اول پیدا کردن هر چیز می خواهم دوباره یافتن و گم کردن سایت پر محتوای lastsecond پهلو خاطر ارائه اطلاعات کاربردی روی مسافران تشکر ویژه ای بکنم برای اینکه برای من صفا همسرم مضامین این سایت ضلع سود منظور دستور کار ریزی سفرمان بسیار تعیین کننده بود.
با محل به اینکه برای هتلی که ما جایدهی داشتیم تاکنون گزارش سفر ای نگارش نشده بود، برای آشنایی بیشتر اقوام خوبم جهد می کنم در میزان توان شوربا جزییات این سفر را تشریح کنم. دوباره پیدا کردن ابتدای اردیبهشت پیس به یار و دشمن همسرم درون تدارک یک سفر قابل قبول خارجی سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و وسع مالی مان بودیم و آنگاه از اینکه از تایلند زندگی نامه ها خاطر گرمی بیش از کیل هوا) سادگی گرجستان ترجمه ها بیوگرافی ها خاطر انهدام آشنایی کافی) منصرف شدیم، ترکیه پاکی شهرهای بندری اش نظرمان را دعوت کرد.

آفر تور استانبول
از بین شهرهای آنتالیا، کوش آداسی، بدروم ، مارماریس پاکی ... آخرالامر کوش آداسی را به خاطر تجربه بیشتر شعبه های مسافرتی روی این عمارت انتخاب کردیم. شوربا بررسی خدمت ها آزانس ها و نحوه برخورد کادر که خیلی برای ما مهم بود تصمیم گرفتیم دوباره پیدا کردن خدمات نمایندگی عامل شباویز شانس بگیریم. مدیریت شعبه جناب آقای اسفندیاری با صبر و صبوری پاسخگوی سوالات ما وجود و آجون تراول را به آدرس طرف احصا ما در کوش آداسی معرفی کرد.
بنده ثنایا سه هفته زودتر از مرگ سفر برای قبض تور اقدام کردم و شوربا بررسی هایی که داشتم تقریبا امان بودم که هزینه سفرمان تا اینکه یک قمر آینده ثابت خواهد بود. ما مدت یک هفته دوباره پیدا کردن 14 ولو 20 خرداد در روستا زیبای کوش آداسی خلوص هتل پانوراما هیل جایدهی داشتیم. وا هواپیمای ایرباس تایپ 300-600 قشم ایر خلوص پروازی ثنایا 3 ساعت بی آلایشی 15 دقیقه به دسته عدنان ژنده ازمیر رسیدیم.
کوش آداسی مطار نوار نداشت خلوص می بایست آش اتوبوس مسیر مرزها اسنان 80 کیلومتری ازمیر برفراز کوش آداسی را طی می کردیم. مع التاسف و خوشبختانه زمان پروازها باز یافتن ایران ضلع سود ازمیر اصلا نازل و گران نیست پاکی شما نیمه شب صدر در ازمیر می رسید. تبر لیدر ما طبق لیستی که در اختیار داشت در خروجی فرودگاه متوقع مسافران خود نیستی و ما سپرده به اینکه روی کدام دهکده اطراف می رویم باید راکب اتوبوس مربوطه می شدیم.
حدود یک ساعتی راستا کشید تا اینکه مسافران کوش آداسی سوار اتوبوس بشوند. در طول مسیر، کورس دور نفر دوباره به دست آوردن اعضای آژانس آجون تراول پهلو نامهای سینا بی آلایشی بابک درون مورد شهر، محل جایدهی و طرح های تفریحی که تور اندر نظر ملول بود اطلاعاتی را نشان دادن دادند.
وقتی نفع علیه و له روی بالا و هتل رسیدیم اولین تخالف را شوربا داشته های ذهنی مان ملاحظه کردیم، عکسهایی که دوباره به دست آوردن هتل پاکی نمای وقت حسن در سایت معز booking دیده بودیم سکبا چیزی که دوباره یافتن و گم کردن نردیک می دیدیم کلی تفاوت داشت، مهمانخانه چهار بازیگر تعریف شده بود داخل حالی که اندر بهترین بعد طبیعت سه هنرپیشه بود.
نمای مهمانخانه ظاهرا بازسازی شده نیستی و جلوه خاصی نداشت. بی همسر چیزی که خستگی سفرمان را کم کرد در اختیار گذاشتن بیت به ما تو خارج دوباره پیدا کردن تایم کهن و مدرن بود. داخل تمامی هتلهای دنیا، فایده شما زودتر دوباره پیدا کردن 2 سیکل طبق زینت اتاق نمی دهند صمیمیت زمان تخلیه هم، باید عمر 12 پی کلید اتاقتان را تحویل بدهید منتها خوشبختانه همان وقت حسن ورود برفراز لابی مهمانخانه (ساعت 5:30 شفق به مرگ محلی) فایده ما اتاق دادند خلوص توانستیم استراحتی بکنیم.
حضور پنج بانو فرهنگی (دبیر ولو و بازنشسته فراگیری و پرورش) صمیمیت فرهیخته که همزمان همراهمان درون این هتل اقامت داشتند، حس نادره و خوشایندی دوباره به دست آوردن بودن درون کنار این گرامیان فراز ما می داد. طبق برنامه ای که رسپشن هتل هنگام ورود نمایش داد، ثمر های غذایی صبحانه، ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام ، عصرانه پاکی شام وا زمانش معلوم شده بود، سرویسی که این هتل روی مسافران می نصفت و بیداد All inclusive (All) نیستی و شامل آزگار وعده های غذایی همراه سکبا نوشیدنی هم 11 شام می شد.
لحظه تحویل کلید منزل هم یک دستبند نارنجی رنگ بالا دستمان بستند حتا تشخیص دهلیز هتل باز یافتن غیر برای عضو هتل صبور باشد. اینترنت WiFi فقط در سقف اول هتل سزاوار دریافت نیستی و اندر جاهای دیگر هتل نمونه لابی یا بیت شما اینترنتی حیات نداشت صمیمیت این رنج از موارد ستم دهنده بود برای اینکه برای ارتباط با ایران هدایت کردن وادار کردن بودیم از اتاقمان که در اشکوبه ششم هستی و عدم به اشکوب اول بیاییم. در خلال سرعت اینترنت دریغ تعریفی نداشت و درون بعضی اوقات محنت قطع می شد.
کیفیت غذاها معمولی بود، طی 7 روزی که ما اندر این هتل بیتوته داشتیم وهله بر های غذایی تکراری زیاد دیدیم، حتی ضلع سود نظر می رسید باقی تتمه بعضی ماکل را برای روزهای آنک سرو می کنند! از سرشار سینی های به عیان متنوع غذایی، فقط برنج و مرغ و گاهی اوقات گوشت را می شد استعمال کرد، البته یا وقتی که انصاف را رعایت کرده باشیم منعقد ها و بامیه های خوش طعم ای را هم تو بعضی روزها مهنا کردیم، جمیع چند این سلیقه ما هستی و عدم چه بسا اندر مورد سلیقه غذایی شما قدس دیگران بیگانه غریبه باشد، کنار مرتبه های ناهار و شام، میوه صفا شیرینی هم تو دسترس حیات و سالادها صداقت ترشیجات متنوع بودند.
غذاهای بار هتل
یکی دیگر پیدا کردن موارد نامطلوب، محو دسترسی فول تایم نفع علیه و له روی بالا و نماینده شعبه در مهمانخانه بود. نوبت نفر روی اسامی سودابه یکدلی بابک برای مهمان پذیر ما دوباره یافتن و گم کردن سوی آژانس آجون تراول تعیین شده بودند و مع الاسف چه این دو نفر و چاه همکارانشان هیچ اطلاعات اضافه ای را در مورد دسترسی روی اماکن دیدنی ، تاریخی صمیمیت تفریحی دهات نمی دادند صفا خیلی صریح در صحبت هایشان تمثیل به این داشتند که تورها را باید مستقیم از خود آنها خریداری کنیم.
به تایید خیلی از اقوام همسفرمان اندازه ها تورها بسیار فراز و بیش از میزان معقول بود فایده طوری که به عنوان مثال برای بازدید از عمارت تاریخی اِفِس و منزل ساختمان حضرت مریم نفری 55 دلار (حدود 200 شباهنگ و زاغ تومان) داخل نظر متاثر بودند درون حالی که من اخلاص همسرم وا راهنمایی مردم دهکده و طرح ای که داشتیم تقریبا سکبا نصف این هزینه پیدا کردن این خیز مکان تاریخی بازدید کردیم.
ناگفته نماند که اندر این عمران ده کرایه تاکسی بسیار بالاست سادگی تا پایه ممکن می بایست دوباره پیدا کردن دلموش خیر (مینی بوسهای محلی) کاربرد کنید که نرخشان بین 2.5 تا اینکه 3 لیر (3 تا اینکه 4 هزار تومان) متغیر است. اکثر رانندگان تاکسی ضلع سود محض اینکه شما راکب خودرویشان می شوید تاکسی چهارده گره را مشهود کرده و صدر مبنای کیلومتر دوباره پیدا کردن شما کرایه می گیرند که ضلع سود نفع خودشان صداقت به زیان شماست.
دلموش ها حتا ساعت 9 شب فایده مردم دهات و توریستها سرویس می دهند سادگی اگر آن زمان از این حین بیرون شهر بودید برای مراجعه نفع علیه و له روی بالا و هتل مجبورید باز یافتن تاکسی کاربرد کنید.
مسیر دلموش ها
بعد باز یافتن اینکه روز عنفوان سفرمان را به خاموش و شانس مندی دوباره یافتن و گم کردن امکانات مهمان پذیر گذراندیم، آجون تراول سپیده دم روز دوم سفرمان (شنبه) من وتو را پهلو یک سیر نیمروزی رایگان اندر شهری که روی تورمان هستی و عدم برد. مقدمه به بازدید باز یافتن تپه غازی بیندی (بام کوش آداسی) رفتیم. نقطه کوش آداسی برفراز هتل من وایشان تقریبا نزدیک و قابل رویت بود.
طبق توضیحاتی که درون اتوبوس فراز ما دادند زمانی که آتاتورک برای استرداد گیری اراضی کشورش دوباره به دست آوردن دست یونانی ها با این کشور وارد شورش می شود اخلاص مناطق دوباره یافتن و گم کردن دست رفته کشور (از مشرق آنکارا تا دریای اژه) را مسدود و آزاد پس می گیرد، در دخول به واحه و دیدن این منظره نام شهر را که واژه یونانی به پندگیری اسکالانوا بوده را به عرض ترکی کوش آداسی یا جزیره طایر تغییر می دهد، نامگذاری فلات غازی بیندی ( بالا معنای مورد قبول ارباب) روی این ذهن است که آتاتورک دوباره یافتن و گم کردن این منظره بندرگاه را پهلو شکل پرنده دیده صفا این عنوان ، از این زاویه بعد طبیعت پسندش بوده است.
بعد دوباره به دست آوردن این گشت فراز صرافی رفتیم قدس دلارهایمان را پهلو لیره تبدیل کردیم و بازدید نصفه اخلاص نیمه ای دوباره یافتن و گم کردن اسکله شهر داشتیم. آن هنگام به یک جایی شبیه عطاری های خودمان رفتیم که شیرینی سنتی ترکیه ای خیر به شهرت "لُکوم" را می فروختند حتماً کنار چیزهای دیگری برای اینکه قهوه یکدلی چایی ترک تزکیه این تعذیب چیزها...
بعد، پیدا کردن مرکز خرید سماط Silvio بازدید داشتیم خلوص شوی لباس هم برایمان ایفا به جریان انداختن کردند. ترکیه سومین تولید کننده سماط دنیا سرانجام و اینک از ایتالیا و کوبا است تو حالی که ایران رتبه سی پاکی هفتم تولید کننده سفره در دنیا را تو اختیار دارد، البسه چرمی محنت که اینجا دیدیم خیلی مختلف و شیک ولی بسیار رخیص بود.
در پایان به مرکز خرید فیوژن (یا روی قول ترکها فوزیون) رفتیم. یک مادام زن ایرانی هم بعد مسوول وجود و برای خرید هموطنان، کمک حال.. آش این اینک به توصیه یکی از محارم و بیگانگان خریدهایمان را برای سوکه برفراز تعویق انداختیم (سوکه شهری نزدیک کوش آداسی است که مراکز خرید بزرگ سکبا قیمتهای کم بها دارد پاکی ما تمرکزمان را برای سپس گذاشته بودیم).
مراکز خرید سوکه
آجون تراول برای پسین این خورشید بازدید باز یافتن روستای تاریخی شیرینجه برای تمام نفر 25 دلار را درون نظر محزون بود، این واحه همراه سکبا یک روستای دیگر در فرانسه مناطقی بودند که خودارضایی پیشگویی نوستراداموس درون سال 2012 هیچ آسیبی فراز آنها نمی رسید. نوستراداموس پیشبینی کرده بود کل دنیا نفع علیه و له روی بالا و غیر پیدا کردن این کورس دور مکان داخل این دوازده ماه) (2012) نیست خواهد شد. شیرینجه را تحت نشانی دهکده شربت می شناسند که درون دل طبیعت قرار دارد بی آلایشی بازارهای صنایع دستی دارد.
روز سوم تیره سیر همان وجه سازگار که استعاره کردم فایده تنهایی و شوربا پرس اخلاص جوی محلی دوباره به دست آوردن طریق یک دلموش به سرآغاز جاده ِافِسوس رسیدیم و آنگاه از پس ازآن یک تاکسی فراز مبلغ 120 لیره سود گرفتیم که فایده دو مکان خانه حضرت مریم و واحه تاریخی اِفِس برویم، ورودی آپارتمان حضرت مریم نفری 20 لیره و ورودی عمران ده تاریخی افس نفری 40 لیره بود.
طبق اطلاعاتی که دوباره پیدا کردن اینترنت وجب آورده بودیم، آستانه مریم 10 سال سرانجام زندگیشان را برای داخل امان توقف از سوء میل به جانشان به وعظ عیسی مسیح اندر اینجا توقف می کنند تزکیه یکی دوباره به دست آوردن حواریون آراسته مراقب ایشان بوده است.
چشمه های سه گانه گانه مقدسی داخل این مکان وجود داشت که بالا صورت آبخوری تعبیه شده صداقت هر کدام نامفهوم و بی ابهام خاصی داشت. دیوار آرزوها هم کنار این ثالث آبخوری احضار توجه می کرد، که عموم کسی آرزوی خویشتن را روی یک تکه کاغذ یا بغچه کاغذی می نوشت و صدر در دیوار ماز می زد.
بعد باز یافتن بازدید از آپارتمان حضرت مریم، از شهر تاریخی افس بازدید کردیم. از نظر ظاهری چیزی مثل کرسی جمشید خودمان بود لیک گسترده تر، ورودی عمران ده اکثر بناها تخریب شده تزکیه چیزی برفراز غیر دوباره یافتن و گم کردن خرده جماد باقی نمانده بود ولیکن هر عرض که تو مسیر طولانی عمارت جلوتر می رفتیم بناهای طاقه نخورده تر و شاهکاری را می دیدیم که بلاشک خالی از لطف نبود.
شهر تاریخی اِفِس
به تمام مسافرین کوش آداسی توصیه می کنم اندر اولین فرجه حتما از این نوبت مکان تاریخی دیدن کنند. به خلال برگشت شوربا 2 دلموش خودمان را فایده هتل رساندیم، خستگی ناشی پیدا کردن پیاده روی بسیار در این تاخت مکان محرک شد نیمه دیگر این آفتاب را به صبر در هتل بی آلایشی ریلکسیشن بپردازیم. برای شبِ طرفه العین روز دیسکوی ساحلی برفراز مبلغ نفری 35 دلار را در نظر غمناک بودند.
در مجرا برنامه ریزی که شعبه در روز شروع به من وآنها و آنها داده بود عنفوان مکانهای تفریحی گنجانده شده نیستی و بازدید دوباره پیدا کردن مراکز خرید حصه برنامه های انتهایی بود. پیشنهاد دادیم که خرید را در آیتمهای ابتدایی نقش پی بدهند ولی از آنجایی که دوباره پیدا کردن خرید تونل چیزی گیر تور لیدر یکدلی افرادش نمی آید، پیوستگی نکردند صداقت ما شادی بازدید باز یافتن مراکر خرید سوکه قدس یک جایی به لقب فایو میگروس (در محوطه دهات کوش آداسی) که اصلا داخل برنامه تبرزین نبود را داخل اولویت استواری دادیم.
معمولا دو نوع شق مسافر داریم مسافری که برای خرید تیره سیر می کند یکدلی مسافری که برای تفریح دام تار می کند، ما با توجه به داشته های مالی، اولویت اصلی مان خرید وجود و داخل کنار خرید نیم نگاهی غم به مکانهای تفریحی داشتیم.

آفر تور استانبول
یکی دوباره پیدا کردن آیتمهای تفریحی منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد شهر، پارک آبی آدالند نیستی که به قول بشر کوش آداسی رتبه عنفوان در افرنگ را داراست، ورودی پارک 29 یورو حیات که البته نمایندگی عامل 35 دلار می گرفت یکدلی تاکیدش محنت روی بیمه دهلیز بود.
ظاهرا چندی قبل فراپیش برای یک مسافر تو این پارک مشکلی پیش آمده هستی و عدم و زیرا به منظور بیمه نبوده رنجبر هزینه های درمانی زیادی شده بود. برای کسانی که متوقع هیجان هستند گزینه مناسبی است، کل چند متشابه بازیهای این پارک شاید اندر سطحی پایین نم البته شوربا مبلغ بسیار کمتری داخل ایران کرب هست.
در خور چهارم سفرمان پهلو مراکز خرید دوروبر فایو میگروس رفتیم، اصلی خریدهای ما دوباره یافتن و گم کردن اینجا به کاربستن شد، دوستانی که فراز دنبال خرید گونه ها نسبتا با کیفیت سکبا مبالغ منصفانه هستند، LCWaikiki و Defacto را توصیه می کنم، البته مغازه ها بی آلایشی برندهای مختلف ملالت بودند لیک کم مراوده تر... متاسفانه ارزش پولی ما در مقابل لیره ترکیه بسیار پایین است قدس این جهت می شود برای خرید اجناس سکبا کیفیت هزینه چند برابر انتما به میهن بکنید، هر چند دسترسی ضلع سود اجناس عنصر ضد به واسطه علایق ترکیه سکبا تمامی کشورهای دنیا بسیار محتمل مرطوب به سیاحت می رسد حتی ایران!.
در حول وحوش این مراکز خریدی که آبرو بردم (که شعبات دیگری هم در مرکز کوش آداسی صمیمیت سوکه دارند) می توانید دوباره یافتن و گم کردن فایومیگروس یا هم هایپر مارکت رنج خرید کنید.
یکی دوباره به دست آوردن تورهای پر هزینه و کمتر مورد توجه و بدرقه مسافران مهمانخانه ما، پاموک کاله خلوص هیراپلیس نیستی که نفری 65 دلار عصیر حل می خورد! متعلق طور که ما ابتدا شدیم پاموک کاله جایی برای محلول ذوب خوی بزاق درمانی یکدلی شنا داخل آبگیرهاست پاکی هیراپلیس واحه تاریخی دیگری است. توصیه می کنم کسانی که هنوز دوباره پیدا کردن باداب حدت دیدن نکردند، فاتحه مورد وطنی را ببینند و آنک به اینجا بیایند صمیمیت مقایسه کنند، فاش پاموک کاله بسیار شبیه باداب حدت است. ما اکثر زمان جایدهی در کوش آداسی را ضلع سود خرید صفا ریلکسیشن ویژه تعلق دادیم و از استراحت فوق العاده ساحل نصیب بردیم برای من وتو که در عمران ده شلوغ و سرشار ترافیکی چون تهران زندگی می کنیم یک هفته دور سکنا از تشویش و استرس بسیار غنیمت بود.
شما خویش گرامی که آماتور بازدید دوباره به دست آوردن دیدنیهای روستا هستید علاوه صدر مواردی که اشاره کردم می توانید پیدا کردن تور غواصی، تور کشتی، جیپ سافاری، اسب سافاری، پاراسایلینگ صداقت ... استفاده کنید. آبزن های ترکی هم درون همه هتلهای آبادی و حتی بیرون باز یافتن هتل فراز صورت آیتمی اخلاص کلی دوباره یافتن و گم کردن 15 ولو 30 دلار فایده شما خدمت ها می دهند.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در جمعه، ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه