ابتدا تشکر می کنم از وب سایت لست سکند که این رسانه رو اندر اختیار ما تحکیم داد یکدلی دوم از دوستانی که خیلی از سفرنامه هاشون آروین کسب کردیم صفا تونستیم یه گردش عالی جلو رقم بزنیم. یک توضیح کلی بدم: ممکنه قبل باز یافتن سفر ذهنیت های مغلوط یا رویایی داشته باشید و هنگام مواجه شدن با چالش های سفر با این ذهنیت ها بالا مشکل بخورید. کامل چیزی که ملازم اینه که من وآنها و آنها بتوانید نفس را برای مقابل شدن سکبا شرایط سفر مرتب سازید. برای مثال یا وقتی که بدانید ترنسفرتان باز یافتن فرودگاه تا عنایت اقامتتان بیش دوباره به دست آوردن 2 ساعت کشش خواهد کشید، در مواجهه شوربا آن دیگر به مشکل نمی خورید، اندر همین راستا نظرات زیادی خوندم که اقوام اذیت شده بودن لیک ما زیرا به منظور می دونستیم نعم تنها آسان نبود بلکه لذت بخش بود.

تور ارزان ترکیه

تصمیم داشتم برای ظهور و همسرم بالا مسافرت برویم و شوربا توجه ضلع سود اینکه یکی از رفقا هتل اورنج کانتی را آزمون و کیفیت آن را تایید کرده بود، من غصه این مهمان پذیر را اختیار کردم.
هزینه ی عموم نفر از تاریخ 95/2/16 الی 95/2/22 (6 شب سادگی 7 روز) 2.150.000 ده قران توسط آژانس رزرو کردیم.

اینطور که من متنبه شدم غیر دوباره یافتن و گم کردن عید و صیف و زمستان (و کلا بخش ها پُر مسافر) صعود مستقیم پیدا کردن شهرستان ها بود ندارد پاکی من بلیت رفت مشهد-تهران رو با قیمت 120.000 ده ریال برای همگی نفر ذخر کردم.

اطلاعات پروازها:

مشهد-تهران دوره 17:15 با پرواز عروج پلکان تیک آف و لندیگ نسبتا خوب سکبا تاخیر یک ربعه اندر پرواز سادگی تاخیر نیم ساعته اندر فرود بالا دلیل ترافیک هوایی. عمر 18:30 به هیات خطسیر مهرآباد رسیدیم صداقت فورا به آماجگاه فرودگاه امام (ره) تاکسی گرفتیم. حدودا روزگار 20:30 رسیدیم خلوص پس باز یافتن باز ازمد افتادن بخش دریافت ثمر و کارت پرواز، امور چک کردن چمدان ها، تذکره و گرفتن ارز رو انجام دادیم.

تهران-ادنا/انتالیا گیتی 00:15 بامداد هواپیمایی رژه اکسپرس: صعود به یک ربع تاخیر وا تیک آف صداقت لندینگ عالی ادا شد، صرفاً خیلی صندلی هاش چفت بی پروایی کردن که این مشکل رو تو پرواز بازآیی نداشتیم. ثنایا نیم ساعت تو ادنا بیتوته داشتیم و اندر نهایت اوقات 4 فلق و شام به آنتالیا رسیدیم. پس دوباره به دست آوردن چک کردن پاسپورت ها به بیرون گذرگاه رفته و آش گفتن منزلت هتل فراز اتوبوس های مربوطه راهنمایی می شید. نگران نباشید لیدرها همگی فارسی صلح هستند.

پیدا کردن فرودگاه اندر آنتالیا حتی کِمِر یک ساعت وا اتوبوس های شیک ترنسفر شدیم پاکی ساعت 5 بامدادان به مهمانخانه رسیدیم که خیلی افگار بودیم، مع الاسف امکان دادن سرا تا عمر 14 نبود یکدلی ما مجبور شدیم روی کاناپه های توی لابی خاموش کنیم. دستبندها ملال تحویل شد صفا می تونستیم از وقت حسن ی فرو کردن و اخراج از همه امکانات هتل استفاده کنیم. به مهربانی مسئولین هتل اوقات 12 ظهر خانه ها تحویل شد.

در دوام برنامه ریزی یومیه مون رو براتون توضیح میدم تا اگر دوست داشتید پیدا کردن این تجربیات استفاده کنید سادگی نهایت التذاذ رو ببرید.

روز اول: (استراحت)

ما گیتی ۶ رسیدیم مسافرخانه و نقل کردن باید هم ۲ رزین کنیم، ماهم توی لابی نشستیم و خلوت کردیم، ناگفته نماند با اتوبوس یه ساعت تا اینکه کمر نوا فحوا بود صمیمیت یه بارون بینظیر صبحمونو ساخت... خیلی مجروح بودیم همگی صداقت اکثرا توی لابی یه چرتی زدیم تا ۸ که صبحانه بود... تا ساعت ۱۲ که خانه تحویل واسپردن سه تا کافی خوردیم، خیلی رنجه بودیم. ولو میشه پروازتون جلو چک کنید که مثلا زمانه 12 پی برسید هرگاه امکانش بود.

روز دوم: (خرید)

سپیده دم ساعت ۹ بیدار شدیم قدس رفتیم برای صبحانه، ولو ۱۱ چرخی زدیم تزکیه هوایی خوردیم، بعد آراسته شدیم تزکیه سوار سرنشین که ایستگاهش سمت ناحق نادرست ورودی مهمانخانه بود، شدیم. این اتوبوس بالا آنتالیا میرفت. من وشما می‌خواستیم بریم مارک آنتالیا برای خرید، کوتون پاکی ال سی وای کی‌کی ملال همونجاست. دوتا اتوبوس باید عوض کنید.

روی نقشه فاحش کردم کجا باید پیاده شید قدس اوتوبوس مارک آنتالیا سواره و پیاده شید. هزینه دلموش نفری ۸ لیر، کشتی دوم باید کارت داشته باشی نمونه من کارت، ضمیر اول شخص جمع نداشتیم ۵ لیر دادیم صدر در یکی بجامون کارت کشید...

موعد زمانی که در راهید ثنایا یک ساعته. ال سی وای کی کی عالی حیات همه چی داره، اگه خرید بالا ادا میدید حتما فاکتور تکس فری بگیرید (برای خریدهای بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ۳۰۰۰ لیر می صرفه)، پیدا کردن لیدرتون بپرسید چیه بهتون میگن.

دنیا ۶ عصر وا همون اتوبوس‌ها برگشتیم هتل، اعتنا کنید قطع روی گوشی هاتون یک بار طرح رو لود کنید صفا دیگه نیازی پهلو اینترنت ندارید فقط جی‌پی‌اس رو مرئی بزارید مسیریابی تند میشه.

تور استانبول

سرانجام سی اردیبهشت رسید خلوص ما با کلی ذووووق پاکی شوووووق سکبا ماشین شخصی راهی فرودگاه شیخ شدیم (البته اینو بگم این گشت اولین سفر خارج از کشور ما بود) ماشین تو پارکینگ روباز جماعت گذاشتیم که شبی 9000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) هزینش می شد.

دوباره به دست آوردن پارکینگ روباز اتوبوس می امد لذا بعد مسافرا صداقت یا میتونستیم دوباره به دست آوردن تونل مصرف کنیم که شما ترجیح دادیم خودمون بریم که سکبا یه رگبار شدید ذهاب مواجه شدیم بی آلایشی همگی بی سابقه خیس شدیم.

خب تازه از اینجا نیستی که اسطوره مبارزه ما شوربا صف های مختلف آغاز شد. اولین ردیف موقع تحویل جامه دان و ستاندن کارت صعود بود که تقریبا یک ساعت سادگی نیم راستا کشید بعد سکبا کلی خوشحالی از گرفتن کارت پرواز(راستی تازه اینجا بود که عارف شدیم پروازمون گیتی 11:30 خلوص برگشتمون که قرار بور 1:30 بامدادان باشه 2:30) سکبا صف گنجا چک پاسپورت روبرو شدیم که نیم گیتی هم اندر این صف متمنی موندیم وقتی رسیدیم اونور گیت ساعت رستاق شده بود و هنوز دلارهای سفر جلو تهیه نکرده بودیم.

رفتیم مرتبه آسمانه پاییین که دیدیم واای فاضلاب صف طولانی برای دریافت ارز دولتی هستش، داشتیم از دریافت ارز پشیمون میشدیم که باخبر شدیم این صف فقط برای بانک ملی صمیمیت کسانی که دوباره یافتن و گم کردن بانک گروه و مایه اقدام کردند جمعیتشون خیلی کمه سادگی خدارو شکر ما دوباره به دست آوردن بانک ملت مبادرت کرده بودیم.

اختصار تا کارها رو انجام بدیم گیت های نقب رهرو گیری منعقد شد رفتیم که سواره و پیاده هواپیما بشیم یکدلی خیلی شاد ازاینکه اقلاً هواپیما تاخیر نداره ولی این خوشحالی ملال خیلی کوتاه مدت بود برای این که وقتی هواپیما رفت رو باند تازه فهمیدن که نابودی فنی داره(آخه مگه میشه) یکدلی گفتتن که باید بریم آشیانه برای تعمیر چشمتون روز منحوس نبینه زیرا به منظور مجبور شدیم ثلاث ساعت کامل در هواپیما بمونیم یکدلی هر وعده که پرسش میکردیم آش این مواخذه و پاسخ که یک ربع دیگه آراسته پروازیم حضوراً میشدیم.

دیگه صبر دد دیو تموم شد و بدو به نکته گیری کردن ولی متاسفانه بالا :اسم اوج مهماندار ضلع سود جای قرار ثبات کردن مسافرا شوربا لحن بدی شعر هر کی عارف نداره میتواند پیاده شود تزکیه مسوول اوج گیری را آورد که ایشون بدایت کرد برفراز صحبت برای استراحت کردن که دید حیوان خیلی عصبانی برا از این آلت ها هستن پاکی کار داشت به جنگ میکشید، بسنده و تفصیل قضیه ختم به خیر شد و بالاخره هواپیما زمانه 2:30 فراز پرواز اندر اومد (اینم افزودن کنم در این ثالث ساعت اوج گیری قشم ایر پذیرایی شام اجرا داد خلوص مهماندارهای دیگه آش صبوری آزگار خواسته های حیوان انجام میدادن).

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۴ بعد از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه