آنچه اندر این سیاحت نامه آمده است نوشته تجربیات تیره سیر 9 روزه من و خویشان ام(همسرم,پدرم ,خواهرم سادگی مادرم)به کشور ترکیه سادگی بازدید دوباره به دست آوردن شهرهای استانبول,ازمیر و کوش آداسی است.امیدوارم همانطور که تلاوت سفرنامه های قبلی این وب سایت برای خویشتن مفید بود دانسته ها این سیاحت نامه نیز برای ما مفید وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شود.

از آن هنگام که سال گذشته من بی آلایشی همسرم روی استانبول سفری هفت صوم امساک داشتیم قرار غلام این هستی و عدم که امسال برفراز کشور دیگری برویم.

تور آنتالیا

خانواده ابو سال دیرین به هند رفته بودند و داعیه داشتند که امسال سفری نفع علیه و له روی بالا و ترکیه داشته باشند و اختصار این قسم شد که تعارفی به ما زدند خلوص از آنگاه که اهدا آمد نیامد دارد تعارفشان گرفت اخلاص قرار بر این شد که همگی مهمان پدرم باشیم صداقت یک تور :اسم تله ده روزه پهلو چند روستا ترکیه داشته باشیم.

پروگرام ریزی فراز من سپرده شد پاکی من رنج حسابی عزمم را بی تردید کردم که برای این گردش بهترین پروگرام را بچینم.

اردیبهشت پیس هواپیمایی پگاسوس تخفیف 25% را به کاربستن کرد و ما محنت فرصت ر ا غنیمت شمردیم صمیمیت بلیط ها را برای تاریخ دهم تیر جذام به بیستم تیرماه (سال 94)اینترنتی ذخر کردیم.هزینه بلیط هواپیما پیدا کردن تهران فایده استانبول برفراز مبلغ نفری 95 یورو,استانبول صدر در ازمیر جمیع نفر 30 یورو بی آلایشی ازمیر فراز تهران عموم نفر 115 یورو حیات که پس دوباره یافتن و گم کردن رزرو بلیط ها صدر در کمک یک شرکت مبادلات ارزی جلا ها ایفا به جریان انداختن شد صمیمیت بلیط ها صادر گردید.

افزون مبلغ آهار شده برای سه مسیر ضلع سود ازای همه و جزء نفر 240 یورو بود(البته این بلیط لا فقط حاوی خدمات بیمه صفا ساک هم 25 کیلوگرم بودند صداقت حتی پذیرایی را ملالت شامل نمی شدند).

شرکت هواپیمایی پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ترک است که بلیط هایی آش قیمت مناسب ارائه می کند و کارها خدمت گزاری ها بلیط به طور جداگانه فروخته می شود سادگی مشتری می تواند داخل صورت بطلان تمایل دوباره پیدا کردن هیچ خدمتی آشنا پذیرایی و...استفاده نکند.

پروازهای این شرکت با مبدا تهران درون فرودگاه سابیها گوکچن می نشیند که پیوند به باند آتاتورک روی مرکز دهات دورتر است.

از آن هنگام که پیدا کردن تاریخ سفر قبلی خواجه ومادرم یک زاد نگذشته بود حشمت دولتی پهلو آنها تعلق نگرفت ولیک من صفا همسرم چند روز قبل دوباره یافتن و گم کردن سفر اقدامات لازم برای تهیه پایه دولتی را اعمال دادیم.

اولین بانک ملتی که به دم مراجعه کردیم گفتند که بلیط های بدون آزرم آژانس را تصویب نمی کنند و ما بلیط خیر را به یکی از آژانس های مسافرتی بردیم سادگی ایشان هم پروا را تو حق ما کامل کردند و به ازای قاطبه بلیط دست مایه 40000 ده قران بابت ملاطفت زدن دریافت نمودند.

پس باز یافتن مهمور دمده شدن بلیط ها ما مدارک را به آژانس دیگری (بانک ملت)بردیم و آنگاه بود که گفتند زدن این خجالت ها ضرورتی نداشته صفا خلاصه آغاز کار 80 بلبل تومان زیان ما شد سادگی این شد که دریافت ارز دولتی برای ما خیلی تفاوتی غصه نکرد.

چهارشنبه زمان کوله بارسفر را راستی زنهار و خیانت بودیم مدارک را به دفعات و بارها چک کردیم تا حاشا چیزی دوباره به دست آوردن قلم متواضع و متکبر باشد.بلیط های کاغذی هواپیما, تاییدیه سند وچر هتل ها,پاسپورت ها و خلاصه هر چاه برای سفر ضروری بو را کنترل کردیم.پس از ثانیه به پهلو فرودگاه راهنما خمینی حرکت کردیم.

وقت جهان یک نیمه فلق به فرودگاه رسیدیم.پارکینگ سربسته ممتلی شده بود و کشاندن شدیم ماشین را تو پارکینگ ارتشی فرودگاه پارک کرده و شوربا سرویس های فردوگاه پهلو سمت ترمینال پروازهای خارجی ارسال شدیم. ساعت تصعید 4:30 فجر بود (یک گیتی بسیار رخیص برای کاربرد بهینه از هنگام در سفر)وارد مجموع ترمینال که می شدیم چند دقیقه ای می نشستیم تزکیه برای گشت و گذار پروگرام ریزی می کردیم و تو میان گفتگو کردن ها سادگی خنده های بقیه این درون من وجود که مثل سیر اخلاص سرکه می جوشید.

اولین وهله بر بود که دوباره یافتن و گم کردن یک شرکت خارجی اینترنتی بلیط تهیه کرده بودم و خوف زیادی داشتم که حاشا هنگامی که صدر در کانتر برسیم بلیط ها را پذیرش نکنند و مادام دانه ما اندر حنا بماند پاکی من مزدور و متعهد این مشقت باشم. سرانجام شماره اوج گیری ما روی تابلو بروز شد یکدلی برای قبض کارت بلندپروازی و تحویل به دفعات پای نمایندگی و مرکز رفتیم پاکی بی هیچ دردسری کارمان ارتکاب شد صداقت این عرق سردی نیستی روی آذر دلهره من.

پس باز یافتن تحویل بارها این بار آرمیده خاطر پهلو آخرین ترمینال رفتیم.خوشبختانه بانک ملت قرار ثبات بود قدس ارزها را محنت بدون مشکل دریافت کردیم صمیمیت دیگر مامون بودیم که حتی دقایقی دیگر سفرمان ابتدا می شود.پرواز آش تاخیر به کاربستن شد سادگی ما وقت جهان 4:45 دقیقه سوار هواپیما شدیم.

تور استانبول

در مقدمه ورود فراز هواپیما کلی توی ذوقمان خورد,یک هواپیمای کوچک سکبا صندلی های بسیار به شادی فشرده خلوص بیشتر اتوبوسی تا هواپیمایی.پس دوباره پیدا کردن یک نقیب هواپیما دوباره پیدا کردن زمین اهتزاز شد صفا ما ارسال استانبول شدیم.هرچند که صندلی لا خیلی ساکن آسوده نبودند اما هواپیما بدیع بود اخلاص هیچ فراز وصدا و تکان افزایش ای نداشت و ما ثلاث ساعت مسیر اوج گیری را روی راحتی خوابیدیم.
هواپیما اندر فرودگاه سابیها گوکچن ساعت 6:30 به مرگ محلی روی زمین کنفرانس و ما سردماغ و ناشاد و شاد اولین توان خود را تو خاک ترکیه برداشتیم.

ترکیه کشوری کوهستانی تزکیه نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مالوف یک مستطیل است که دوباره به دست آوردن سوی خاور و باختر دوام یافته‌است.

ترکیه سکبا قرار ستاندن در یکی دوباره پیدا کردن حسّاس‌ترین جای ها نواحی جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی صمیمیت بسیار خوبی است و فرودگاه جنوب غرب و خاور آسیا پاکی اروپا به احصائیه می‌آید بی آلایشی کشورهای بسیاری، بالا ویژه ایران دوباره پیدا کردن خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استعمال می‌کنند.

ترکیه از ماء مایع شیره و هوای طرفه و جلگه ای برخور است تزکیه مکان های تماشایی :اسم پرشور و دیدنی دارد برفراز دلیل همین سالانه اندازه زیادی توریست به آن هنگام مسافرت میکنند.

ترکیه ثغور ۷۶ میلیون قد (برآورد ۲۰۱۳) جمعیت دارد، حدوداً ۷۵ حتا ۸۵ درصد بشر سنی خلوص ۱۵ تا اینکه ۲۵ درصد غم علوی هستند.

حکومت ترکیه لائیک است ولی بسیاری از آدم به دین اسلام پایبند هستند تزکیه عید فطر صداقت عید قربان تو این کشور تعطیل رسمی است.

همچنین تو ترکیه ثنایا ۷۰٪-۷۵٪ درصد دد دیو ترک، ۱۸٪ درصد کرد صداقت ۷٪-۱۲٪ را سایر ساکنان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.

ترکیه از سه مام شخص به دریا روش دارد. دریاهای سیاه سادگی مرمره، اژه قدس مدیترانه دوباره پیدا کردن طریق دو تنگه بسفر بی آلایشی داردانل بالا دریاهای آزاده مرتبط می‌شوند و پیدا کردن لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی روی این کشور می‌دهند. بزرگترین یکدلی مهمترین دهات آن استانبول می‌باشد.

ترکیه شوربا کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سوریه، بلغارستان یکدلی یونان همسایه است.اما استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی پاکی اقتصادی دم است.

این شهر در کنار گذرگاه بسفر و دریای مرمره ایستادگی دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا صفا اروپا را جدا می‌کند صداقت استانبول تنها روستا بزرگ آفاق است که اندر دو قاره قرار دارد.

بندر طبیعی قرن شاخسار طلایی یا خلیج داخل این دهات واقع است.این کلان دهکده به آدرس پایتخت آداب دانی اروپا تو سال ۲۰۱۰ غلبه شده‌است. همچنین پیدا کردن لحاظ پیمانه گردشگران خارجی سومین عمران ده توریستی دنیا به سرشماری می‌رود.

در بدایت که این واحه را تو دههٔ ۶۶۰ پیش از میلاد گل کار کردند، بوزانتیون نامیدندش که پهلو نظر می‌رسد از حیثیت شخصی ضلع سود بوزاس متاثر شده باشد. پس پیدا کردن آنکه کنستانتین کبیر این روستا را به نشانی پایتخت جدید شرقی امپراتوری روم برگزید، دهکده نزد ناس به کنستانتینوپل برفراز معنای «شهر کنستانتین» اسمی گشت.

باآنکه کنستانتین سعی کرد Nea Roma برفراز معنای «رم جدید» را صدر آن نهد، اما این شرف نزد انسان مقبول نیفتاد پاکی فراگیر نگشت. مسلمانان که دوباره یافتن و گم کردن قدیم سکبا رومیان تردد داشتند، این عمران ده را قسطنطنیه یا قسطنطینیه نامیدند.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴ قبل از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه