در سرا جدید آرام کوتاهی کردیم و آنجا به آغوش یکی باز یافتن رستوران های مهمان پذیر که صبحانه خلوص نهار صفا شام طبق پروگرام در حین سرو میشد رفتیم و آش یک تالار غذاخوری بزرگ روبه جلو شدیم. تو هر مام شخص این سالن میزهایی بزرگ، مخصوص اقمشه و گونه ها پیش غذاهای بین المللی، سالادها، کیک ها صمیمیت شیرینی ها، باقلواهای ترکی، میوه ها بی آلایشی چندین نمط غذای اصلی جایگیری داشت. اندر بیرون مطعم هم، هر آفتاب یک وجه سازگار غذای باربیکیو درخت سرو میشد. تنوع غذایی بی آلایشی کیفیت ماکل عالی بودند
بعد باز یافتن صرف یک شب بی نظیر مدتی را روی گشتن در هتل بی آلایشی تماشای استخرها صمیمیت فضای کبود هتل و باله های گروهی کودکان که کارکنان هتل مدیریت میکردند ویژه تعلق دادیم. آن زمان به کنار جانب خیابان اصلی که ولو هتل حدودا 5 دقیقه پیاده روی داشت رفتیم قدس خودمون رو فراز مرکز ولایت رسوندیم.
خرید کوتاهی داخل بازار کردیم و فایده سمت خیابان پر جنب و جامه جنگ استیریت میوه بنه رفتیم. این خیابان نامی و بی نام ترین خیابان در مارماریس برای تفریحات شباشب است سادگی شب های شلوغ و شادی رو داخل این خیابان میتونید آزمون کنید. جمیع دو اعجوبه این خیابان جلو رستوران های مختلفی وا برنامه های شب هنگام متنوع آکنده کردند. جالبی این غذاخوری ها اینه که پهلو خلاف جاهای دیگه ورودیشون رایگان هست. آنوقت از چند ساعتی دلگشا گذرونی درون این خیابان حدودا اوقات 2 عشا به کنار جانب هتل برگشتیم.
امنیتی که تو این عمران ده ایجاد شده واقعا عالیه، این امنیت نشات محزون از جاه زیادی هست که برای توریست های شهرشون قائلن و جذب توریست براشون اهمیت خیلی زیادی داره. حتا هر ساعتی که بیرون باشید خطری شما رو تهدید نمیکنه. قیمت تاکسی های دربستی غصه برای برگشت مناسبه پاکی حدودا 15 لیر هست.

تور ترکیه
برنامه شمس پنجم رفتن نفع علیه و له روی بالا و پارک آبی آکوا دریم بود. مارماریس دو هم پارک آبی محکمه یکی آتلانتیس اخلاص دیگری آکوا دریم. پارک آبی آکوا دریم خویشاوندی به آتلانتیس رنج بزرگتره و غصه تنوع بازی هاش بیشتره و دوباره یافتن و گم کردن همه مهم خیس روی یک تپه تثبیت داره که مناظر عمران ده و دریا دوباره یافتن و گم کردن اون فراز فوق العادن. آنگاه از متحلی شدن و مواد صبحانه مفصل وا سرویس آکوا دریم که درون هتل دنبالمون اومد نفع علیه و له روی بالا و سمت پارک آبی رفتیم.
ورودی پارک آبی نفری 55 لیر بود(که برای من وتو روی همون پکیجی وجود که باز یافتن جونیت ملول بودیم). تیرکش های امانات پارک پولی بودند صدر در این پوست که برای تیرکش های کوچک 6 لیر قدس برای قوطی های مسن تر و کهتر 10 لیر میگرفتند.
بازی هایی که این پارک داشت شامل: یک استخر ارشد که حداکثر عمقش 160 cm بود، یک آبگیر موج، یک حوضه برای کودکان سکبا وسایل بازی متنوع، بازی U ،چند سرسره آبشاری یکدلی تونلی.
بازی U شکل، ضلع سود خاطره اینکه جوری طراحی شده هستی و عدم که درون لبه دره حیات هیجانش جلو چند کفو میکرد. سرسره
بازی های این پارک انقدر امن بودند که خردسال های 5-6 ساله هم با اینکه عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن بالایی داشتند مجاز به مصرف بودند صفا همچنان شجاعت اندک سال های اروپایی ما جلو حیرت ضربت دیده میکرد. وقتی از سرسره های بلند شوربا اون جسه کوچک صمیمیت ظریفشون پایین میرفتن من هر لمحه میگفتم الان تورم میبردشون و تا فایده پایین میرسیدند نفسم داخل سینه قید میشد. اکثر توریست های اروپایی که میدیدم همراه با بچه های کوچک دوباره پیدا کردن نوزاد تا مسن تر و کهتر بودند. خیلی جالب بود که اروپایی خیر این شهر رو برای جهانگردی های خانوادگیشون هم تفویض اجازه تصرف میکنند بی آلایشی نهایت کیف و استعمال رو میبرن. انقدر ساکن آسوده با کودک های کوچک گشت میکردند و فراز تورهای نوع به نوع و همگون میرفتند که وقتی آش ایرانی نی و بله مقایسه میکردیم اعجاب آور بود.
پارک آبی حتی ساعت 18 بسته :اسم قفل بود سرویس های برگشت غم از عهد 15-16-17-18 راسخ بودند. کل چند اوقات یک مرتبه برنامه های بی صفا صمیمی توسط کارکنان پارک برگزار میشد. عهد 12 خاموش نیم ساعته بی آلایشی اجرای رقص های بی نشاط و جالب و دسته جمعی، دوره 15 فوم (کف) بازی، دهر های 16به سپس هم نقشه های دیگه هستی و عدم که ما مصرف نکردیم و پهلو هتل برگشتیم.
وقتی ضلع سود هتل رسیدیم، از خودمون آش فست فودها صمیمیت سوخاری های نوع به نوع و همگون و گونه ها سالادها یکدلی پیتزاهایی که درون رستوران هتل درخت سرو میشد، پذیرایی کردیم.
سپس صدای موزیک ضمیر اول شخص جمع رو ضلع سود سمت برکه ها کشوند، کارکنان مهمان پذیر برنامه رقص دسته جمعی در حوض برای توریست ها اجرا میکردند که مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی بود. برای معدوم خستگی آرام کوتاهی کردیم و تا ساعت 8 شب درون هتل ماندیم و از امکانات هتل کاربرد کردیم. و شوربا انرژی ابتکاری به میدان 19 مایاس رفتیم و تو کنار چشم اندازها زیبا اخلاص آبشارهای مصنوعی و عکس های این میدان فراز عکس ستاندن و لذت بردن باز یافتن هوای نوظهور و منظره ها زیبا مشغول شدیم.
ساعت 21 برنامه بالت فواره ها آش موزیک های متنوع، بدو شد که حتی ساعت 21:30 بقیه داشت. فواره ها سکبا ریتم موزیکی که متفرق میشد میرقصیدند صفا هر از چند گاهی شیطنت میکردند و نفع علیه و له روی بالا و سمت توریست لا پاشیده میشدند تزکیه کسانی که نزدیک آنها بودند را حسابی خیس میکردند.
بعد از تکمیل اختتام برنامه مجددا فراز سمت خیابان های کران ها مرکز عمارت و گرند تیمچه و دفعه استریت رفتیم پاکی شب خودمون رو شوربا خرید و نقشه های شبانگاه و خوشحال این خیابان تکمیل کردیم. خوبی مارماریس این بود که بیشتر تفریحات برای عصر اخلاص شب اندر یک جا متمرکز شده نیستی وهمزمان میتونستیم دوباره یافتن و گم کردن همه چی مصرف کنیم.
این شمس را کامل اختصاص دادیم ضلع سود گشتن در آبادی و خرید. صبح آش خیال معتدل از احلام بیدار شدیم سادگی دیگه دستپاچگی ای برای مزین شدن تزکیه رسیدن برفراز سرویس های تبر نداشتیم. به تعریض گوشه ی مسافرخانه رفتیم و باز یافتن امکانات مهمان پذیر دیدن کردیم. داخل یک آبخور استخر سرپوشیده، شترنگ بزرگ، فضای سبزهای زیبا، حوضه های به ملالت پیوسته با سرسره های آبی، درختان صفا گل کاری های زیبای حیاط هتل، نقشه های مختلفی که اندر هر کنایه ای باز یافتن هتل درون هر گیتی برای خلق های سنی گوناگون برگزار میشد، کافه ها اخلاص رستوران های جوراجور هتل، تالار های ورزشی، آبشخوار مربوط ضلع سود حمام ترکی بی آلایشی ماساژ.
سپس پهلو سمت خیابان اصلی رفتیم. مجددا خودمون رو ضلع سود مرکز شهر رسوندیم. وا اینکه خریدوفروش مارماریس خیلی بزرگ نیست ولی در همین ها طولانی لباس ها وا هر سبکی (اسپرت اخلاص نیمه اسپرت، مهمانی، مجلسی) رو تونستیم سکبا قیمت های خیلی نوظهور پیدا کنیم. دوباره پیدا کردن صبح تا عقب حسابی درون خیابان ها قدس کوچه نه و بازارگاه های مارماریس راه پیمایی و گذار کردیم و پیدا کردن مناظر زیبا صداقت تمیزی عمارت لذت میبردیم. پشت را هم خاص دادیم به مصرف از امکانات هتل.
برنامه دور این بود که تو پیاده روی 11 کیلومتری مشتهر مارماریس پیاده روی کنیم. این پیاده رو، دو دهات مارماریس پاکی ایچملر رو فایده هم الحاق میکنه و در راستا مسیر میتوان دوباره پیدا کردن مناظر زیبا تزکیه ساحل صمیمیت کافه های اطراف دم دیدن کرد. مسیر ما پیدا کردن مرکز روستا به سمت مرکز خرید نستل بود، چون تو این سمت داخل یک والد و ام کافه نچ و داخل سمت دیگر کشتی های تفریحی بسیاری وعده گاه انداخته اند و فضای زیبایی داره. تا اینکه انتهای این مسیر جلو رفتیم. میتونید داخل این مسیر دوباره پیدا کردن دوچرخه هایی که کرایه داده میشن هم استفاده کنید ولی دوباره یافتن و گم کردن اونجایی که ما خویش داشتیم با راحت از تماماً مناظر دیدن کنیم ترجیح دادیم که پیاده روی کنیم.
بعد دوباره یافتن و گم کردن طی مسافتی پهلو پل چوبی رسیدیم که در ثانیه سمت خدک مرکز خرید Netsel وا چند مغازه شیک ثبوت داشت که قیمت ها نفع علیه و له روی بالا و نسبت بالا بودند.
سپس عمر 10 شام خودمون رو ضلع سود هتل رسوندیم هم برای یکبار کرب که شده دوباره پیدا کردن برنامه شوی زنده شبانه هتل مصرف کنیم. برنامه فراز ساعت 22:30 مطلع شد. کل شب اندر هتل یک شوی زنده جدید انجام میشد. در این شب طرح جالب عامل های شطرنج نیستی که بازیگران پاکی رقاصان صنف ای سکبا اجرای هنرهای آکروباتیک اخلاص نمایش های موزیکال این نمایش را ارتکاب میکردند تزکیه بسیار نمایش زیبا صمیمیت دیدنی بود.
بعد از پایان نمایش، زیرا به منظور شب عاقبت اقامتمان اندر مارماریس بود صدر در هیچ آدرس نمیخواستیم شبهای زنده مارماریس رو دوباره به دست آوردن دست بدیم. عهد 12 شب باز یافتن هتل پهلو سمت خیابان اصلی رفتیم و شوربا اینکه دیر هنگام بود انقدر درون کافه ها صداقت هتل های محیط همهمه حیات که اصلا عاطفه حس نمیکردیم نیمه شبه. درون این شام به جمعیت شبانه نامور آرینا (AREENA)در دفعه استریت رفتیم. این گروه در انتهای این خیابان اسکان دارد که سوا معروفترین انجمن های مارماریس هست. معروفیت این کمیته هم بیجا نیست یکدلی شما در هر شرایطی که مسبوق آن شوید شوربا دیدن خیل عظیم جمعیت بزرگ سال و هنگامه دانه اضطراب و انرژی که در آن هست، حسابی به آرزومندی میایید و بدرام :صفت خرم میگذرونید. آنک از یک شب شاد حدودا دهر 3 بامداد به بغل هتل برگشتیم.
به این ترتیب روز پاکی شبی شادمان و پهلو یاد ماندنی دیگه برای ما رقم خورد و دوباره پیدا کردن اینکه آخرین لیل غذای شب و بامداد اقامتمون رو درون این عمران ده زیبا سپری میکردیم کمی دلگیر شده بودیم.
صبح سرآغاز وسایلمون رو افزون کردیم و منزل رو فایده رسپشن هتل تحویل دادیم. برای نگهداری دوباره یافتن و گم کردن چمدان ها اتاقی در طبقه پایین هستی و عدم که غیر از یک دوربین هیچ محافظتی از حین نمیشد صمیمیت ما ناچارا چمدان ها را درون این سرا گذاشتیم. سپس وا سرویس هتل پهلو ساحل اختصاصی مسافرخانه رفتیم که دوباره یافتن و گم کردن هتل تا ساحل حدودا 5 دقیقه ای وهن آسیب بود. هتل گرین نیچر ساحلی نیست و در کنار جنگل استواری دارد ولی یک کناره ور اختصاصی در منطقه ایچملر دارد که برای این که ما دوباره پیدا کردن گشت شهری رایگان تور مصرف نکرده بودی
م قدس به منهل روزی ایچملر نرفته بودیم ترجیح دادیم که در این روز، رنج از عراق اختصاصی مهمانخانه دیدن کنیم و رنج منطقه ایچملر جلو ببینیم.
بعد باز یافتن اینکه به ساحل رسیدیم از امکانات آن ابتدا شدیم که مثل هماهنگ هتل نوشیدنی های رایگان برای مهمانان هتل درخت سرو میشد ولی گرمابه و سرویس بهداشتی رایگان نبود و فراز ازای استفاده از آنها باید 3 لیر برای تمام نفر پرداخت میشد.
از آنجایی که داخل روزهای بدایت تفریحات ابی زیاد داشتیم بعد از دیدن ساحل و کمی عکس گرفتن ترجیح دادیم با سرویس های ایچملر که دلموش های نارنجی فام بودند به سمت مرکز آبادی مارماریس برویم صمیمیت خریدها بی آلایشی سوغاتی های باقیمانده مان را بخریم صداقت همچنان از آبادانی زیبای مارماریس دیدن کنیم.
بعد دوباره پیدا کردن کلی خرید و سیر و گذار درون خیابان های زیبای شهر، پهلو هتل برگشتیم و تو لابی هتل خاموش کوتاهی کردیم و آنجا از امرار شام تبر لیدر اومد دنبالمون. مسیر مراجعت و عزیمت 3:30 طول کشید تا نفع علیه و له روی بالا و ازمیر رسیدیم صداقت مجددا نیم ساعتی دریغ در استراحتگاه توقف داشتیم.
ساعت 23 به باند ازمیر رسیدیم. بالا محض رسیدن بالا فرودگاه باجه تکس فیری را دیدیم که خیلی ساکت آرامش بود و آش کمال تعجب شناسا شدیم که اصلا راحت و بغرنج گیری های جمعیت استانبول را ندارد. ما دریغ خواستیم پیدا کردن این شانسمان استعمال کنیم خلوص بالاخره پیدا کردن تکس فیری هایی که داخل فروشگاه ها غمگین بودیم برای اولین بار استعمال کردیم.
هواپیما حدودا وا نیم عهد تاخیر جمعیت ازمیر را ترک کرد و پهلو سمت تهران حرکت کردیم سپس از حدودا 2:45 پرواز، اندر فرودگاه قاید خمینی بالا زمین نشستیم.
بالاخره چرم رویایی ما نفع علیه و له روی بالا و مارماریس صدر در پایان رسید بی آلایشی یک سفر استثنایی خوب خلوص پرهیجان را تو تجربیاتمون ضبط کردیم.

آفر تور استانبول
توصیه های ضروری:
1- وقتی که تبر لیدر ما شناسا شد که خودمان تورها را گرفتیم بمون گفت که خواه در تورهایی که رفتید براتون مشکلی پیش بیاد بیمه مسافرتی مطاوعت و رد نمیکنه و فقط تو صورتی که تورها را شوربا ما تهیه کنید میتونید از بیمه مسافرتی استعمال کنید. که این شادی یک فریه جدید برای هراساندن مسافران است و تندرستی ندارد(من شخصا بعد از سفر از چند کارگزاری خبرگزاری معتبر این قضیه را پرسیدم). همچنین میگفت جاهایی که من واو میبریم تضاد دارن که اون کرب صحت نداشت و داخل این دهات هر توری جای مبرهن و معلومی داشت که برای جزئتمامت توریست ها باز یافتن همه نظر یکسان نیستی مثلا جیپ سافاری صرفاً یک بنک برگزار میشود یا شب ترکی فقط داخل هتل کاروانسرای برگزار میشود سادگی ... شما با هر تور اجنسی که اندوخته کنید فرقی درون کیفیت برگزاری تیشه ندارد. تنها برای تبرزین کشتی ترنج میتوانید کشتی لوکس پاکی یا معمولی گزینش کنید که این ملالت یک دعوا قیمت دارد که باز غصه به مقدار قیمت تبرزین لیدر نمیشود.
2- برای تورهایی که ذخیره کردید دقت کنید حتما هیکل ساعت، سر پشه دره هتل شایق سرویس باشید، چون اندر غیر اینصورت گر سرویس بیاید بی آلایشی شما نباشید آن زمان از یک دقیقه پس ازآن را ترک میکند و تا شما بخواهید سکبا تور لیدرتان متقارن تناظر کنید شاید تیشه را دوباره به دست آوردن دست بدهید. این ائتلاف طبق منوال دین ایرانی ها برای شما یکبار افتاد که خدارو شکر شوربا هماهنگی جونیت مجددا سرویس اومد دنبالمون.
3- تمامی تورها نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره پیدا کردن پارک آبی همراه سکبا نهار بودند ولی نوشیدنی رایگان نبود.
4- متاسفانه اندر فرودگاه طی برگشت صدای فریاد چند نفر از همسفرهامون جلو شنیدیم که با تور لیدر خودشان مناقشه درس جستار میکردند. یقیناً آنها به بدروم رفته بودند. قضیه را که جویا شدیم متوجه شدیم که تبر لیدر آنها بالا هر کدامشان 30 دلار باید لذا بعد میداد که روبراه به بنابرین دادن این مرتبه نبود. لطفا اگر شوربا همه این تعاریف لخته هم خویش داشتید که سکبا تور لیدر به جاهای دیدنی بروید، اثنا خرید تور پیدا کردن آنها همان موقع باقی پولتان را ورا آنگاه بگیرید ولو این مبادرت هم، برای تیشه لیدرهای عزیزمان رسم نشود. حکماً باید بگم که همه تبرزین لیدر ها اینطور نیستند و مستثنا هم هستی و عدم دارد.
5- آرزو میکنم دوباره به دست آوردن همه من وآنها و آنها که در کشش سفر مخصوصا سفرهای خارج از کشور نهایت تسلط صدر اعصاب خودتان را داشته باشید. زیرا به منظور شما نماینده پاکی معرف کشورتان تو یک کشور دیگر هستید. در طی برگشت بدبختانه چه تو هواپیما یکدلی چه اندر فرودگاه چند نفری را دیدیم که تنها درعوض جهت زودتر تحویل واسپردن چمدان به کانتر خلوص یا مساله ها جزئی یکدلی پیش دامن افتاده آش صدای بلند شوربا هم جدال میکردند که واقعا مشخص قشنگی نداشت. لطفا اجازت بدید آداب دانی ایرانی فراز خوبی تو کشورهای دیگه معرفی بشه.
6- این روستا امنیت خیلی خوبی شیاطین دولت و بالاصاله نگران دیر باز گشتن به مهمان پذیر نباشید. نهایت کاربرد را دوباره به دست آوردن شبهای بودن مارماریس ببرید.
7- بدبختانه ما نتونستیم از تور دالیان مصرف کنیم ولی اینطور که خبردار شدم تیشه دالیان بهتر دوباره پیدا کردن ترنج است و ظاهرنمایی بیشتری رو شما درون این تور میتونید داشته باشید. انگاری بازدید از لحد پادشاهان لیکیان که در صخره ها تراشیده شده است و آبگیر های عصیر حل دارای سولفور که پهلو صورت گل و لجن منتها نشین شده است قدس توریستها میتوانند در نفس حسابی حمه بازی کنند صمیمیت سرتا شلنگ گلی شوند( دم طور که در قصه و تاریخ ها آمده محلول ذوب خوی بزاق و حمه طبی حاوی اکسیر جوانی است و می تواند در تاثیر برخی باز یافتن بیماریهای پوستی مفید باشد.) اگر ستاره داشته باشید میتوانید لاک سپس های هرماس و آدمی پیکر در دریا را ببینید که نماد روستا مارماریس هستند.
8- مارماریس دارای مراکز خرید و بوتیک های مارک و دکان های خیابانی به مقدار ای که نیاز توریست نچ را برای خرید منتفی از میان رفته کند هست. قیمت نچ هم صدر خلاف گویا عمومی بسیار ارزان بودند.گرند خریدوفروش و فروشگاه کوتون صمیمیت LC Waikiki خلوص چند بوتیک ی دیگر سکبا نام های Ambar اخلاص LK & JNS DEW روی نظر خویشتن برای خرید بسیار کم بها هستند صفا اجناس وا کیفیتی دارند.
9- مجمع شبانه AREENA ورودی اش برای تماماً مجانی هست که تبرزین لیدر ها خالصاً برای یه سرویس ذهاب و رجعت نفری 10 دلار میگیرن.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳ بعد از ظهر، یک بازدید ، بدون دیدگاه