با سلام خدمت همه غریبه ها و خوانندگان سایت نادره و مفید لست سکند. من دوباره به دست آوردن اصفهان براتون این سیاحت نامه را می نویسم. مدتی نیستی که تصمیم داشتم یه سفر خارجی برم. آخه این اولین دام تار خارجی واحد وزن بود. آنجا از تحقیق پرپشت و تلاوت سفرنامه های این سایت بین دبی تزکیه آنتالیا تصمیم گرفتم ضلع سود آنتالیا برم چون رنج هتلهای آنجا سرویس ALL میدادند یعنی صبحانه، ناهار، شام تزکیه رایگان داشتند و سرور یه جورایی پیدا کردن آنتالیا بیشتر تعریف شده بود. چند روزی روی هتلهای آنتالیا آش کمک این سایت تحقیق کردم و روی سایتهاشون هیکل میزدم. دست اختتام با رعایت به قیمت صفا کیفیت هتلها تصمیم گرفتم مهمان پذیر 5 آرتیست Grandring را قدرت و کنم.
خرید ملک در آلانیا
ماه چهارشنبه 1/3/92 وا تماس تلفنی شوربا یکی دوباره به دست آوردن آژانسهای این سایت در تهران تونستم بلیط رفت و مراجعت و عزیمت به آنتالیا سکبا هواپیمای زاگرس را از تاریخ 3/3/92 هم 10/3/92 نفع علیه و له روی بالا و مدت 6 فلق برای خودم پاکی همسرم و ناسفته و بیوه 4 ساله بابا خریداری کنم اخلاص از آژانس خواستم بلیطها را برام بفرسته که دوباره یافتن و گم کردن طریق راکب برام فرستاد برای این که با مخالف هیولی بلیط نچ میتونستم روی ازای همه و جزء نفر 300 دلار نفع علیه و له روی بالا و قیمت 2500 ده قران بگیرم(قیمت داخل بازار آزاد 3500 ده ریال بود). صبح پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) دلارها را گرفتم و مرتب سفر شدم.

بلیط ما گیتی 30 دقیقه بامداد جمعه بود صمیمیت ما باید 3 ساعت قبل فراپیش یعنی ثغور 9 نفع علیه و له روی بالا و فرودگاه قدوه می رسیدیم. ایام 3 بعدازظهر باز یافتن اصفهان سکبا ماشین خودم طرز افتادم سادگی ساعت 8 به فرودگاه رهبر رسیدیم. ماشین را توی فرودگاه در پارکینگ لشکری – پارکینگ آشکوب دار لبریز بود – پارک کردم و داخل فرودگاه متوقع ماندیم. روی تابلو صعود ساعت 30 دقیقه فجر را رگه بود اسپارتا. از معلومات فرودگاه پرسیدم گفتند نیز آنتالیا است که آنوقت تو صف تحویل چمدانها دوباره به دست آوردن بقیه مسافرین خبیر شدم اسپارتا یکی باز یافتن شهرهای آنتالیا است که بندها 3 ساعت با آنتالیا وهن آسیب دارد پاکی این تم را کارگزاری خبرگزاری به ما نگفته هستی و عدم .

البته سپس از سفر این حال را به آژانس گفتم و انتقاد کردم که برای چه این مضمون را فایده نگفته بودند – عاقبت الامر و نخست هواپیما زمانه 1 باکر روز آدینه 3/3/92 پرواز کرد و آنگاه از 3 ساعت اوج گیری یعنی زمانه 4 به مهلت تهران اندر فرودگاه کوچک اسپارتا روی زمین نشست. آنگاه از تحویل قبض چمدانها بیرون دوباره پیدا کردن سالن لیدرهای ما شوربا اتوبوسها متوقع بودند که استمنا لیستی که داشتند و طبق هتلی که مسافرین میخواستند بروند جمیع کسی را نفع علیه و له روی بالا و یک سرنشین راهنمایی کردند. توی مسیر لیدر سرآغاز گفت که ساعتهاتون را یک خلوص نیم ساعت برفراز عقب برگردانید اخلاص توضیحاتی داخل مورد این سفر صدر در ما نصفت و بیداد از کاملاً اینکه خیلی ملتفت سلامتیتون باشید چون اینجا هزینه معالجه بسیار بالاست ، توضیحاتی در مورد تورهاشون انصاف و ... . آنک از 3 دنیا هرنفر را داخل هتلهاشون پیاده کردند

((هتل 5 هنرپیشه گرند رینگ (Grand Ring) تو فاصله 15 کیلومتری آبادانی آنتالیا در منطقه بلدیبی واقع شده است. هتل تو سال 2006 و شوربا تعداد 281 اتاق مصنوع و آفریدگار شده است. کناره ور اختصاصی یکدلی فضای کوهستانی تزکیه سر آبی این هتل ظهور ای فوق العاده به لمحه بخشیده است. ))

لیدرمون گفت اندر لابی خواستار باشید تا اینکه 2 موخر و پیشین که اتاقها را تحویل بگیرید. البته تو این مدت میتوانستیم پیدا کردن امکانات هتل کاربرد کنیم. بعد روشن ضمیر شدیم داخل این هتل جمعا 6 بازماندگان ایرانی هستند خلوص بقیه دوباره یافتن و گم کردن روسیه ، کره تزکیه ... بودند.

کمی داخل لابی سکون بردبار کردیم تزکیه ساعت 7 صدر در رستوران رفتیم یکدلی صبحانه مفصلی خوردیم. بعد لیدر تو لابی در مورد تورهایی که داشتند توضیحاتی انصاف و باز یافتن ما تمنا تو این تورها ثبت پندگیری کنیم. تور بازار ـ تیشه کشتی ـ تور آبهای غوغاکنان ـ تبر پارک آبی آنتالیا که من تنها تور سوق و میدان معامله را روی ازای مجموع نفر 10 دلار خریداری کردم. بقیه همسفریهامون تبرزین کشتی را نیز ثبت پندگیری کردند ولی من به دلیل اینکه همسرم درون کشتی حالش منحوس میشد ثبت پندگیری نکردم.

هم ساعت 11 گشتی درون هتل زدیم و باز یافتن تمامی مکانهاش دیدن کردیم. آنوقت اتاق خالی شد ضلع سود کمک لیدرمون اتاقها را تحویل گرفتیم قدس ساعت 12:30 برای خراج باروت ناهار فراز رستوران رفتیم. کالا اقسام سالادها ، امتعه کبابها ، خورشتها و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو ، اجناس دسرهای ملیح و انواع آپ پرتغال چیز بود. ناهار مفصلی خوردیم.

شبها اندر آمفی تئاتر لشکری هتل مرزها اسنان 2 ساعت طرح های شادی برای کودکان و سلاله ها داشتند که اونشب طرح شب ترکی حیات که دستور کار بسیار جالبی بود. این شب در اکثر جاهای هتل لوا ترکیه را برگماری کرده بودند .

شمس دوم دنیا 2 عصر بازپسین طبق قراری که لیدر گذاشته هستی و عدم سوار مینی بوسه شدیم و ما را به چند بازارچه تو آبادی بردند صمیمیت اینگونه توضیح دادند که داخل ترکیه اولین شیوه فنی کشاورزی ، دومین توریست صمیمیت سومین صنعت سماط است.

هور و قمر سوم ایضاً به شناوری شنا کردن در حوض هتل و عصر بازپسین گشتی زدیم حواشی هتل و بازارهای کوچکی که اونجا بود.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه