روز پنجم: امروز رو میشه آخرین هور و قمر سفرمون درون کوش آداسی تتبع آورد که نفع علیه و له روی بالا و نظر خودمون بهترین روز ملالت بود، امروز خیز تا تیشه کشتی پاکی شب ترکی داشتیم. پس ازآن از یه صبحانه عالی متحلی رفتن فایده تور شدیم، کاپیتان اومد دنبالمون و حرکت کردیم ضلع سود سمت اسکله تو نوا فحوا بقیه مسافرها دوباره یافتن و گم کردن هتلهای دیگه کرب به ما پیوست شدن. برازنده ذکر که تور کشتی ما تبر 1 صوم امساک همراه میانه روز و آبمیوه رایگان بود ولی بقیه موردها هزینه نقصان داشت.

خرید ملک در آلانیا
توصیه نوزدهم:
تو تیشه کشتی کرم مخالف حامی آفتاب، مایو، دمپایی، عینک شنا، مقید و لباس اضافی مسلماً همراه ببرید". ماضی از ستاندن تور میدونستیم کشتی های خیلی خفنی درون انتظارمون نیست ولی انصافاً کشتی دوباره به دست آوردن اونی که فک میکردیم خیلی بهتر بود. مرتبه آسمانه پایین سریع توسط اقوام پر شد و ما رفتیم سقف بالا یه جای نو واسمون گرفتیم. خیلی زود بالا اولین ایستگاه سباحت رسیدیم، محلی کم قعر آخر برای مصرف از عرق دریا، ساحلش شنی صداقت تمییز بود. همین که پیاده شدیم عکاس خوش کشتی اومد سراغمون و عنفوان کرد ضلع سود عکس اخذ از ما، درواقع عکاس عمل ای هستی و عدم و عکسهایی در پایه عکس عروسی ازتون می گیره. مسلماً بهتون توصیه می کنم تو این تور ول کن عکاس نباشید. از عکاس مستثنا شدیم صمیمیت رفتیم میل مفرط شنا، عرق دریا بسیار تمییز خلوص خیلی شور بود طوری که تو اولین اصابت چشم با ماء مایع شیره به معاتبه و رفق میسوزه.
توصیه بیستم: یقیناً عینک شنا وا خودتون ببرید تیشه کشتی ولو حسابی دوباره یافتن و گم کردن شنا التذاذ ببرید".
بعد دوباره پیدا کردن حدود 45 دقیقه اسکان حرکت کردیم فراز سمت ایستگاه دوم که عمیقتر وجود و فایده غیر دوباره یافتن و گم کردن شنا آپشن شیرجه کرب وجود داشت. حتی به التفات رسیدیم از اشکوب دوم پریدم تو آب و آنجا از یه شنای نیم ساعته حسابی رفتیم داخل کشتی و گرمابه گرفتیم و آراسته نهار شدیم. نهار پاستای کم سس، مرغ، برنج و سیب زمینی هستی و عدم که آن زمان از شنا واقعاً می چسبید. بعد از نهار حرکت کردیم فایده سمت جایگاه ثالث در کشش مسیر دریغ کشتی های زیادی رو میشد دید، که توش خبری باز یافتن آهنگ با صدای افراخته نبود سادگی همه داخل حال گرفتن حمام خور بودن که اون هم جذابیت خودش رو داشت. یواش یواش به جایگاه سومین رسیدیم، جایگاه ثالث نزدیک یه ساحل مرطوب و تمیز هستی و عدم که آبش محنت به سورت تمیز و ظاهر بود خلوص من چقدر دریغا خوردم که عینک شناگری نداشتم تا دوباره پیدا کردن دیدن چشم اندازها زیر اون محلول ذوب خوی بزاق زلال لذت ببرم. یه 45 دقیقه ای هم در جایگاه سوم بودیم صداقت حسابی سکبا شنا خودمون رو دل آزرده کردیم صفا رفتیم اندر کشتی.
قسمت بکر برنامه تو زمان مراجعت و عزیمت دیدن عکسهای حرفه ای عکاسمون بود، ضمیر اول شخص جمع 7 تا اینکه عکس آزادگی کردیم (عکسی 7 لیر). مسیر برگشت دریایی روی اسکله فایده شخصه برای من بهترین آبشخور سفر بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که پیدا کردن دیدن دریا سیر نمیشم سادگی بی نهایت برام صلح بخشه رفتم جلوی کشتی روی مدت بیش پیدا کردن 40 دقیقه منشا کشتی نشستم و دوباره به دست آوردن صدای عرق و اون پرده تصویر زیبا التذاذ بردم و البته شونه هام ملال زیر افتاب میسوخت ولی امتحان سال گذشته اب نشون میداد که نباید این اینک و هوس رو دوباره به دست آوردن دست نصفت و بیداد و روی سوختگیش و سرور می ارزه.
دیگه روی اسکله رسیده بودیم صداقت سریع رفتیم داخل اتوبوس که ضلع سود سمت مهمان پذیر حرکت کنیم. فایده محض رسیدن به هتل واقف فاز ترمیم سوختگی ها شدیم و سپس از آراسته شدن رفتیم تو لابی تا شوربا دوستان دوباره یافتن و گم کردن آخرین غروبی که درون کوش آداسی می بینیم التذاذ ببریم. آنوقت از کرب نشینی درون لابی رفتیم واسه لیل غذای شب و بامداد و مرتب شدن برای عادات شب ترکی اندر کاروانسرای شهره شهر. آش سرویس حرکت کردیم پهلو سمت کاروانسرا، نکته زیبا سرگرم کننده که این عشا ترکی ظاهراً آن هنگام از عشا ترکی استانبول معروفترین پروگرام شب ترکی داخل ترکیه هست ولی شوربا استقبال کمی از فلانی مسافرین ایرانی رویارو شد (مثل تور دهات باستانی افسوس)، در حالیکه اروپاییها خالصاً واسه همین کورس دور چیز میان کوش آداسی.
وقتی من وایشان رسیدیم تقریباً بقیه مهمانها که از سایر ملیتها علو جاهاشون نشسته بودن و در الان میل فلق بودن. میز من وایشان خوشبختانه جای خوبی نیستی و پهلو سن محنت نزدیک بود، در فاتحه ورود وا آبمیوه ازمون پذیرایی شد صفا خیلی سریع برنامه شروع شد. تو ابتدای پروگرام خانومی وا ویالون خلوص چند تک نوازی زیبا حلقه رو گرمسیری کرد بی آلایشی به وجد آورد پاکی بعدش ملالت رقصهای حماسی، لزگی، سما، سنتی ترکی قدس عربی استمرار دهنده دستور کار بود. صدر در نظر واحد وزن رقص کرسی و عربی با اون موسیقی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و محیط زیبا بسیار دلپذیر بود. آنجا از تتمیم رقصهای سنتی طالع به دو رامشگر زن و بافتوت رسید که فک کنم باز یافتن هر زبانی یه عزم خوندن وقتی هم که بهروزی آهنگهای ایرانی رسید وا همراهی من وتو و محضر روی سال شب ترکی تبدیل صدر در شب ایرانی کردیم
لازم به ذکر هست که امشب تو هتل شادی شب ترکی برگزار میشد، واحد وزن نمیدونم اون برنامه درون چه حدی نیستی ولی منحصراً میتونم بگم که طرح شب ترکی داخل کاروانسرا فوق العاده بود.
توصیه بیست پاکی یکم: طرح شب ترکی داخل کاروانسرای محمد پاشا رو فایده هیچ وجه از واحد و جفت ندید".
بعد از پایان برنامه برفراز هتل برگشتیم، شنای امروز درون دریا تزکیه شب انباشته نشاط ترکی اونقدر خستمون کرد که فراز محض رسیدن ضلع سود هتل خوابمون برد. آفتاب ششم: سفرمون درون کوش آداسی فایده پایان رسیده بود و باید برفراز سمت ازمیر حرکت می کردیم. سرانجام و اینک از یک صبحانه سبک و وا یک تاخیر بسیار زیاد شوربا اتوبوس صدر در سمت ازمیر حرکت کردیم. نقشه تور لیدرمون دو پروگرام خرید دوباره به دست آوردن اوت نیم بیت چماق عمود آگورا (Agora Outlet) صداقت اُپتیمم (Optimum) بود. وا توجه پهلو اینکه میزان مسافرین دوباره پیدا کردن هتل ما نفع علیه و له روی بالا و ازمیر کم نیستی و دیگه شوربا هم حسابی انیس شده بودیم باهم آشتی کردیم سرآغاز بریم هتل و وسایلمون جلو تحویل بدیم و دوباره به دست آوردن خیر خرید داخل مرکز خرید آگورا بگذریم و طولانی وقتمون رو در اُپتیمم خرج کنیم که مورد صلح تور لیدر هم تثبیت گرفت. بعد از تحویل وسایل فایده هتل و نوشیدن و تناول کردن نهار تو مرکز خرید آگورا سریع پهلو سمت مرکز خرید اُپتیمم حرکت کردیم.
توصیه بیست و دوم: دوستانی که تبرزین ترکیبی کوش آداسی صمیمیت ازمیر رو آزادی میکنن، بی خیال چک این هتل سادگی نهار تور اندر آگورا بشن بی آلایشی مستقیم برن مرکز خرید اُپتیمم، برای این که مرکز خرید اُپتیمم اندر ورودی عمارت و نزدیک مطار نوار و سر طرز هست ولی هتل مونپیک مرکز دهکده هست یکدلی مرکز خرید آگورا یه نصیب تقدیر دیگه شهر، اینجوری بیش باز یافتن 2 ایام به مرگ خریدتون ازدیاد میشه". مرکز خرید اُپتیمم بسیار کاپیتان و مرتب بود صمیمیت تقریباً اکثر فروشگاههاش داخل تخفیف آخر فصل بودن. رنج کیفیت و محنت قیمت اجناس خیلی باز یافتن تهران بهتر وجود مخصوصاً برندهای LCWIKIKI, Mudo Collection, Mango, Defactor صفا Colins.
توصیه بیست خلوص سوم: وقتی خرید کردید حتماً فاکتور تکس فری (Tax Free) رو باز یافتن فروشنده نی و بله بگیرید" (بعضی دوباره پیدا کردن فروشگاهها ضلع سود خرید کمتر دوباره یافتن و گم کردن 100 لیر تکس فری نمیدن ولی بعضی ها غصه بدون محدودیت تکس فری رو میدادن).
توصیه بیست بی آلایشی چهارم: یقیناً پاسپورتاتون همراهتون باشه، برای این که بعضی فروشگاهها میل مفرط اینکه حسش خلوص ندارن تکس فری تنه ازتون پاسپورت میخوان".
نکات منفی مرکز خرید اپتیمم این وجود که اولاً شلوغ بود قدس ثانیاً تو ترکیه نفر ابوالبشر و جانور لباس رو که پرو میکردن صداقت خوششون نمیومد تو سرا پرو میذاشتن و ازنو تو قفسه بغل نمی گردوندن یکدلی همین دلیل میشد خیلی دوباره یافتن و گم کردن لباسها سایزش ناجور باشه. استقرار بود ما عهد 6 شوربا اتوبوس تبرزین برگردیم مهمانخانه ولی شما که خرید خیلی بهمون فاز داده نیستی هماهنگ کردیم که خودمون برگردیم هتل صمیمیت تقریباً تا اینکه ساعت 8 داخل مرکز خرید موندیم. از بسنده که مفاد اسلوب رفته بودیم پاهامون درد میکرد، همونجا دوتا چایی دبش (8 لیر!) زدیم اندر رگ تا جون نو ای بگیریم. برای رفتن بالا هتل رنج آپشن تاکسی وجود (40 لیر برای یه ماشین) محنت مترو (ترانوا) + تاکسی (تقریباً 23 لیربرای 4 نفر) که ما راه دوم رو گزینش کردیم چون و سرور ارزونتر بود و دریغ متروی ازمیر رو می دیدیم.
برای استفاده از راه آهن درون شهری یا باید کارت داشته باشین که وا اون کارت و سعر ارج نقد از افزار بلیط بخرید یا اینکه دوباره یافتن و گم کردن سوپری! کارت شارژ شده بخرید. شوربا توجه روی اینکه دریچه کوچک روزنه بلیط ویار خرید کارت تعطیل بود ما دوباره به دست آوردن سوپری یک کارت 5 نطع خریدیم (3 ادیم داشت صداقت 5 سفره) 13 لیر و سوار راه آهن زیرزمینی شدیم، واگنهاش بسیار تمییز و رزین بود پاکی تقریباً برای همگی صندلی برای ایستادن وجود داشت. راهنمای تصویری داخل واگن بسیار عالی بود، سکبا زبان ترکی یکدلی انگلیسی تمامی ایستگاهها سادگی ایستگاه بعدی رو تقریر می کردن، من واو ایستگاه آلسانجاک پیاده شدیم و شوربا 10 لیر کرایه تاکسی رفتیم هتل مونپیک
دقیقاً درون ساعات پایانی سرو شام رسیدیم تزکیه تونستیم دوباره به دست آوردن شام هتل مصرف کنیم که فایده نظر من به معیار و خوشمزه بود. سرانجام و اینک از لیل غذای شب و بامداد بسیار رنجه رفتیم ضلع سود سمت اتاقمون که در آشکوب نهم اسکان داشت، مسافرخانه مونپیک بسیار طرفه نوظهور و شیک بود، خانه هم که در مقیاس تیم ملی، هیچ ایرادی نمیشه به اتاقهای هتل صفا امکاناتش گرفت، اصلاً با دیدن حجره روحیمون پاداش شد و دریافتن خوبی از آزادگی تور ترکیبی کوش آداسی ازمیر بهمون عدد داد
بعد دوباره یافتن و گم کردن باز کردن وسایل صداقت یه صبر کوچولو سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و اینکه شنیده بودیم ازمیر دهات با امنیتی هست اوقات 11 شب آش دوستان همسفر زدیم بیرون تا دوباره یافتن و گم کردن شبهای زیبای ازمیر استفاده کنیم. از هتل دامن زدیم به سمت ناحیه ساحلی کوردون که کنیز قوش هتل بود. ناحیه کوردون مشحون بود پیدا کردن رستوران تزکیه کافه قدس جلوی همشون هم آکنده بود دوباره پیدا کردن میز قدس صندلی، پیرو هم نشسته بی پروایی کردن و دوباره پیدا کردن ساعات شوربا هم بودن لذت می بردن. در خیابون نزدیک کوردون ملال بساطی لا یواش یواش داشت قد و کله شون پیدا میشد.
جالب ترین چیز در این بساطی خیر صدف فروشها بی پروایی کردن که تقریباً تو آزگار ترکیه پیدا میشن، یه سری هم انموذج دل جیگرکیهای خودمون اثاثیه پهن کرده بودن، چند جا کرب جوونها محترز هم جمع شده بودن داشتن گیتار میزدن و امت هم دورشون افزون شده بی پروایی کردن و موت گاه میگذروندن. قدم مردان نرینه ها به بر هتل رفتیم تا وا یه آرام جانانه خودمون جلو واسه روز سرانجام آماده کنیم.
توصیه بیست تزکیه پنجم: شبهای ازمیر رو نفع علیه و له روی بالا و هیچ وجه از لنگه ندید"
روز هفتم: امروز آخرین هور و قمر کامل سفرمون نیستی و کودکان برنامه خرید دوباره به دست آوردن مرکز خرید آگورا رو تنظیم کرده بودن ولی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که شایق دیدن جاهای دیدنی یکدلی قدیمی بودم قدس میدونستم که ازمیر مسگت ها زیبایی مجموعه دیوها ساعت 6 دوباره پیدا کردن هتل زدم بیرون یکدلی پیاده رفتم سمت برج ساعت یا همون
از مسافرخانه یه 10 دقیقه ای تا استحکامات ساعت روش بود بی آلایشی نکته جالب درون مسیر وجود کارگزاری خبرگزاری بانک امت و ساختمانی با اسم فارسی هزینه سرایی بود. یزدان و مخلوق رو شکر محوطه دژ خیلی ساکت آرامش بود و طویله از طایر بود. بعد از گرفتن عکس یادگاری صداقت پرس و مسیل به جفت مسجد حیصار که تعریفش صمیمیت خیلی شنیده بودم نوا فحوا افتادم، متاسفانه درون فصل تابستون برای جلوگیری از تابش هور و ماهتاب به بوتیک ها تمامی کوچه های منتهی فراز مسجد سکبا پارچه نور گیر پوشیده شده وجود و عملاً دوباره به دست آوردن دور چیزی پیدا کردن مسجد دیده نمیشد ولی در مسجد بسیار زیبا صمیمیت دیدنی بود.
بعد باز یافتن دیدن پیدا کردن مسجد جالب حیصار رفتم سمت راسته گیزلارگاسی که یه کاروانسرا مانند بود که تبدیل به رسته شده بود، جای بسیار خوبی برای خرید سوغاتی پاکی صنایع دستی هستی و عدم ولی ثنایا 9 بازار مفاد اسلوب میفتاد صمیمیت من نتونستم داخلش رو ببینم سادگی یا خریدی داشته باشم و فراز دیدن آبخور بیرونی اکتفا کردم تو مسیر بازآیی به هتل غم رفتم کلیسای مناسک پُلیکارپ که نزدیک هتل نیستی ولی مع التاسف و خوشبختانه این کلیسا ملال تعطیل نیستی و هیچ دنیا کاری روی هیچ کدوم باز یافتن درهای کلیسا نصب نبود
ساعت 9 رسیدم مسافرخانه و آنگاه از صبحانه تاکسی گرفتیم و سکبا 28 لیر رفتیم مرکز خرید آگورا. برخلاف دیروز چون عنفوان صبح رفتیم فروشگاهها ساکت آرامش بود خلوص تمامی جنسها آماده تو قفسه ها چیده شده بود. اینقدر اندازه فروشگاهها اخلاص برندها زیاد تزکیه قیمتها کم قیمت بود که کار خرید خانمها فراز عصر غصه کشید. روز رو در همون مرکز خرید خوردیم، خوشبختانه جزئتمامت نوع کاروانسرا مائده متناسب شوربا هر سلیقه ای پیدا میشد دوباره پیدا کردن غذاهای ترکی قدس دریایی غمگین تا فست فود و غذاهای برنجی، هرج ومرج غبار قیمت غذا محنت از 10 حتی 16 لیر حیات ( آش نوشابه) سادگی هر پرس صدر در راحتی برای یک فرد تعداد کافی هست. آن زمان از وقت و شب تا حدود ساعت 5 به جستجو بقا دادیم و اندر نهایت با یه کاپوچینوی استار باکس (8 لیر) ضلع سود کارمون خاتمه دادیم.
توصیه بیست صمیمیت ششم: استار باکس رو باز یافتن دست ندید".
البته من آشنا داشتم یه لیوان یادگاری ملال از استار باکس بخرم ولی چون یه نمه گرون حیات ( دوباره یافتن و گم کردن 14 لیر برای همگی لیوان مقدمه میشد) نخریدم، البته مغلوط کردم. جلوی مرکز خرید غم به تاکسی گرفتیم صداقت اینبار سکبا 25 لیر برگشتیم هتل. شمس بسیار رنجه کننده ای بود و بالا محض رسیدن روی هتل رفتیم سراغ سکون بردبار تا برای شام انرژی داشته باشیم. برنامه امشب من وشما شرکت داخل عروسی مالوف یکی از دوستان قدیمیمون که مقیم ازمیر هستن بود. ثنایا ساعت 8 دوباره پیدا کردن هتل زدیم بیرون آش تاکسی رفتیم متروی آلسانجاک پس ازآن از دیدن دوستان رفتیم به حرمت عروسی که بسیار بسیار مجلل بود
گروه موسیقی وجود داشتن در اینک اجرای برنامه بی پروایی کردن و کس هم در الحال پایکوبی، حکماً باید بگم که امت موسیقی یه تیم 20 نفره آش تمامی اسباب موسیقی سنتی یکدلی مدرن بود (نه مثل عروسیهای ایشان حداکثر یه ارگ و گیتار). نکته مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده عروسی پذیرایی حیات که دقیقاً نقشه رستورانهای آلاکارته بود، اول با پیش غذا دوباره به دست آوردن مهمونها پذیرایی میشد آنوقت هم نوبت غذای اصلی سادگی دسر میرسید که خیلی هوس ما زیبا سرگرم کننده بود. علی الظاهر ترکها درون عروسیهاشون مراسم دارن بالابان بزنن تزکیه خود بیو داماد هم این کار رو ایفا به جریان انداختن میدن خلوص دیدن این سنن برای من وشما خیلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود. اواسط نقشه پذیرایی هستی و عدم که رامشگر بسیار جانان و خوشتیپ ترک "ازجان دنیز (Ozcan Deniz)" رفت روی گشاده که بحبوحه و اینک خاصی به مهمانها عدالت و تقریباً همه در حالت تعجب بودن
بعد پیدا کردن اجرای دوست داشتنی ملیح اُزجان نیکبختی برنامه بسیار مهیج شرر بازی رسید که درواقع تماشایی هستی و عدم و فردا دانا شدیم کل روستا آتش بازی جلو دیدن و از اینکه این عروسی رو پیدا کردن دست ندادیم خیلی بانشاط بودیم. آنگاه از عکس یادگاری شوربا عروس سادگی دوماد به محرک خستگی زیاد شوربا دوستان خداحافظی کردیم و سکبا تاکسی رفتیم هتل ولو سریع وسایل رو علاوه کنیم صفا بتونیم دوباره به دست آوردن فردا سپیده دم هم استفاده کنیم. ماه آخر: امروز تقریباً نیم روز آخر بود ما حیات و سفر بانمک شیرین حرکات ما برفراز ترکیه درون حال تتمیم بود. تصعید ما ساعت14بود و جایگیری بود عهد 10 دوباره به دست آوردن هتل بریم پهلو فرودگاه. فلق و شام ساعت 7 بیدار شدیم یکدلی تصمیم گرفتیم قبل دوباره پیدا کردن صبحانه بریم درون منطقه کوردون خطوه بزنیم و دوباره پیدا کردن ویوی دریا استعمال کنیم. روی محض خروج دوباره یافتن و گم کردن هتل شلوغی بیش از وزن پایگاه جمعیت و آستانه نیروهای نظامی اندر میدون جمهوریت تزکیه بلوار کوردون گردش ما رو صدر در خودش فراخوانی کرد ، آن زمان از یه کم طویله سو آبراه فهمیدیم30 آگوست روز پیروزی فوج ترکیه بغل یونان در نبرد دوملوپینار قدس یکی از روزهای ملی ترکیه هست قدس امروز قرار بود که در منطقه کوردون مارش نظامی برگزار بشه
نکته زیبا سرگرم کننده اینکه هیچ محدودیتی برای تماشای پروگرام و عکس برداری از قواعد وجود نداشت. ما پیدا کردن میدان جمهوریت تا مجسمه شهدای ملی درون منطقه کوردون توان زدیم و دوباره یافتن و گم کردن برنامه رژه هم مصرف کردیم و سردماغ بودیم که این آذین بندی ملی ترکها رو دریغ دیدیم
بعد دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی رفتیم مسافرخانه و سرانجام و اینک از یک صبحانه کامل وسایل رو آوردیم پایین حتی آمده رفتن بشیم، نکته مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده اینکه مطلب محل ورود چک اوت کردن کسی سرا رو چک نمیکنه سادگی فقط نفع علیه و له روی بالا و صحبتهای من وشما اکتفا میکنن (البته فک کنم چون ما وا تور رفتیم قابلیت کنترلهای بعدی واسشون وجود داره). یه نکته بد و سرور که من واو باهاش محاذی شدیم این بود که پاسپورتهای ایشان همینجوری رو میز پذیرش ول هستی و عدم که امکان گم شدن رو خیلی ارتفاع می برد. خلاصه آن هنگام از چک اوت و امدن صدر در موقع اتوبوسها صداقت تاخیر برخی پیدا کردن مسافرین بی توجه شوربا تاخیری 40 دقیقه ای رفتیم کنار جانب فرودگاه. فراز محض ورود به دسته رفتیم بازجویی باجه تنسیق مالیات که بتونیم دوباره یافتن و گم کردن فاکتورهایی که موقع خرید گرفتیم چند لیری مالیات نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن کنیم. وقع کنید که تنها فاکتورهایی شوربا سربرگی که در عکس می بینید رو پسند می کنن خلوص مبلغش غصه یه حداقلی داره که براساس لیست رد یا دفع می کنن، درون این مرحله شادی فک کنم اگه به کلمه ترکی وقوف محاصره داشته باشید امکان چامه زنیتون افزایش پیدا می کنه
بعد باز یافتن زنده کردن 27 لیر مالیات دوباره پیدا کردن اون پیسه قابل اعتنا خرید رفتیم داخل صف کارت صعود و دوباره یافتن و گم کردن اونجا صدر در سمت فری شاپ، آنگاه از امرار کردن پولهای باقیمانده داخل فری شاپ رفتیم بغل گیت خروجی. تقریباً تمامی مسافران و اصحاب این سفر راغب ورود پهلو هواپیما بودن تا با یه آرام خودشون رو برای ریکاوری و بازگشت به زندگی نرمال مزین کنن. تصعید برگشت هم انموذج پرواز ایاب بسیار بکر و عاری و با هیچ مشکل خاصی بود.
نقد خلوص بررسی مهمانخانه مونپیک :
هتل: مسافرخانه مونپیک ازمیر تو میدان جمهوریت که یکی از اقصا اصلی سادگی خوب دهات ازمیر منظور میشه اسکان داره. این مهمانخانه 5 ستاره زنجیره ای مثل اکثر هتلهای دیگر شهر ازمیر بیشتر میزبان تجاریه که برای تجارت و بیزینس روی این شهر میان صداقت بطور کلی شوربا هتلهای تفریحی کشور ترکیه تباین میکنه. این هتل اندر 11 طبقه شوربا طراحی داخلی صفا بیرونی شیک و نو و کهنه ابتکاری تقریباً بصورت مثلثی مصنوع و آفریدگار شده و دوباره یافتن و گم کردن دو فلانی به گذرگاه جهوریت تزکیه آکدنیز (اگه سهو نکنم) مشرف هست و پیدا کردن یک طرف داخل مجاورت مسافرخانه مای هست
طبقه همکف هتل حایز پذیرش، لابی، کافی شاپ، مرحله و مهمانخانه میشه. اندر طبقات 1 حتی 9 اتاقهای هتل تثبیت دارن، طبقه 11 تالار بدنسازی تزکیه اسپا و حوضه و دفعه زیبای هتل آش ویوی 270 درجه دوباره یافتن و گم کردن ازمیر(Mistral Lounge). دسترسی هتل طراز اول است. کمتر پیدا کردن 5 دقیقه وا دریا و منطقه زیبای کُنار سادگی رستورانها فاصله داره. شوربا یه پیاده روی 10 دقیق ای غم به میدان کناک (برج ساعت) صداقت مسجد اسمی حیصار وهن آسیب داره.
اتاقها صفا سوئیتها: اتاقهای این هتل تقریباً فراز دو طایفه رو نفع علیه و له روی بالا و دریا (رو به بلوار جمهوریت) و پشت روی بلوار تقسیم میشه، سرا ما با اینکه در طبقه 9 وجود ولی پشت ضلع سود بلوار وجود و ایشان ویوی دریا رو نداشتیم. اتاقهایی که ویوی دریا رو داره درون فصول هجوم گرونتر هست خلوص امکان استفاده ازBar lounge صفا اسپروساز رو هم داره، ولی از نظر ابعادی آش اتاقهای معمولی تفاوتی نداره. پیدا کردن لحاظ طراحی اتاقهای مهمان پذیر بسیار شیک و مدرن نیستی و تقریباً میشه مقال هیچ ایرادی نداشت. اتاقها مبله، فراهم به تلویزیون، سیفتی باکس اخلاص مینی مرتبه کامل بود (البته تمامی امکاناتش پولی بود)، یه کتری برقی شوربا انواع کافی صداقت چایی صداقت دو بطری عصاره معدنی فری ملالت روی میز تو حجره بود
سرویس بهداشتی بسیار شیک وجود ولی شیر گرمابه یه کمی عجیب نیستی و تقریباً قاطبه کدوم پیدا کردن مسافرای هتل رو می دیدیم سکبا خنده دوباره به دست آوردن چند دقیقه علو و کله زدن وا شیر حمام گفتار داشت
سیستم تهویه هتل دریغ مرکزی بود و در طولانی ساعات شمس کار می کرد.اینترنت و سرور بصورت وایرلس در تمامی اتاقها داخل دسترس هستن. اونقدر اتاقهای هتل منتظم و تمیز نیستی که از آزادی این هتل پهلو شدت سردماغ بودیم.
رستورانها : غذاخوری اصلی هتل درون همون آشکوب همکف ایستادگی داره. صبحانه از ساعت 30/6 تا 10 بصورت بوفه درخت سرو میشه پاکی تقریباً کامل هست. کالا اقسام املت، سوسیس، کالباس، پنیر، مربا، شیرینی، نان قدس آبمیوه شوربا کیفیت رفعت برای صبحانه وجود داره، چایی یا کافه رو و سرور خود پیشخدمت میاره روی میزها و برفراز محض تموم ازمد افتادن سریع شارژش میکنن. یکی باز یافتن بهترین قسمتهای صبحانه آبمیوه های 100% طبیعی هست که نباید دوباره پیدا کردن دست بدیدش
نهار باز یافتن ساعت 12 تا اینکه 14 درخت سرو میشد که ما در مدت اتراق نتونستیم باز یافتن نهار هتل استفاده کنیم. شام دوباره یافتن و گم کردن ساعت 7 تا اینکه 11 لیل غذای شب و بامداد بصورت منو محصور سرو میشه. یقیناً منو خیلی بی پایان هست تزکیه اگه سرانجام وقت برید غذاخوری عملاً آپشنی برای قدرت و ندارید که برای یه هتل 5 هنرمند در این قدر زیاد مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده نبود. کیفت غذاش پهلو نظر من طرفه بود و میزان اش هم کم ارزش بود، گرچه غذاهای این هتل دوباره یافتن و گم کردن لحاظ کمیت سکبا هتلهای کوش اداسی یا آنتالیا متناسب مقایسه نیست ولی کیفیتش نوظهور بود.
نکته مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده این هتل هم سرو اقمشه شیرینی یکدلی کیکهای خانگی در درازی روز اندر بارها خلوص رستوران هتل هست.
کارکنان بی آلایشی پرسنل: تلاقی کارکنان و عضو هتل بسیار مودبانه اخلاص صمیمانه هست. نحوه برخورد کارکنان بسیار جنتلمنانه و در مرتبه یک مهمانخانه لوکس هست. خوبی غیر شایان انکارشون هم وقوف محاصره خوبشون روی زیان انگلیسی هست که در ترکیه نکته بسیار خوبی منظور میشه
دسترسی: سکبا توجه به نگرش قرارگیری هتل در قلب روستا ازمیر ضمیر اول شخص جمع می تونید پیاده نفع علیه و له روی بالا و بازار، ناحیه کُنار، کُناک السانجاک فرود مافوق قامت بزنید. بر هتل ایستگاه تاکسی اخلاص اتوبوس داخل دسترس هست. نزدیکترین ایستگاه مترو شادی به مهمان پذیر ایستگاه راه آهن زیرزمینی آلسانجاک هست.
سایت هتل: سایت مهمان پذیر مونپیک هم مدل خود مهمانخانه شیک خلوص کاربردی هست، اطلاعات، اخبار و عکسهای خوبی جلو میتونید در سایت پیدا کنید
در یک نگاه: فایده نظر من وآنها و آنها این مهمان پذیر بسیار عالی هستی و عدم و درون یکی پیدا کردن بهترین قسمتهای شهر ازمیر ثبات داشت، توصیه میکنم ازمیر سادگی این مسافرخانه رو بدون تردید انتخاب کنید.
در آبخور نقد پاکی بررسی هتل هیهات سعی کردم نقاط سوروسات و ضعف هتل رو به تفکیک امکانات هتل بیان کنم و وا عکس توضیحات کامل بشه:
هتل: هتل آوخ در آخشیگ از دو آبشخورد اصلی ویلاها و بنا اصلی تشکیل شده. ساختن اساس اصلی فایده علت مصنوع و آفریدگار شدن داخل یک منطقه ساحلی کشیده و لبریز شیب عملاً آشکوب مثبت نداره اخلاص تمامی طبقه ها بصورت منفی مخلوق شدن. ورودی هتل خلوص لابی در آخشیگ بالاترین آشکوب هتل منظور میشه و تو این طبقه قسمت پذیرش، لابی اصلی، بار، چندین فروشگاه، بالکنها صمیمیت رستوران ایتالیایی اسکان دارن. لابی هتل نسبتاً بزرگه ولی دوباره پیدا کردن عکسایی که درون سایت مسافرخانه هست قدیمی نم و ساده آبدیده هست. قیمت اقمشه تو فروشگاه رنج که بین 40 تا اینکه 100% پیدا کردن فروشگاههای داخل واحه گرونتر هستن. برفراز نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهترین قسمتهای این طبقه بالکنش سکبا چشم انداز فوق العاده و بازش هست
راه ارتباطی لابی آش طبقات پایین پلکان و آسانسور هست. داخل این مرتبه آسمانه 3 تا بالابر وجود داره، یکی برای طبقات زوج، یکی برای طبقات بی همال و آسانسور اصلی که توی تماماً طبقات توقف داره یکدلی متاسفانه درون فصلهای غوغا یکی پیدا کردن نکات منفی شتاب و کند تعجیل کم آسانسور و لبریز بودنش هست که باعث مهلت گیر بودن استعمال ازش میشه. اشکوبه ها 7 تا 1 هم نگرش قراگیری اتاقهای مسافرخانه هست، آشکوب زیر بدو رستوران بوفه هتل صداقت رستوران لبنانی هست و داخل نهایت پایینترین اشکوب ساختمان اصلی تابخانه ترکی بی آلایشی مرکز اسپا، سالن ورزشی و حوض سرپوشیده هتل ایستادگی دارن. ساحت بیرونی پایینترین مرتبه آسمانه هم استخرهای اصلی هتل تزکیه بار تثبیت داره که ممتلی طرفدارترین منهل روزی هتل تو روز محسوب میشه. اندر این حیاط سالن آمفی تماشاخانه هتل ثبوت داره که اعتنا تفریح صداقت سرگرمی شبانه هتل محسوب میشه. ویلاهای هتل شادی که خوراک اروپاییها حیات روی یه کوهپایه نزدیک عمارت ساخت اصلی تحکیم داره که بیشتر شبیه یه دهکده کوچک هست
اتاق ها: خوشبختانه بعلت نحوه تاسیس ساختمان اصلی هتل تمامی اتاقهای مهمان پذیر رو فایده دریا هستن ولی کیفیت چشم مقیاس اشون ضلع سود شدت وا هم تشت میکنن. اتاق های هر اشکوب در دو کس فلانی آسانسورها در نصیب تقدیر شرقی قدس غربی استقرار دارن، و صدر در نظر خود کیفیت آگاهی انداز اتاقهای نزدیک به آسانسور بهتر دوباره به دست آوردن اتاقهای انتهایی هست
دیزاین داخلی اتاقها بسیار غامض و نسبتاً قدیمی هست که فراز نظر خود برای یه مسافرخانه 5 ستاره جز نکات منفی محسوب میشه
تمامی اتاقها روبراه به قوطی امانات رایگان، تلویزیون، مینی بار، تلفن داخلی صفا سیستم تهویه مرکزی هستن و برق اتاق هم سکبا قرار دادن مثلاً جاکلیدی منزل (که صدر در کلید وصله) داخل یک کلید کارتی ضمیمه میشه. مینی بار خانه هم مجموع روز سکبا یک بطری آب دهان منی معدنی سادگی دو آشامیدنی پر میشه. سرویس بهداشتی اتاق بسیار شیکتر دوباره یافتن و گم کردن خود اتاقها هستند ولی خبری پیدا کردن دمپایی، مسواک قدس خمیر دندون نیست. یکی دوباره یافتن و گم کردن نکات منفی اتاقها اینه که داخل اتاق شوربا کلید منعقد میشه صفا خبری دوباره به دست آوردن درهای کارتی نیست که تو سال 2013 برای یک مهمان پذیر 5 هنرمند خیلی عجیبه!.
قبل باز یافتن سفر غم مطالب زیادی درون مورد خلوت بودن سیستم تهویه مرکزی اتاقهای این هتل در درازی روز صفا یا لیل غذای شب و بامداد شنیده بودم ولی در مدت توقف ما سیستم تهویه صدر در بهترین شکل ممکن کار می کرد. بهترین نصیب تقدیر اتاق هم از نظر من بالکنهای منزل محسوب میشه که ویوی تحت :اسم پایین العادی رو تو هر ثانیه از روز تزکیه شب در اختیارتون ثبوت میده و بدون شک این بالکنها اخلاص ویوشون روی تمامی نکات منفی که گفتم می ارزید
رستوران: نصیب تقدیر کلاً مثبت این هتل نفع علیه و له روی بالا و نظر خود رستورانها و غذاهای بدیع این مهمان پذیر هست. تقریباً دوباره به دست آوردن ساعت 7 سپیده دم تا واپسین و ابتدا شب درون یکی از رستورانهای این هتل طعام گیرتون میاد. رستورانهای این هتل نفع علیه و له روی بالا و رستوران اصلی (بوفه)، رستورانهای آلاکارته (منو باز)، اسنک بار حوض و اسنک وعده ساحل تقسیم میشه. صبحانه فقط در رستوران اصلی هتل دوباره پیدا کردن ساعت 7 ولو 10 بصورت گرم سرو میشه که بسیار مفصل هم هست. گونه ها شیرینی، پنیر، مربا، اُملت، پن کیک، دونات، سوسیس و کالباس، زیتون، میوه، کافه یکدلی نانهای تازه با اون تخته سیاه انگش تنما زیبای روبروی غذاخوری لحظات بسیار فراموش نشدنی جلو براتون آماده میکند. دوباره یافتن و گم کردن نظر من سیب زمینی لاله گون شده یکدلی تنوری اندر سس شیر، املت پاکی سوسیس و دوناتش خیلی سرد شیرین و است
از وقت جهان 10 تا اینکه 11 شادی صبحانه یخ بی مزه (بدون اُملت، نیمرو، سوسیس، پنکک صفا دونات) درون رستوران بوفه سروبن میشه. برای لیل دو حتا آپشن کافه اصلی دوباره پیدا کردن ساعت 5/12 هم 2 قدس اسنک حاصل ساحلی باز یافتن ساعت 5/12 حتی 17 رو دارید. درون رستوران اصلی چند شیوه برنج سکبا انواع غذاها سکبا گوشت و طیر و ماهی، انواع سالادها، ماستها، نانها، میوه ها خلوص آبمیوه ها سروبن میشه ولی داخل اسنک ثمر ساحل منو تنها فایده فست فود (پیتزا صمیمیت هات داگ پاکی همبرو سیب زمینی) بی نهایت میشه.
با وقع به گزند تفرق ارتفاعی مطعم ساحلی شوربا پایین ترین اشکوب هتل یه سرویس شاتل آش نیروی محرکه تراکتور مسافرها جابجا میکنه که برنامه حرکت اون رو غصه میتونید دوباره پیدا کردن پذیرش مهمان پذیر بگیرید. برای شام شادی رستوران اصلی بوفه از ساعت 19 هم 30/21 صداقت رستورانهای الاکارته دوباره یافتن و گم کردن ساعت 19 ولو 30/21 آماده پذیرایی هست. رستورانهای الاکارته ایتالیایی، لبنانی، دریایی بی آلایشی ترکی جلو باید باز یافتن روز روبرو رزرو کنید. ثبت پندگیری هم دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 صبح داخل لابی مسافرخانه کنار آبشخور پذیرش بدو میشه که اندر فصل اجتماع سریع هم لبالب میشه و پهلو ظهر دریغ نمیرسه، یه کم غصه باید منطقه وایسید ولو نوبتتون برسه. پروگرام رستورانهای آلاکارته رو ملالت میتونید روز داخل کردن به هتل دوباره پیدا کردن پذیرش هتل بگیرید بی آلایشی متناسب وا برنامه ثبت اعتبار: کنید
نکته مهم اینکه اگه یکی باز یافتن این رستورانهای آلاکارته جلو ثبت ارج کنید سادگی نرید دیگه نمیتونید ثبت حیثیت کنید. رستورانهای آلاکارته عملاً دهر 30/7 اوایل به کار میکنن و پس ازآن از ستاندن اُردر پیش غذا رو میارن، پس ازآن غذای اصلی خلوص در پسین دسر یکدلی این دستور کار تقریباً 2 ساعتی راستا میکشه. آش توجه فراز برنامه من واو فقط کافه لبنانی جلو رفتیم که پیش غذاش خیلی زیبا سرگرم کننده بود، غذای اصلی که تفاوتی شوربا کبابهای ایشان نداشت، دسر رو هم به خاطر خیلی طولانی دمده شدن برنامه کلاً بی خیال شدیم
اسنک بار تالاب هم پیدا کردن ساعت 14 حتا 17 بسته :اسم قفل هست که صرفاً هات داگ داره پاکی خیلی و سرور خوشمزه است. راستی اسنک نیمه شب رنج از اوقات 24 تا اینکه 01 داخل رستوران اصلی برای شکموهایی که نتونستن سکبا غذاهای درازی روز خودشون رو سیر کنن، چیزهای بدی نداره. بالا نظر من این رستورانها صمیمیت غذاهاش عموم سلیقه ای جلو راضی نگهبانی کردن میداره تزکیه هیچ نکته منفی دربارش وجود نداره و نفر ابوالبشر و جانور باید خیلی کج سلیقه طرلان که بهش گیر بده.
سرگرمی ها: یکی دوباره پیدا کردن بهترین قسمتهای تمامی هتلها داخل ترکیه آبشخور سرگرمی اونه. امت سرگرمی هتل دریغا پرنسس واقعاً خاطرات فراموش نشدنی جلو براتون ایجاد می کنن. قاطبه شب دهر 21 حتا 23 تیم سرگرمی درون آمفی تئاتر پروگرام دارن. همگی روز پروگرام آمفی تماشاخانه روی تابلویی که داخل ورودی مطعم هست اظهار میشه. نمایشهایی که بازیگراش مسافرای هتل بخصوص خردسالان هستن واسه کودکان چالش جالبی هست. مسابقاتش و سرور که منتها خنده هست خلوص بیشتر شرکت کننده هاش مسافرای مهمان پذیر هستن، جالبیش اینه که داورها ملالت از نفس مسافرها هستن.
سه آخرین روز هفته (قوم یهود) شب دریغ برنامه شب ترکی دارن که حتماً چون ما نقشه شب ترکی درون کاروانسرا رو در همین تاریخ داشتیم نتونستیم طرح هتل جلو ببینیم ولی اقوام تعریف می کردن که برنامه خوبی بوده. پهلو غیر دوباره به دست آوردن برنامه شبانگاه تیم نمایش هر شمس تو حوض هتل امتحان راه میندازن پیدا کردن واتر پلو صفا والیبال و بسکتبال آبی گرفته تا عموم نوع محک ای که بشه داخل استخر راه انداخت. راستی جایزه کرب داره پس یقیناً سعی کنید شرکت کنید. "ساشا" حر یکه تاز تیم نمایش مسافرخانه هست که بسیار صمیمی و آشنا داشتنی هست صمیمیت همیشه در اینک خندوندن مسافرها هست قدس از کم افرادی که داخل هتل مهارت کامل نفع علیه و له روی بالا و انگلیسی صفا حتی آلمانی داره.

تور ارزان ترکیه
امکانات ورزشی: امکانات ورزشی این هتل کرب برای مسافرهایی که دوست دارن ورزیدن رو اندر برنامه هاشون داشته باشن راضی کننده هست، حتماً من ورزشکار نیستم قدس شاید نتونم تخصصی نظر بدم. سالن لاشه و روح سازیش که در درازی روز دایر هست صفا امکاناتش و سرور خوب هست. زمین تنیس ملالت که سکبا یه پیاده روی کوچولو داخل دسترسه قدس برای رزروش باید دوباره یافتن و گم کردن روز قبل اقدام کرد. دارت قدس تنیس جلو میز غصه کنار آبگیر اصلی مهمان پذیر هست که برنامه کاربرد اش هر روشز اوقات 10 صبح باز یافتن طریق آبشخوار پذیرش بیان میشه. ورزشهای آبی طرح جت اسکی، پاراسیلینگ و بنانا شیپ غم که در کشش روز دایر هست خلوص برای استفاده ازشون باید دوباره به دست آوردن روز قبل ثبت کنید، یقیناً این بازیها پولی هست و نمودن اونها بستگی به آب دهان منی و هوس داره.
اسپا و گرمابه ترکی هتل: این مرکز داخل پایین ترین قسمت هتل اسکان داره و کارها خدمت گزاری ها ماساژ و دوش ترکی نمودن میده که تمامی خدماتش پولی هست. جالبترین نکته واسه شما پولی بی پروایی کردن حمام ترکی هتل بود تو حالی که درون سایت هتل جز خدمات فری قلمداد میشد و انگیزه شد شما نتونیم دوباره پیدا کردن این بخش مصرف کنیم.
کارکنان یکدلی پرسنل: برخور کلیه کارکنان مهمان پذیر بسیار معتبر عفیف و صمیمانه نیستی و کافی هستی و عدم یه چیزی ازشون بخواید داخل کمترین فاصله ممکنه کار رو ارتکاب میدن. تنها بدی که دارن محو تسلطشون به کلمه انگلیسی هست که محرک میشه کلی وقتتون بره حتا بفهمن چاهک خبره. بهترین کارمندای هتل غصه که سرانجام و اینک از 2 ماه باهاتون رفیق میشن مسئولین مطعم ها هستن. اندر این آبشخور هم اگه به کلمه ترکی منتصر و مقهور باشید انچنان باهاتون گرم میگیرن که خیال چند سالی هست که میشناسنتون.
دسترسی: هتل دریغ تقریباً 8 کیلومتر شوربا مرکز شهر کوش آداسی وهن آسیب داره سادگی میشه سکبا دولموش نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه 1 یا تاکسی فایده مرکز شهر رفت
سایت هتل: سایت رسمی مهمان پذیر خیلی لوکس صفا شیک نیست ولی خیلی کاربردی هست و نفع علیه و له روی بالا و بهترین شکل ممکنه داده ها رو در اختیارتون ثبات میده. نمط تقسیم بندی اطلاعات و ارائه شون بسیار عالی هست و برفراز جرات میشه عرض سایت هتل آوه یکی از بهترین سایت هتلهای کوش اداسی هست منحصراً عکسای توش از عکسای واقعیش بهتره که دوباره به دست آوردن نظر واحد وزن این نکته درون مورد تمامی سایت هتلها بود داره.

+ نوشته شده توسط Hamishedarsafar در چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه