خب حالا مهلت سفر هستی و عدم و من وشما که 5 تن بودیم عهد 10 لیل غذای شب و بامداد 21 تیر 95 پیدا کردن تبریز مفاد اسلوب افتادیم و زیرا به منظور بچه داخل ماشین داشتیم مسیر را بسیار صبر تا نوردوز پیمودیم که من محنت این مسیر را درون سایت Wikiloc آپلود کردم برای ورود به وبسایت اینجا کلیک کنید.
ساعت 1 شب بالا مرز نوردوز رسیدیم.

قسمت تماشایی :اسم پرشور قضیه این نقش پی بود که آخرین پمپ بنزین ماضی مرز (سیه رود) ودیعه درستکاری بود صداقت من درون سوفیان بنزین زده بودم و شوربا باک نیمه ممتلی به انتها اندازه رسیدم.(پس حتما داخل جلفا بنزین بزنید) از دست ابتیاع های محلی یک سیم کارت Viva روی قیمت 15000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) خریدم پاکی اینترنت آن وا کد (*777*1#) را یک روزه حاد کردم که هر مهر اینترنت نامعدود و معدود 100 درام(730 تومان) هستی و عدم و کل مسیر حتا ایروان صداقت هر کجای شاهراه اینترنت موجود بود.

مامور کنترل ویزا خروجی ما را زد و آنوقت به منهل روزی کنترل وسائل ولی رفتیم. خلوص من وا ماشین برای کنترل ماشین رفتم. ماموریت طرف نزدیک تنگ ایران خیلی همکاری کردند و درون کوتاهترین دما (45 دقیقه) کارهای خروج ماشین (کنترل مدارک سواری و نفس خودرو) را ارتکاب دادند. سپس به جفت مرز ارمنستان رفتیم ولی ماموران ارمنی کارها را فایده سختی به کاربستن میدادند.

هزینه های مرزی متعلق طرف بدین جایگیری بود: اول برگه ی درخواست ویزا را پرکردیم سادگی من قبلا ساختار مورد تماشا را دوباره یافتن و گم کردن یک سایت (www.armeniacis.com) برداشته بودم که ویرایش شده اش توسط خودم را اندر همین جا جایگیری می دهم.

ارمنستان در یک نگاه

با کمک دوستمان به خانه ای که تهیه کرده بودیم جلددار جلد ( خیابان Northern) رفتیم که خانه تقریبا درون مرکز عمارت بود و دسترسی فراز همه رد بسیار صبور بود و قایم شدیم اخلاص عصر خیابان پیاده رو را گشتیم. سادگی از سوق و میدان معامله زیر زمین TASHIR واقع تو زیر خیابان خیابان Northern دیدن کردیم.

اقتصاد ارمنستان

و پیدا کردن بالای مجموعه قله کوه آراگاتْسْ افراشته ترین رفعت ارمنستان (4090متر) موقر و دیدنی بود.

بعد دوباره یافتن و گم کردن بازدید پیدا کردن مکانهای فرود نهار را اندر همان نزدیکی و اندر شاورما تومانیان خوردیم که نهارش عجیب بود که کل وقت و شب 5 نفر 6500 غمبار بحرانی شد. عصری سواره و پیاده تاکسی (1000 درام دوباره به دست آوردن میدان آزادی) شدیم و فراز Yerevan MALL رفتیم مرکز خرید مدرن با فودکورت نوظهور بود که پس پیدا کردن کلی بازارگردی داخل همان فودکورت شام داخل KFC ساندویچ مرغ خوردیم و به هراپاراک جلددار جلد ( میدان جمهوری) برای دیدن رقص عصیر حل رفتیم که رقص محلول ذوب خوی بزاق هم متعلق روز تعطیل نیستی و برگشتیم خانه.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه