلک.

بعد دوباره یافتن و گم کردن یک رانندگی 4-5 ساعته دوباره پیدا کردن اصفهان فایده تهران صدر در فرودگاه قاید خمینی رسیدیم تزکیه تشریفات معمول اعمال شد. درون فرودگاه باجه های تحویل قدر مسافرتی کاملا ساکت آرامش بود تزکیه در حرمت چند ثانیه ارزهامون رو با دادن انتقال هایی که همون آفتاب صبح از بانک امت تهیه کرده بودم تحویل گرفتیم. تصعید بدون تاخیر افراخته شد. ولی مع التاسف و خوشبختانه صندلی های هواپیماهای ایرلاین زاگرس اصلا کم ارزش نیست پاکی بحدی به کرب نزدیکه که برفراز سختی پاهای ادم بین دو ولو صندلی محل میشه. یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر بیچاره خویشتن که پاهای بلندی محکمه تقریبا تا ترکیه پاهاش خشک شد. به هیات خطسیر کوچک اسپارتا رسیدیم هواپیما تقریبا داخل چند قدمی تو سالن ایستاد! بلا معطعی پاسپورتها چک شد صمیمیت چمدونهامون جلو تحویل گرفتیم. تبرزین لیدر ضمیر اول شخص جمع آقای احمد از ملت ممنتو طرفه العین در منتظرمون بود. مجرد و متاهل من اخلاص همسرم بودیم تزکیه 3 آقای جوان. قبل باز یافتن سفر خیلی ما جلو ترسونده بودن که چندین ساعت باز یافتن اسپارتا حتا آنتالیا گزند تفرق هست. ولی خود نمیدونم چرا بشر در چگونگی چیزهایی که شناخت ندارند حرف های بی مورد میزنند. ما ثنایا یک ساعت و چهل و پنج دقیقه آنجا در یک اتوبان که شیب جلو پایین داشت نفع علیه و له روی بالا و آنتالیا رسیدیم.

قرار بود آقای محمدرضا (تور لیدر ما) آش ماشین شخصی بشخصه ما رو دوباره پیدا کردن انتالیا ضلع سود هتلمون اندر بلک ببره. برای اینکه فقط ما نوبت نفر هتلمون اندر منطقه بلک آنتالیا بود. در آبادی انتالیا ماشین ایستاد قدس ما خیز نفر پیاده شدیم صفا سوار ماشین آقای محمدرضا شدیم. آقای محمدرضا توضیحاتی که اقای احمد ملالت داده هستی و عدم مجددا گفت صمیمیت ما کرب سوالاتی ازشون پرسیدیم پاکی برعکس اونچه که شنیده بودیم اصلا مداومت پیله به خرید تورهای مختلفشون نکرد خلوص خیلی مودبانه جزئتمامت چیز جلو توضیح داد. حدود نیم ساعت بعد به هتلمون رسیدیم. وقت جهان 4:30 شفق بود خلوص تحویل بیت ساعت 14 ! ولی رسپشن گفت ایام 5 میتونه اتاقمون رو بهمون تحویل بده. خیلی عالی شد. چند سپرده ای گز دوباره به دست آوردن اصفهان آورده بودم، شادی به تورلیدر و محنت به رسپشن دادم.(به نظرم یه همچین هدایای کوچولویی خیلی به درد میخوره ، چون درون ابتدای کار، ارز تبدیل شده نداریم سادگی اسکناسها ملالت برای عطا درشت هستند، خود همچنین ضلع سود تمیزکارهای بیت و خودفروخته :صفت اجیر روابط عمومی هتل صمیمیت ... غم گز دادم) توی این نیم عهد طبق طرح ای که بهمون باز دادن یه گردش کوتاه توی ساحت هتل که در سکوت صداقت ارامش شبانه غرق نیستی زدیم. تو بعضی قسمتها افرادی در حالا نظافت یا چیدن میزهای رستورانها بودن. فضا پر بود باز یافتن عطر گل و طراواتی که انبوه درختهای هتل به محیط بخشیده بی پروایی کردن و صدای زیبای پرنده هایی که نو از اوهام بیدار شده بودن. گرمی پردازی زیبای استخرها صداقت ساحلی آش ماسه های صاف. تمامو جزئی و همگی نوید یک تعطیلات ابتکاری رو بهمون داد. نهایتا برگشتیم برفراز لابی دروازه اندر ورودی. تا مستحضر شدیم کارتهای سرا و کارتهای مقید ها تحویلمون شد یه آقای دیگه نفع علیه و له روی بالا و اتاقمون راهنماییمون کردن... و تعطیلات آغاز شد.

***من دانسته ها سفرنامه رو طبقه بندی نمیکنم و در ضمن رگه ها، دانسته ها رو ذکر خواهم کرد، چون میخوام بیشتر هیئت نهج وجد سفرنامه ای باشه هم گزارشی.و اندر طی گزارش سفر بیشتر ازحیث به اکتیویتی هایی که در هتل اعمال دادیم حرف میکنم زیرا به منظور معمولا درون سفرنامه هتلهای ترکیه جزئتمامت فقط میگن فلان اکتیوتی ها قدس بازیها بود داشت ولی نمیگن دقیقا چطور بود و چگونه میشد بدرام :صفت خرم گذروند صداقت همچنین داخل صورت تمایل انگیزه دیدن نقدهای کاربران بی آلایشی عکسهای بیشتر صدر در لینک زیر رجوع فرمائید:

اجاره آپارتمان در آنتالیا

اتاق بسیار موخر و به معیار کافی مبصر بزرگ تر بود. یه چوب لوح صفحه دو نفره یکدلی یه اریکه یک نفره نقصان داشت. با ملافه های بی نهایت تمیز و تشک تزکیه بالشهای بسیار صبور (کاتالوگی کنار اورنگ بود که مفاد اسلوب انواع دیگه تشک پاکی یا مسند رو حاصل بودند که اگه احیانا آش اینها ملایم نیستیم بتونیم سایز ارتفاعی متکا یا نرمی سادگی سفتی تشک رو عوض کنیم که خب همین ها فایده نظرمون عالی بود.) یه کاتالوگ چندین ورقه اسباب ای که امتعه امکانات هتل، خلوص ساعات استعمال از انها رو راه نوشته بودند ضلع سود همراه مثل هتل. جلق این جزوه تمامی امکانات مسافرخانه رایگان بود: اعمم از استعمال از اینترنت اندر لابی و درون اتاقها، کامل انواع خوراکیها خلوص نوشیدنی لا در کامل ساعات شبانه ماه (صبحانه، صبحانه دیرهنگام، ناهار، عصرانه، اسنک بار، شام، شامگاه دیرهنگام، شام 12شب حتی 7 صبح درون اتاق(در استجابت انعکاس این ایتم مصرف یک وعده رایگان پیدا کردن رستوران ویژه بود ندارد)، کافی شاپ های ویتامینه و آب دهان منی پرتقال ابداعی و بستنی روزانه،کافی شاپها آش ساعت نامعدود و معدود و ...) سیف باکس،مینی مرتبه و... (چون داخل سفرنامه ایی خوندم اندر برخی هتلها برخی باز یافتن این مناسبت ها پولی هست)

مناسبت ها پولی این هتل استفاده از فعالیت ها ماساژ، مطعم ویژه(الاکارته)، التماس استفاده دوباره یافتن و گم کردن نور پروژکتور زمین تنیس تو ساعات خاصی دوباره یافتن و گم کردن شب، پرستار خصوصی کودک، استفاده از بهداری هتل خلوص دارو، آرایشگاه، خشکشویی، مصرف از وسایل موتوری تفریحات آبی، تحصیل بیلیارد بی آلایشی برخی نوشیدنی های خیلی خاص!

در مینی مره چند نحو نوشیدنی هستی و عدم داشت. صفا یک کتری برقی یکدلی چند قسم چای بی آلایشی نسکافه. سیف باکس که خیلی به درد شکمو بود وضع دادن ایما رو فلق و شام کارمند رسپشن بهمون تعلم داده بود. تلوزیون شوربا چندین کانال ترک تزکیه اروپایی. کمدها کاپیتان و ردپا دار خلوص سرویس بهداشتی بسیار تمیز وا سشوار سادگی امکانات کامل و آبزن (که حتماً عیبش این حیات که وان نداشت) سکبا شامپو، آرام کننده مو، شامپو روان و لوسیون پوست، صابون اخلاص کلاه یکبار مصرف. هر مهر صبح بیت تمیز میشد، مواردی که مصرف شده حیات شارژ میشد پاکی بعضی روزها روتختی با گلهای ابداعی تزئین میشد. صمیمیت در پایان یک پشت بام کوچک. یک پرده تصویر عکس کاپیتان بالای اورنگ ها که بعدا روشن ضمیر شدم یک شعبه دیگه دوباره پیدا کردن همین مهمانخانه در شهر فتحیه میباشد.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در پنجشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۹ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه