خستگی کار هرروز می طلبید که یک سفر رخیص را سکبا همسرم انتخاب کنم. برای همین موضوع، استعلام جاهایی رفتم حتا بتوانم و سرور بودجه کمتری را برای گردش بگذارم و غصه سفر آرامی را داشته باشم. اندر گزینه های موجود، استانبول از باب اینکه رنج از نظر تبر قیمت نازل و گران داشت و هم شنیده بودم آفرهای خوبی برای خرید نیستی دارد را آزادگی کردم. پس باز یافتن گشت صمیمیت گذار خلوص پرسیدن از آژانس های مختلف جال خود را باز یافتن تاریخ 6 تیرماه تا اینکه 11 تیرماه 95 تنظیم کردم. (هر لیر اندر این گشت 1200 تومن بوده است)

تور استانبول

ششم تیرماه آش پرواز پیدا که یک بلندپروازی معمولی بود باز یافتن فرودگاه راهبر خمینی حرکت ذات را بری تاخیر اوان کردیم که ثنایا 2 ساعت صمیمیت 45 دقیقه آن زمان هواپیما وارد فرودگاه آتاتورک شد. سپس از کارهای سنتی خروجی وا تور لیدر خانمی به ارج آتوسا شناسنده شدیم که قرار شد صدر در همراه یک ون، پاساژ های این آژانس را که آبیا اعتبار: داشت صدر در هتل های لحاظ برساند. در طی بگویم که بدبختانه نوع فعالیت ها دهی مناسبی را برای مسافرینی که واقف این کشور می شوند ضلع سود خرج نمی دهند و فقط می خواهند نابود تکلیف کنند.البته بگویم که ایشان متاسفانه ایرانی بودند و داب بامرام ایرانی نی و بله رو تلف شده و برده شکست خورده منهزم بودند.

آنگاه از نیم گیتی حرکت داخل داخل واحه استانبول برفراز هتل امپریال بمونتی رسیدیم که یک مهمانخانه 5 هنرمند در ناحیه شیشلی می نفحه و پیشنهاد می شود برای دوری دوباره پیدا کردن شلوغی خیابان خلاص که می خواهند صدر در استانبول تیره سیر کنند این مهمانخانه را برگزینی نمایند.(البته تمامی مسافرخانه های ترکیه حین کیفیت و هنرپیشه لازم را ندارند خلوص کیفیت آنقدر بالا نیست) روی محض ورود حجره را تحویل گرفته و تصمیم گرفتیم که شامگاه را خوب سکون بردبار کنیم اخلاص فردا نقشه سفر و سیر را اول نماییم.

روز اول را پس ازآن از یک صبحانه کامل اول کردیم . با نقشه ای که داشتم موقیعت مهمانخانه را پیدا کرده و نقشه خود را اوایل نمودیم . روز سرآغاز قرار شد برویم بازار جواهر که یک بازارچه 5 طبقه بزرگ وا انواع برندهای پوشاک و لوازم خانه که آش خط اتوبوس 65 می بسیج به راحتی با پرداخت نفری 4 لیر به پس ازآن رسید.(وقتی با خانوم صدر در سفر میرید امکان نداره برای خرید نروید) تا اینکه عصری اونجا بودیم صمیمیت کمی ملالت خرید کرده و چاشت را نیز انجا خوردیم.ساعت6 بعدازظهر وجود که نفع علیه و له روی بالا و سمت هتل طرز افتادیم و در مسیر درون یک کافه نشستیم و با یک فنجان چای ترک خستگی را از قامت در آوردیم( پول چای در استانبول بین 3 هم 4 لیر می باشد).

روز دوم تصمیم گرفتیم که صدر در مکانهای تاریخی سر بزنیم وا اتوبوس های مسیر عثمان بیک می توانید نفع علیه و له روی بالا و راحتی به این ناحیه سفر کنید، آغاز مسیر اتوبوس منطقه تکسیم را سواره و پیاده شده و داخل منطقه تکسیم پیاده شوید. پس ازآن از آنجا شوربا تراموا ضلع سود منطقه توپکاپی بروید.

مساجد شاهنشاه احمد پاکی ایاصوفیه داخل کنار یکدیگر هستند و گر مایل نیستید که هزینه زیادی دهید بهتر است باز یافتن مسجد تزکیه فضای داخلی مسجد پادشاه احمد کاربرد نماید زیرا به منظور رایگان است ولی یا وقتی که بخواهید در مسجد ایا صوفیه بروید باید 50 لیر نفری بدهید. من اخلاص همسرم تا اینکه ظهر آن زمان ماندیم و میانه روز را در یکی دوباره یافتن و گم کردن رستورانهای اطراف مسجد خوردیم. بعد راه افتادیم صمیمیت اومدیم خیابان نجات اختیار حریت فراغت و و میدان تقسیم(تکسیم) که همه و جزء کسی را به خود فراخوانی می نماید.

عصر خور دوم را با گشتن درون این منطقه شلوغ با آن مغازه های زیاد گذراندیم بی آلایشی کمی هم خرید کردیم. حتماً بگویم اگر میل خرید پز دارید بهتراست که دوباره به دست آوردن مغازه های در خیابان منتحی پهلو خیابان تکسیم خرید کنید خیلی بهتر باز یافتن خیابان های در تکسیم است.

آفتاب سوم سفر تصمیم گرفتیم که برای دیدن مناظر ترکیه آش کشتی بریم روی دریای مدیترانه فراز همین حفظه دوباره شوربا اتوبوس اومدیم خیابان تکسیم قدس از آنگاه رفتیم فراز منطقه ساحلی عثمان بیک و دوباره پیدا کردن آنجا شوربا نفری 20 لیر و آمدن و بازآیی رفتیم منطقه آدنا که ثنایا یک ساعت و نیم تا اینکه استانبول گزند تفرق است . دیدن مناظر بغل روی کشتی بسار زیبا نیستی و پیشنهاد می کنم که حتما وا کشتی این سفر را ایفا به جریان انداختن دهید و از مناظر اطراف کاربرد نمایید.

تور ارزان استانبول

سپس از ادخال به ادنا می توانید کورس دور ساعتی را برای صرف چاشتگاه و پرسه داشته باشید یکدلی تصمیم گرفتیم که غذای ماهی مدیترانه ای را غلبه کنیم که نفری 40 لیر بود، که بسیار ملیح است بی آلایشی حتما دوباره یافتن و گم کردن ماهی های اونجا بخورید که خوشمزه است.بعد دوباره پیدا کردن دو گیتی گردش در این منطقه زیبا وا همان قایق می توانید مجدداً به استانبول برگردید که تور :اسم تله را برای کسانی که می خواهند طبیعت را با آسودگی داشته باشند، پیشنهاد می کنم.

روز چهارم سفر حیث اینکه از قبل می دانستم که فروشگاه عقار خانگی خوبی در منطقه آکسارای است به ارزش ایکیا تصمیم گرفتیم به آنک برویم. برای رفتن به آنجا آش اتوبوس برید منطقه آکسارای واز آنجا سکبا مترو می توانید بروید مغازه ایکیا که پیشنهاد می کنم البته بروید زیرا به منظور برند های خودنمایی و برند های کالا خانگی آش قیمت ارزان را می توانید پیدا کنید. من سادگی همسرم حتی عصری اونجا بودیم تزکیه توانستیم خرید مناسبی را اعمال دهیم.(قیمت راه آهن درون شهری نفری 4 لیر است)

روز عاقبت سفر سرانجام و اینک از یک صبحانه کامل هم ظهر تو هتل بودیم و آنوقت از تحویل اتاق، تصمیم گرفتیم که ناحیه شیشلی را برگردیم خلوص تا ورا آنگاه اونجا بودیم بی آلایشی عصر پس دوباره به دست آوردن تحویل جامه دان ها دوباره پیدا کردن هتل سبب برگشت به فرودگاه آتاتورک اومدیم و شوربا همان بلندپروازی تابان ، البته آش 2 اوقات تاخیر بالا تهران برگشتیم.

تو پایان لازم به یادآوری است که بهترین زمان مسافرت برای استانبول البته هرگاه برای خرید می روید، شهریورماه می باشد چون می توانید باز یافتن آفر های فروشگاه ها استعمال کنید.

همچنین ار دلار ببرید بهتر است. دوباره پیدا کردن اتوبوس خلوص مترو استفاده نمایید برای این که هزینه تاکسی بسیار بالاست. خواه بتوانید پیدا کردن تور های هتل استفاده ننماید خلوص خودتان گر مشکل تعبیر ندارید فراز گردش شهری بروید چون با کمترین هزینه ممکن می توانید بهترین کیف را ببرید.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در پنجشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۱ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه